• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Check out the i30 N Bible Here!

Βελτίωση

#1
Εγώ είμαι 15 αλλά ο πατέρας μου έχει πρόσθεση στο αυτοκίνητο: racechip
Pipercross induction system kai forge σκαστρα
 
#9
Ένα φίλτρο pipercross στο μαμά κουτί και προσεχώς όταν έρθουν τα bushings της powerflex (purple) στο dogbane. Επίσης ένα oil catch can για λιγότερη μούργα στις βαλβίδες.

Μελλοντικά λέω για intercooler forge και εξατμιση (όλη), μάλλον χωρίς πρόγραμμα στην ecu. Λέω να μην ξαναπάω στις τρέλες των χιτωνίων, σφυρίλατα, έκκεντρα κλπ κλπ
 
#12
Σκάστρα χρειάζεσαι αν δουλεύεις παραπάνω πίεση ή αν σου χαλάσει. Ναι την forge θα έβαζα αντι για turbosmart.

Έχοντας κάνει αρκετά πειράματα στο άλλο μου αμάξι (μηχανικός συστημάτων έχω τελειώσει αλλά δεν το εξασκώ) με δικά μου κυκλώματα, προσωπικά θεωρώ "χαζά" όλα αυτά του τύπου racechip που κοροιδεύουν την ecu. Δεν θέλω να επεκταθώ γιατί σηκώνει πολύ συζήτηση. Μόνο boost controler θα έβαζα αλλά με αλλαγή χαρτογράφισης δλδ πρόγραμμα.
 
#13
Απο επαφή που είχα με σοβαρό προγραμματιστή, φαίνεται ότι και τα συστήματα τύπου racechip είναί ανιχνεύσιμα από την Hyundai (μέσω των torque limiters που κρατάει ο εγκέφαλος) αν θελήσει να ψάξει.

Οπότε το επιχείρημα των κουτιών για θέματα εγγύησης δεν είναι πολύ ισχυρό.

Εγώ προσανατολίζομαι σε πρόγραμμα από Αγγλία (που μπορούν να μου φορτώσουν στον εγκέφαλο εδώ στην Ελλάδα χωρίς άνοιγμα - από τις φύσες του). Δίνει:
275bhp>>>>310hp
353Nm>>>>420Nm
Τιμή £450

Φίλτρο δεν ξέρω αν έχει έννοια - το μαμά λένε ότι είναι επαρκώς ελεύθερο για αρκετή ροή.
Η εισαγωγή της Piper θεωρώ ότι είναι ΚΛΟΠΗ τόσο που κοστίζει. Πιστεύω θα υπάρξει διαφορά στο μέλλον.
Εξάτμιση νομίζω θα έβαζα milltek που γενικά την έχω σε μεγάλη υπόληψη - αν και νομίζω ότι το αμάξι θέλει κατά βάση downpipe μόνο.

Θα δούμε σιγά σιγά...
 
#14
Εγώ πρόγραμμα θα έβαζα μόνο σε έναν από Ελλάδα, γνωστός για τα EVO, στον Πειραιά. Νομίζω έδωσα στίγμα. Και στο leon μου σε αυτόν έχω πρόγραμμα.

Εισαγωγή μου αρέσει της forge αλλά καταργεί το μαμά κουτί και το οποίο μου αρέσει πολύ το oem look. Άρα προσωρινά μένω με το φίλτρο pipercross.

Downpipe minimum χρειάζεται γιατί είναι πολύ φιμωμένο από ροή (+ gpf delete). Τα υπόλοιπα τα έχω αναφέρει.

Προς το παρόν περιμένω το purple bushing της powerflex το οποίο θα βελτιώσει/εξαλείψει το wheel hop. Μετά με κόβω για την θολόμπαρα της Hyundai για μπροστά
 
#16
Εγώ πρόγραμμα θα έβαζα μόνο σε έναν από Ελλάδα, γνωστός για τα EVO, στον Πειραιά. Νομίζω έδωσα στίγμα. Και στο leon μου σε αυτόν έχω πρόγραμμα.

Εισαγωγή μου αρέσει της forge αλλά καταργεί το μαμά κουτί και το οποίο μου αρέσει πολύ το oem look. Άρα προσωρινά μένω με το φίλτρο pipercross.

Downpipe minimum χρειάζεται γιατί είναι πολύ φιμωμένο από ροή (+ gpf delete). Τα υπόλοιπα τα έχω αναφέρει.

Προς το παρόν περιμένω το purple bushing της powerflex το οποίο θα βελτιώσει/εξαλείψει το wheel hop. Μετά με κόβω για την θολόμπαρα της Hyundai για μπροστά
Έβαλες το purple bushing της powerflex? Καμία διαφορά?

Σκεφτόμουν να στείλω ένα email στη Hyundai σχετικά με το aftermarket intercooler και flexpipe..όσον αφορά την εγγύηση και τη δυνατότητα να τα βάλω σε εξουσιοδοτημένο.

Έχεις κανει κάποιος κάποια αντίστοιχη ερώτηση; Και αν ποια ήταν η απάντηση;
 
#17
Έβαλες το purple bushing της powerflex? Καμία διαφορά?

Σκεφτόμουν να στείλω ένα email στη Hyundai σχετικά με το aftermarket intercooler και flexpipe..όσον αφορά την εγγύηση και τη δυνατότητα να τα βάλω σε εξουσιοδοτημένο.

Έχεις κανει κάποιος κάποια αντίστοιχη ερώτηση; Και αν ποια ήταν η απάντηση;
το wheel hop κυρίως γίνεται λόγω μεγάλης διαφοράς μήκους στα ημιαξόνια ή στα κακά ελαστικά κλπ. Μέχρι στιγμής που έστρωνα κινητήρα αλλά και τώρα που τα πατάω δεν είχα wheelhop ούτε έχω.

Κάπου υπάρχει στο forum λίστα με τι επιτρέπεται που βελτιώνει κλπ κλπ (catch can, intercooler κλπ)
 
#18
Υπάρχει όντως αλλά ολοι ξέρουμε ότι η ελληνική πραγματικότητα είναι διαφορετική, ειδικά όσον αφορά εργοστασιακές εγγυήσεις κλπ..
Και δεν αναφέρομαι στην Hyundai αλλά γενικά στον κλάδο στην Ελλάδα.

Θα στείλω πάντως να ρωτήσω και θα ενημερώσω μόλις έχω επίσημη απάντηση.
 
#19
Επίσημη κάλυψη δεν θα υπάρξει ποτε - αν ρωτήσεις θα γίνεις και «ύποπτος» αν στο μέλλον ζητήσεις κάλυψη εγγύησης. Φιλικά σου λέω να μη τους εμπλέξεις. Υπάρχουν 1000 ερωτήσεις/παράμετροι σε βελτιωτικά εξαρτήματα και για αυτούς ο εύκολος δρόμος είναι το όχι...

Ο μόνος τρόπος είναι να τα βρεις με το εξουσιοδοτημένο, να τοποθετήσουν αυτοί ότι τους πας και αν γίνει ζημιά να τα ξηλώσουν και να το περάσουν εγγύηση. Βοηθάει το καλό μπαξίσι στον μάστορα ;)
 
#20
Στην αντιπροσωπεία τις έβαλα. Και το oil catch can μόνος μου.
Τώρα πέραν από αυτά, θα πρέππει και εγώ να ευχαριστηθώ περισσότερο το αμάξι μου και να κάνω κάποια βελτιώση σε OEM επίπεδο, δηλαδή όχι κόψε ράψε κλπ
 

Top