• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Check out the i30 N Bible Here!

Βελτίωση

panos

New Member
Επίσης να κοιτάτε το σύνολο και όχι τα άλογα μόνο . Τι να τα κάνεις τα 400αλογα αν δεν έχουν πέταλα; Θα είναι πρόβλημα μόνο . Αν χαθεί η γραμμικότητα της δύναμης το αποτέλεσμα στην πράξη θα είναι αρνητικό . Τέλος νομίζω ότι όποιος επιλέγει το Ν για κόντρες στις ευθείες έχει κάνει λάθος επιλογή. Καλές βόλτες !!!
 

panos

New Member
Και από οικονομικής άποψης φανταστείτε να ρίξετε 5-6Κ και του χρόνου να συνειδητοποιήσετε ότι βγήκε το καινούριο πολύ καλύτερο . Αφενός θα πουληθεί πιο δύσκολα και ίσως φθηνότερα από ένα "μαμά" αφετέρου τα 5-6Κ θα λείπουν . Και αυτά χωρίς απρόοπτα που είναι πιθανό να συμβούν.
 

Pavlosev

New Member
Οκ παιδες. Θα γραψω εδω. Οπως εγραψα κ πιο πανω μετα απο πολυ ψαξιμο κατεληξα στους Etuners. Παρακολουθουσα πολυ καιρο το τι κανουν, κυριως αυστραλια οπου ειχαν κανει πολλα Ν. Ειμαι στο γκρουπ στο fb N australia Οποτε ειχα αρκετο υλικο. Μιλησα κ με καποιους που το ειχαν δοκιμασει κ ηταν ευχαριστημενοι οποτε, why not?? Κ ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Εδω κ 10000χλμ.
Αργύρη, μια ερωτηση. Έβγαλαν εγκέφαλο για να κάνουν remap?
Εγώ που είχα πάρει σε Microchips tuning (εκεί είχα προγραμματίσει το προηγούμενο I30 πετρέλαιο που ειχα και είχα μείνει ευχαριστημένος με +27 αλογα), μου είπαν ότι προς το παρόν γίνεται μόνο αν βγάλεις εγκέφαλο και άρα χανεις την εγγύηση, ενώ δίνει γύρω στα 25 άλογα.
Επίσης, σε ένα post σου στο fb, αναφέρεις ότι πούλησες το αυτοκίνητο και γι αυτό πουλαγες κάποια ελατηρια. Ισχύει? Είχες κάποιο θέμα?

Πάντως θα συμφωνήσω σε όλα με Στράτο όσον αφορά τη βελτίωση.
Εγώ έχω βάλει μόνο τα μωβ bushes της Powerflex για να μειώσω την αναπηδηση των τροχων (γιατί είχα αρκετη στους δρόμους που εχουμε) και είχα κάποια βελτίωση, αλλά όχι αυτή που περίμενα. Οπότε δεν ξέρω μήπως ξαναγυρίσω στα μαμα, γιατί φοβάμαι μήπως μου δημιουργήσει αλλά προβλήματα το ότι είναι πιο σκληρό κ δεν απορροφά τις δονήσεις. Διάβασα ότι με λάστιχα σαν τα Michelin PS4 ή τα Goodyear Assymetric 5 μειώνεται το φαινόμενο.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα, εγω θέλω να βάλω με το πέρας της 5ετιας πιο ελεύθερο φίλτρο στο υπάρχον φιλτροκουτι, ένα ιντερκουλερ της Forge, ένα πρόγραμμα κ αν καταφέρω εξάτμιση της Milltek. Πιο πολύ για να πιάσω το ψυχολογικό οριο των 300 ίππων...
Από φρένα Επίσης θα θελα κάτι καλύτερο. Νιώθω ότι τα χρειάζεται, αλλά τι? Αυτά της Forge μου φαίνονται ωραία, αλλά ολα τα φτιαχνει πια?? Και 2 χιλιάρικα??
 

Pavlosev

New Member
Τι εννοείς ότι τα χρειάζεται τα φρένα ?
Αν είσαι με αρκετά χιλιόμετρα και πέσεις στα φρένα, νομιζω ότι φαίνεται το βάρος του αυτοκινήτου κ το ότι είναι μονοπιστονα. Δεν τα έχω ζορισει πολυ για να δω και την αντοχή τους, αλλά θα ήθελα μια αλλαγή.
Οι υπόλοιποι είστε ευχαριστημένοι δηλαδή?
 

Kchar

Active Member
Εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο παράπονο..με την άποψη ότι για συνθήκες δρόμου μου φαίνονται ικανοποιητικά.
Τώρα αν σκέφτεσαι για οδήγηση σε πίστα..εκεί ίσως να μην σου φτάνουν.
 

