• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i30 N, Ioniq 5 N, i20 N, Veloster N and Kona N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Βελτίωση

Σκέφτομαι να το αλλάξω , αλλά ανυσηχω,μήπως πετάξει check engine .
 
Ερωτηση: ειμαι Ελβετια μόνιμα, είχα 208 GTi by Peugeot Sport (εντελως εργοστασιακο, απορω πως το εκανα αυτο :) ) και αναμενω το i20N σε 2 εβδ να παραδοθει ... Ξερω οτι η racechip αναμενεται να εχει διαθεσιμο το tuning box σε λιγο. Απο τα χερακια μου εχουν περασει Cupra με REVO, STi με Prodrive και STi με EcuTek, 208 GTi με e-tuners και tdi-box, οποτε εχω κανει την ερευνα μου τοσα χρονια

Να παω για το racechip GTS black ή οχι;

Το ρωταω γιατι εκανα test drive ενα απο τα πρωτα που ηρθαν Ελβετια και απο ροπη ... ΔΕΝ ... Σε σχεση με το 208 GTi BPS η μερα με τη νυχτα

PS. ηδη πηρα απο Γερμανια ελευθερο φιλτρο N, ψαχνω για εξατμιση bolt-on αλλα ακομη καμια διαθεσιμη