Sajnos ezt nem tudom pontosan, de úgy tudom az enyém még pont nem az. Semmi plusz infót nem kaptam, de tekintve a dieseles DPF problémákat nem is baj hogy nincs benne
Én is sajnos csak i30 használatit kaptam. De megígérte a szalon hogy küld egy rendeset ha elérhető. Egy kiegészítő könyvet kaptam csak, amiben azért sok minden nincs benne ami amúgy benne kéne hogy legyen az angol verzió szerint. Én írni fogok a képviseletnek ezügyben. Illetve folyamatosan jelentem én is a bugokat az autóban hogy legyen frissítés rá, ahogy látom mindenki ezt teszi, talán elérünk valamit ha mi is beállunk a sorba. Amúgy én még fordítási kimaradást is találtam a Közlekedési információk például angolul futnak be. Ma megyek szervízbe a fékkel, illetve a hiba jelentésekkel, ezt is bejelentem, és mostmár valami papírt is kérek a bejelentésről. Nem ítélem el a márkát, mert minden autónál biztosan van ilyen, hisz ők is emberek, és csak így tudnak rá frissítést kiadni, de a hozzá állás a márka kereskedéstől egy picit botrányos néha. Másodszorra megyek vissza a fékkel, és 3000km alatt és egy hónapos autónál az első szó az volt hogy én égettem ( tökéletesen sima a tárcsa nincs bemarva stb, elszíneződés viszont látható rajta, de teljesen eggyenletesen) el a tárcsát ami furcsa egy olyan autónál amin dupla hűtés van a féken (tárcsa+fék levegő lökhárítótol) és még nyári meleg sincs (megsúgom már az első 100km-en ahol Miskolcról jöttem fel a régi 3-ason hímes tojásként már akkor is volt ez a sípolás, csak betudtam annak hogy be kell kopnia). És tekintve hogy autószerelő vagyok én is, és vigyázok az autómra ezt non-szensznek találom. Hogy azzal érvelnek hogy forgó kopó alkatrész egy ilyen friss autónál. Meglátjuk ma hogy állnak hozzá a Gablininél.