• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Check out out the i30 N Bible Here!

Köszönj be! :)

#21
Működik, nekem már többször mutatott dugót. De sajnos minden angolul jön,tehát a fordítás idáig nem jutott el. Mondjuk van olyan VÉDA ami nincs benne (pl M3 Mogyoród> Gödöllő fele). Nem tudtok esetleg valami olyan alkalmazást ami automatikusan bekapcsolja a hotspotot a telefonon mikor rá csatlakozik az autóra? Elvileg van egy Hyundaios gyári app. De az nem működik. Pár appot próbáltam (Pl. Automate) de az meg bugos.
 
#23
Kicsit a tyukszemere léptem a Hyundai Magyarországnak a kézikönyv kiadás hiánya miatt. Az angolba megtalaltam a fék problemammal kapcsolatos leírást is. Hogy teljesen normális jelenség. Várom a fejleményeket. Külön kiemeltem hogy nem csak nekem hanem az összes tulajnak küldjék el a hivatalos N-és fordított teljes kézikönyvet. Írom majd a fejleményeket ha van.
 
#24
Én kaptam pen drive.-on egy i30N használati útmutatót magyarul. Nem tudom, hogy küldjem el nektek, ide nem tudtam feltölteni a nagy méret miatt.
 
#28
Nekem ma megvolt a motorvezérlő (ECU) csere, amire Hyundai visszahívás volt.
Nem változott semmit az autó, olyan jó a motor, mint eddig volt.
(Brutto 180 000 Ft egy ECU csere, ha gari idő után cserélni kell, ennyire fog fájni.)

A fényszóró bepárásodásra azt modta a szervíz vezető, ha 15 perc tompított vilàgítás üzemelése alatt kiszárad, az normális párásodás. Mert ez nyitott valami labirint szellőzőn keresztül. A párás levegő ott bejuthat, meg később ki is száradhat.
(Szerinte mosásnál nem kell semmire figyelni, hogy hova vereted a vízsugarat, ha vízvezeték hálózati nyomással mosod.)
Szóval nem cserélik a lámpa testet, ha 15 perc fényszóró üzemidő alatt eltűnik a pára.

Hát nem tudom. Nekem megint enyhén párás most már mindkét fényszóró alja, kb 2 cm szélességben.
(Mosás most nem volt, csak nyírkos hideg időben autóztam.) Még az utolsó mosás maradványa? Ami a fényszóró lehülésekor kicsapódott?
A hátralévő 4 év gari időben erre kiemelten fogok figyelni, mert szerintem itt nagyon sántít valami!
Szerintem nálad van valami, nekem egyátalán nem párásodik. Mosás után sem. És ahol lakom ott erőteljesen párás a levegő alapból. Nézd meg a lámpa testet belülről, hátha gyártáskor valami kipattant vagy hasonló (én pl a piros csíkot pattintottam be rendesen a hátsó lökhárítón megvételkor a vadi új autón.)
 
#33
Na ez igen! Ez már rendes kiegészítés tényleg. Ebben benne vannak rendesen a dolgok. Én és szerintem más is aki régebben vette ennek a negyedét kapta csak meg. Nagyon szépen köszönjük!
Na ez igen! Ez már rendes kiegészítés tényleg. Ebben benne vannak rendesen a dolgok. Én és szerintem más is aki régebben vette ennek a negyedét kapta csak meg. Nagyon szépen köszönjük!
Örülök, hogy segíthettem. :)
 
#35
@Daytona58 you can share that to whoever needs it in a private message, but it is not allowed linking it on the forum.
Hi Maverick!
That link very important for Hungarian I30N owners, becuse the Hungarian Hyundai is official not taken the I30N owner manual to the owners when they are buy the car. Only a simple I30 owner manual. And the Hyundai not sended to the owners the manual attachment for N version. Lot of owner's haven't this, and we need this link somewhere.
 
#37
Hi Maverick!
That link very important for Hungarian I30N owners, becuse the Hungarian Hyundai is official not taken the I30N owner manual to the owners when they are buy the car. Only a simple I30 owner manual. And the Hyundai not sended to the owners the manual attachment for N version. Lot of owner's haven't this, and we need this link somewhere.
Hi! Any idea for the way to share it?
 
#39
Sajnos ezt nem tudom pontosan, de úgy tudom az enyém még pont nem az. Semmi plusz infót nem kaptam, de tekintve a dieseles DPF problémákat nem is baj hogy nincs benne :) Én is sajnos csak i30 használatit kaptam. De megígérte a szalon hogy küld egy rendeset ha elérhető. Egy kiegészítő könyvet kaptam csak, amiben azért sok minden nincs benne ami amúgy benne kéne hogy legyen az angol verzió szerint. Én írni fogok a képviseletnek ezügyben. Illetve folyamatosan jelentem én is a bugokat az autóban hogy legyen frissítés rá, ahogy látom mindenki ezt teszi, talán elérünk valamit ha mi is beállunk a sorba. Amúgy én még fordítási kimaradást is találtam a Közlekedési információk például angolul futnak be. Ma megyek szervízbe a fékkel, illetve a hiba jelentésekkel, ezt is bejelentem, és mostmár valami papírt is kérek a bejelentésről. Nem ítélem el a márkát, mert minden autónál biztosan van ilyen, hisz ők is emberek, és csak így tudnak rá frissítést kiadni, de a hozzá állás a márka kereskedéstől egy picit botrányos néha. Másodszorra megyek vissza a fékkel, és 3000km alatt és egy hónapos autónál az első szó az volt hogy én égettem ( tökéletesen sima a tárcsa nincs bemarva stb, elszíneződés viszont látható rajta, de teljesen eggyenletesen) el a tárcsát ami furcsa egy olyan autónál amin dupla hűtés van a féken (tárcsa+fék levegő lökhárítótol) és még nyári meleg sincs (megsúgom már az első 100km-en ahol Miskolcról jöttem fel a régi 3-ason hímes tojásként már akkor is volt ez a sípolás, csak betudtam annak hogy be kell kopnia). És tekintve hogy autószerelő vagyok én is, és vigyázok az autómra ezt non-szensznek találom. Hogy azzal érvelnek hogy forgó kopó alkatrész egy ilyen friss autónál. Meglátjuk ma hogy állnak hozzá a Gablininél.
Ha negyzet alaku a tanksapka akkor mar GPF-es. Ha kör, akkor nem.
 
#40
Sziasztok!
Mennyit kellett varnotok az autora? En mar tobb mint 5 honapja rendeltem a Palace-nal, es meg mindig nincs meg a kocsi, pedig szeptember vegere igertek. /N Performance Blue/
Szia, nekem már "polcon" volt, de úgy halottam hogy 3-4 hónap a rendelési idő. Külföldiek is panaszkodnak a sok csúszásra általában. Karácsony előtt tudok egy fix szállítmányról (mondjuk ez i20). Hátha a tied is benne lesz.
 

Top