• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Check out the i30 N Bible Here!

Βελτίωση

#1
Εγώ είμαι 15 αλλά ο πατέρας μου έχει πρόσθεση στο αυτοκίνητο: racechip
Pipercross induction system kai forge σκαστρα
 
#9
Ένα φίλτρο pipercross στο μαμά κουτί και προσεχώς όταν έρθουν τα bushings της powerflex (purple) στο dogbane. Επίσης ένα oil catch can για λιγότερη μούργα στις βαλβίδες.

Μελλοντικά λέω για intercooler forge και εξατμιση (όλη), μάλλον χωρίς πρόγραμμα στην ecu. Λέω να μην ξαναπάω στις τρέλες των χιτωνίων, σφυρίλατα, έκκεντρα κλπ κλπ
 
#12
Σκάστρα χρειάζεσαι αν δουλεύεις παραπάνω πίεση ή αν σου χαλάσει. Ναι την forge θα έβαζα αντι για turbosmart.

Έχοντας κάνει αρκετά πειράματα στο άλλο μου αμάξι (μηχανικός συστημάτων έχω τελειώσει αλλά δεν το εξασκώ) με δικά μου κυκλώματα, προσωπικά θεωρώ "χαζά" όλα αυτά του τύπου racechip που κοροιδεύουν την ecu. Δεν θέλω να επεκταθώ γιατί σηκώνει πολύ συζήτηση. Μόνο boost controler θα έβαζα αλλά με αλλαγή χαρτογράφισης δλδ πρόγραμμα.
 
#13
Απο επαφή που είχα με σοβαρό προγραμματιστή, φαίνεται ότι και τα συστήματα τύπου racechip είναί ανιχνεύσιμα από την Hyundai (μέσω των torque limiters που κρατάει ο εγκέφαλος) αν θελήσει να ψάξει.

Οπότε το επιχείρημα των κουτιών για θέματα εγγύησης δεν είναι πολύ ισχυρό.

Εγώ προσανατολίζομαι σε πρόγραμμα από Αγγλία (που μπορούν να μου φορτώσουν στον εγκέφαλο εδώ στην Ελλάδα χωρίς άνοιγμα - από τις φύσες του). Δίνει:
275bhp>>>>310hp
353Nm>>>>420Nm
Τιμή £450

Φίλτρο δεν ξέρω αν έχει έννοια - το μαμά λένε ότι είναι επαρκώς ελεύθερο για αρκετή ροή.
Η εισαγωγή της Piper θεωρώ ότι είναι ΚΛΟΠΗ τόσο που κοστίζει. Πιστεύω θα υπάρξει διαφορά στο μέλλον.
Εξάτμιση νομίζω θα έβαζα milltek που γενικά την έχω σε μεγάλη υπόληψη - αν και νομίζω ότι το αμάξι θέλει κατά βάση downpipe μόνο.

Θα δούμε σιγά σιγά...
 
#14
Εγώ πρόγραμμα θα έβαζα μόνο σε έναν από Ελλάδα, γνωστός για τα EVO, στον Πειραιά. Νομίζω έδωσα στίγμα. Και στο leon μου σε αυτόν έχω πρόγραμμα.

Εισαγωγή μου αρέσει της forge αλλά καταργεί το μαμά κουτί και το οποίο μου αρέσει πολύ το oem look. Άρα προσωρινά μένω με το φίλτρο pipercross.

Downpipe minimum χρειάζεται γιατί είναι πολύ φιμωμένο από ροή (+ gpf delete). Τα υπόλοιπα τα έχω αναφέρει.

Προς το παρόν περιμένω το purple bushing της powerflex το οποίο θα βελτιώσει/εξαλείψει το wheel hop. Μετά με κόβω για την θολόμπαρα της Hyundai για μπροστά
 

Top