Hát nem is tartottam volna. Mondjuk ilyen szinten az 5000-es periódust kicsit azért hogy is mondjam keveslem. Ez vagy egy hatalmas védelem, vagy nem tudom, mert ilyen vékony 0-30-as olajjal, azért nem egy túl tolt töltéssel, nem olyan húzott maximális fordulattal, szerintem ez inreális. Majdnem hogy üzemórás motor csere periódus perze tág fogalommal. Mondjuk én olvastam 150e feletti futás teljesítményről valamelyik fórumon és hibamentes volt a történet. Remélhetőleg nem egy M3 kényességű ez a motor, mert azért a keleti rész nem erről híres. Tekintve hogy pálya alkalmazás is benne van, sőt majdnem hogy hirdetve, szerintem ezért van ennyire szűkre szabva. Szerintem egy ilyen autónál amit ennyire gondosan összeraktak két német kéz alatt, nem hiszem hogy a véletlenre bízták az élettartamot, mert ha kotlanak ezek az autók hamar, mert kényesek, akkor elég hamar preztizs veszteség lesz belőle. Én mondjuk alig megyek városba. Teljesen vegyes a használat, viszont a 10.000-es periódust teljesen korrektnek találom egy sportautónál. (Bár igazából mindegyik autón így kéne). Én amondó vagyok hogy ez inkább a szélsőséges körülmények miatt lett így kitalálva. Még a Type-r Civicen is 10 körül kell cserélni (igaz abba automata olaj élet kijelzés van) de nagyon senkinek nem ment 8500 alá, és azért az egy erősen hegyezett motor. Nem vagyok mérnök tény, de az öszinte véleményem ez. Alap használatom mellett, én teljesen biztonságban érzem az autót a 10-es periódussal.