Pavlosev

New Member
Εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο παράπονο..με την άποψη ότι για συνθήκες δρόμου μου φαίνονται ικανοποιητικά.
Τώρα αν σκέφτεσαι για οδήγηση σε πίστα..εκεί ίσως να μην σου φτάνουν.
Ουτε καν για πιστα! Απο τη μια θελω πολυ να το βαλω για να το μαθω καλυτερα και απο την αλλη δεν θέλω να του αλλάξω τα φώτα.
Απλώς έχει χρειαστεί να πέσω στα φρένα κάνα δυο φορές με αρκετά χιλιόμετρα κ δεν είχα την αίσθηση που θα ήθελα.
 

Kchar

Active Member
Σαν αίσθηση είναι υποκειμενικό οπότε είναι πως το νιώθεις εσύ.
Εμένα πάντως σαν απόδοση μέχρι στιγμής με έχουν αφήσει ικανοποιημένο.Και σε εθνική αλλά κυρίως σε επαρχιακό με στροφιλικη και κατηφορικό κομμάτι που τρώνε ζόρι.
Θέλω να δω και σαν φθορά - τακάκια, δισκοι - πώς θα τα πάνε. Σαν σκέψη, αν εφόσον και όταν χρειαστούν αλλαγή και το κόστος δεν είναι θέμα θα έβλεπα aftermarket λύσεις, από τις υπάρχουσες μου αρέσει της EBC το kit, και να συνδυάσω καλύτερη απόδοση αλλά και το παράλληλο κέρδος της μείωσης του μη αναρτωμενου βάρους.

Επίσης αν γίνουν διαθέσιμα τα N performance parts που έβγαλε η H για το Veloster, τα φρένα με έχουν κερδίσει μπορώ να πω. Βέβαια δεν έχω καμία ένδειξη τιμής προς το παρόν..
 

Argiris

New Member
Αργύρη, μια ερωτηση. Έβγαλαν εγκέφαλο για να κάνουν remap?
Εγώ που είχα πάρει σε Microchips tuning (εκεί είχα προγραμματίσει το προηγούμενο I30 πετρέλαιο που ειχα και είχα μείνει ευχαριστημένος με +27 αλογα), μου είπαν ότι προς το παρόν γίνεται μόνο αν βγάλεις εγκέφαλο και άρα χανεις την εγγύηση, ενώ δίνει γύρω στα 25 άλογα.
Επίσης, σε ένα post σου στο fb, αναφέρεις ότι πούλησες το αυτοκίνητο και γι αυτό πουλαγες κάποια ελατηρια. Ισχύει? Είχες κάποιο θέμα?

Πάντως θα συμφωνήσω σε όλα με Στράτο όσον αφορά τη βελτίωση.
Εγώ έχω βάλει μόνο τα μωβ bushes της Powerflex για να μειώσω την αναπηδηση των τροχων (γιατί είχα αρκετη στους δρόμους που εχουμε) και είχα κάποια βελτίωση, αλλά όχι αυτή που περίμενα. Οπότε δεν ξέρω μήπως ξαναγυρίσω στα μαμα, γιατί φοβάμαι μήπως μου δημιουργήσει αλλά προβλήματα το ότι είναι πιο σκληρό κ δεν απορροφά τις δονήσεις. Διάβασα ότι με λάστιχα σαν τα Michelin PS4 ή τα Goodyear Assymetric 5 μειώνεται το φαινόμενο.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα, εγω θέλω να βάλω με το πέρας της 5ετιας πιο ελεύθερο φίλτρο στο υπάρχον φιλτροκουτι, ένα ιντερκουλερ της Forge, ένα πρόγραμμα κ αν καταφέρω εξάτμιση της Milltek. Πιο πολύ για να πιάσω το ψυχολογικό οριο των 300 ίππων...
Από φρένα Επίσης θα θελα κάτι καλύτερο. Νιώθω ότι τα χρειάζεται, αλλά τι? Αυτά της Forge μου φαίνονται ωραία, αλλά ολα τα φτιαχνει πια?? Και 2 χιλιάρικα??

καλημερα κ καλη χονια σε ολους.
το αμαξι ειναι η αληθεια πουληθηκε κ ηδη ο επομενος κατοχος εχει κ αυτος αυτο το μονιμο χαζο χαμογελο που εχουμε ολοι οταν οδηγαμε το Ν μας.
ο εγκεφαλος βγηκε κ προγραματιστηκε στον παγκο. οπως ειχα αναφερει κ σε παλιοτερο ποστ εμεινα πολυ ευχαριστημενος με το αποτελεσμα. τις μπαρες της ιπποδυναμης κ της ροπης τις τερματιζει. τα ελατηρια τα εβαλα κ τα εβγαλα λογω οτι εγινε σκληρο κ δεν μπορουσε να κοιμηθει το παιδακι μου στο καθισματακι του, (wogland ηταν η μαρκα)
οσο αφορα τα φρενα το αν ειναι καλα η' οχι κ το αν ηταν τετραπιστονα θα ηταν η' οχι καλυτερα ειναι σχετικο. αν ψαξετε youtube θα δειτε συγκριτικο με megane rs στο φρεναρισμα ειναι πολυ καλυτερο κ ας φοραει μονοπιστονα. αυτα ειχα να σας πω..

