Sztem amilyen kedvezmeny adhato, azt mindegyik adja.
Á felejtsd el... Bp.-en történetesen mindenhol listaárakat kaptam. Bp.-en kívül jobb a helyzet.
Sztem amilyen kedvezmeny adhato, azt mindegyik adja.
Clean state színűt szeretnék, és szerintem Dunaautó lesz.
Ez komi???
A hajtási befolyás ezeken az autókon akkor a legkisebb, ha tartod a 0-ás kormánylegördülési sugarat, ami 19" felninél ET55 (18" felninél 53) eltolással lett tervezve. Csak pont ekkora ET szám esetén lesz 0 a kormánylegördülési sugár!... mennyire változik meg az első kerék visszahatása a kormányra ha mondjuk ET45-ös kerekek kerülnek fel az ET55 helyett? Téli kerékszett beszerzése előtt állok és nehéz ügy ET55-öt találni. Köszi ha válaszoltok.
Laci
Erről már van egy egész hosszú thread a nemzetközi szekcióban, és abban ugyan mindenki egyetért, hogy amit írsz igaz, de abban elég sokan nem, hogy mekkora eltérés ami mar tényleg károsA hajtási befolyás ezeken az autókon akkor a legkisebb, ha tartod a 0-ás kormánylegördülési sugarat, ami 19" felninél ET55 (18" felninél 53.5) eltolással lett tervezve. Csak pont ekkora ET szám esetén lesz 0 a kormánylegördülési sugár!
A vezethetőségben kellemes-optimális alulkormányzottság itt teljesül a legjobban.
A fékerő ebben az esetben hat a kerék abroncsok szimmetria tengelyében a féktárcsákon - ahogy kell.
A futóművet sem terheled ekkor - az ET szám módosításakor károsan ható - nem tervezett erőkar hatásokkal.
Szóval tarsd a gyári ET számot, ha a jóban akarsz dúskálni. (Értsd, ha jót akarsz magadnak és az autódnak.)
Mennyit kell futni egy i30N-nek, hogy emiatt idő előtt megszólaljon a kerékcsapágy, vagy lógjon a futómű. Tudja ezt ma valaki? (A közel jövőben biztosan tudni fogjuk. )Erről már van egy egész hosszú thread a nemzetközi szekcióban, és abban ugyan mindenki egyetért, hogy amit írsz igaz, de abban elég sokan nem, hogy mekkora eltérés ami mar tényleg káros
Tehát lényegében te se állítasz mást, hanem pont azt hogy senki se tudja jelenleg mekkora eltérés a gyáritól mekkora élettartam változást jelent ... és ha senki se térne el ettől, akkor nem is derülne ki soha Szerintem azért annyira nem meglepő, hogy az N tulajok a nem legbiztonságosabb opciót is kipróbálják, elvégre azért okkal nem luxusszedán tulajok vagyunk Pl a pályázás se éppen egészséges az élettartamra, mégis csinálják elég sokan.Mennyit kell futni egy i30N-nek, hogy emiatt idő előtt megszólaljon a kerékcsapágy, vagy lógjon a futómű. Tudja ezt ma valaki? (A közel jövőben biztosan tudni fogjuk. )
Tőlünk nyugatabbra ezt pont lekullantják - hogy finoman fogalmazzak.
Ezen a fórumon is a nemzetközi szekcióban egy-két "bojrészer" mentalitású tag osztja az igét, a tájékozatlanok meg követik.
Ez nagyon jól tetten érhető az ET szám témában is.
Ja. Tényleg nem tudom. De hogy biztosan megrövidíti az alkatrészek futás teljesítményét azt bizton állítom.
(És ezek nem kétfilléres alkatrészek a munkadíjjal.) Csupán ennyit állítok.
Meg azt nem értem, hogy mi a fenének kell eltérő ET számú keréktárcsával szerelni az autót, ha valaki a rugózatlan tömeget csökkentené jogos igénnyel. Ha kis utánjárással van a gyári előírásoknak megfelelő méretben is.
Főleg, ha már a pénz nem számít. Pláne, ha pályázunk is az autóval.