αα.. για οποιον θελει μου εμεινε διαθεσιμο καινουργιο στο κουτι του το short shifter της forge. οποιος το θελει ασ επικοινωνισει μαζι μου..
 

papajimG

Member
Υπάρχει κάποιο συνεργείο/μηχανικός όπου πάτε για τις βελτιώσεις που δεν μπορούν να γίνουν στο επίσημο δίκτυο??... (να το έχετε δοκιμάσει και να είστε ευχαριστημένοι)... διότι για οτιδήποτε μηχανολογικό (intake, velossa, catch can, mounts για να δώσω μερικά παραδείγματα) προτιμώ να ξέρω οτι υπάρχει κάποιος στον οποίο μπορώ να απευθυνθώ
 

stratos78

Member
Καλησπέρα στην ομάδα και Καλή Σαρακοστή. Με πρόλαβε ο φίλος παραπάνω γιατί λόγω αλλαγής λαδιών επισκέφτηκα το συνεργείο της Λάμδα στη Συγγρού. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση-εργασία-τιμή και φυσικά έκανα την παραπάνω ερώτηση.. Λοιπόν αν πάτε στο συγκεκριμένο συνεργείο ζητήστε το Λεονάρδο (Λεό) από μέρους μου και πέστε οτι το διαβάσατε στο φόρουμ μας.. έχει ήδη τοποθετήσει αντιστρεπτική, intake, velosa, intercooler, mounts.. ρώτησα για το καθένα ξεχωριστά.. αυτά ταχει ήδη βάλει πανω σε διάφορα i30N στο συγκεκριμένο συνεργείο.. το μόνο που ίσως χρειάζεται όμως να ξέρετε είναι το σημειώνουν, δε θυμάμαι αν το γράφουν στο βιβλιαράκι ή στο αρχείο τους.. αυτο δε ξέρω βέβαια αν μπορεί να δημιουργήσει θέμα με την εγγύηση μελλοντικά εαν κι εφόσον δημιουργηθεί θέμα.. Για μένα πάντως είναι σημαντικό που τοχει ήδη κάνει..
 

Overgr

Member
Καλησπέρα στην ομάδα και Καλή Σαρακοστή. Με πρόλαβε ο φίλος παραπάνω γιατί λόγω αλλαγής λαδιών επισκέφτηκα το συνεργείο της Λάμδα στη Συγγρού. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση-εργασία-τιμή και φυσικά έκανα την παραπάνω ερώτηση.. Λοιπόν αν πάτε στο συγκεκριμένο συνεργείο ζητήστε το Λεονάρδο (Λεό) από μέρους μου και πέστε οτι το διαβάσατε στο φόρουμ μας.. έχει ήδη τοποθετήσει αντιστρεπτική, intake, velosa, intercooler, mounts.. ρώτησα για το καθένα ξεχωριστά.. αυτά ταχει ήδη βάλει πανω σε διάφορα i30N στο συγκεκριμένο συνεργείο.. το μόνο που ίσως χρειάζεται όμως να ξέρετε είναι το σημειώνουν, δε θυμάμαι αν το γράφουν στο βιβλιαράκι ή στο αρχείο τους.. αυτο δε ξέρω βέβαια αν μπορεί να δημιουργήσει θέμα με την εγγύηση μελλοντικά εαν κι εφόσον δημιουργηθεί θέμα.. Για μένα πάντως είναι σημαντικό που τοχει ήδη κάνει..
Τα παιδιά στη Λάμδα είναι πολύ εξυπηρετικά, και ο προϊστάμενος του συνεργείου συμπαθής. Από κουβέντες που έκανα για θέματα "μικρών" βελτιώσεων δεν ήταν αρνητικοί στο να τα τοποθετήσουν αλλά δεν πιστεύω ότι θα βάλουν πλάτη σε θέματα εγγύησης που ίσως προκύψουν στο μέλλον. Σίγουρα γράφουν τις εργασίες στο αρχείο τους. Επίσης, η Hyundai Ελλάς, νομίζω ότι δεν θα καλύψει εγγύηση με κλειστά μάτια στο N χωρίς να ψαχτεί - θέλει προσοχή το συγκεκριμένο ζήτημα...
 

papajimG

Member
Μπράβο στη λάμδα τότε, πιστεύω ότι είναι εξαίρεση.... να δέχεται επίσημο δίκτυο να τοποθετήσει μη εργοστασιακά εξαρτήματα.

Από την άλλη, σχεδόν σίγουρα θα τίθεται θέμα ακύρωσης της εγγύησης, ο καθένας μας θα παίρνει τα ρίσκα του με κάποιες επιλογές
 

Top