• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Check out the i30 N Bible Here!

Βελτίωση

#21
Καλησπέρα! Επειδή έχω βελτιώσει σχεδόν ότι αμάξι επιδόσεων έχει περάσει απτα χέρια μου χωρίς να μου βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα, έκανα αυτή την ερώτηση πριν το αγοράσω και στη Βελμάρ και στη Λάμδα και σε στέλεχος της Hyundai Hellas κι η απάντηση ήταν αρνητική, χάνεις την έγγυηση.. ψάχνοντας πολλές ώρες το αμάξι θέλει ένα καλύτερο πιο φαρδύ downpipe κι ένα intercooler για να ρίξεις θερμοκρασίες και φτάνει με ασφαλεια τα 330 άλογα περίπου με custom πρόγραμμα.. εκεί τελειώνει η τουρμπίνα μας.. όσον αφορα το φίλτρο αέρα πιο πιθανόν να έβαζα ένα πιο ελεύθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι.. ο κατασκευαστής σε τέτοιο αυτοκίνητο εχει κάνει καλή μελέτη όσον αφορά τη ροή του αέρα που έρχεται απέξω για ναναι πιο ψυχρός (χαμηλότερη θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα=καλύτερη απόδοση) κι επίσης η φιλτροχοάνη χωρίς custom πρόγραμμα πολλές φόρες μπερδεύει το maf και δε παίρνεις την απόδοση που θες.. Επιστρέφοντας στην ερώτηση όταν πχ αλλάξεις downpipe και σου βγάλει πρόβλημα το turbo δεν εχεις εγγύηση για τη συγκεκριμένη βλαβη.. τωρα για τα purple bushings τι πρόβλημα να σου βγαλουν; Αν και σε posts από το αγγλικό forum αλλάζοντας λάστιχα σε Michelin 4S γράφουν ότι το πρόβλημα εξαλείφεται.. πάντως αν ω μη γένοιτο συμβεί κάτι και το πας αντιπροσωπεία για να φτιαχτεί σε εγγύηση βγάλε ότι έχεις βάλει afrermarket καλού κακού.. δηλαδή αν έχεις βάλει παράλληλο εγκέφαλο και πας για κάποιο θέμα στο μοτέρ θα τον αφήσεις πάνω στο αμάξι; Δε νομίζω.. Επειδή έχασα χρόνο απτη ζωή μου διαβάζοντας τη 5ετή εγγύση που μας δίνουν τους αφήνει πολλά περιθώρια να μη δεχτούν πολλά ακόμα και με μαμά αμάξι, όπως για παράδειγμα την εμφάνιση θορύβων που δεν επηρεάζουν τη σωστή λειτουργεία του αυτοκινήτου (μάλλον τριγμούς θα εννοεί) Τώρα όσον αφορά τους εδώ μηχανικούς (Αθήνα), έχει κάποιος εμπειρία από επισκευές στην εγγύηση; Ανοίγω thread για συνεργεία, επισκευές κλπ
 
#22
Εγώ σκέφτομαι να βάλω ολόκληρο το κιτ της forge με επιπλέον ένα πιο φαρδύ downpipe και εξάτμιση . Εξάτμιση ανάμεσα σε μιλτεκ και ρεμουσ. Γνώμες ?
 
#23
Downpipe και πιο ελεύθερο καταλύτη το καταλαβαίνω..για ολόκληρη εξατμιση δεν νομίζω ότι αξίζει..συνάρτηση του κόστους δλδ.
Καλύτερα ένα intercooler και πρόγραμμα με τα ίδια λεφτά..
 
#24
Downpipe και πιο ελεύθερο καταλύτη το καταλαβαίνω..για ολόκληρη εξατμιση δεν νομίζω ότι αξίζει..συνάρτηση του κόστους δλδ.
Καλύτερα ένα intercooler και πρόγραμμα με τα ίδια λεφτά..
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου .αλλά το οικονομικό δν με απασχολεί αυτή τη στιγμή. Αυτό που θέλω είναι να βρω το καλύτερο set up που μπορώ σε αυτό το stage. Θα ήθελα να είναι ολοκληρωμένο . ( Φιλτρο, intercooler, turbo intake, remap, blow off valve )όλα της forge κατά τη γνώμη μου
 
#25
Στη θέση σου αν το κόστος δεν είναι πρόβλημα τότε δεν έχεις κανέναν περιορισμό.
Άποψη μου να διαβάσεις τα projects στην ενότητα member's cars.
Είναι αρκετοί που έχουν δοκιμάσει αυτά που αναφέρεις και έχουν πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την διαφορά που προκύπτει.
 
#26
Καταρχήν χαίρομαι που κάποιος έχει αποφασίσει να προχωρήσει τόσο πολύ το project βελτίωσης του i30n. Πάμε στα θετικά και στα αρνητικά χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω.. Λοιπόν ξεκινάμε απτο γεγονός ότι αν προχωρήσεις σε όλα αυτά θα χάσεις την εργοστασιακή εγγυηση. Στο μοτέρ μας δυστυχώς τα περιθώρια βελτίωσης φτάνουν γύρω στα 330 άλογα λόγω turbo, αν θέλεις μεγαλύτερη ιπποδύναμη θα πρέπει να αλλάξεις turbo με οτι αυτό συνεπάγεται και πιθανώς μεγαλύτερα μπεκ, δε ξέρω τα μαμά μπεκ σε πόση πίεση τελειώνουν.. Επίσης επειδή γενικά η hyundai μόλις εδώ κι ενάμιση χρόνο βγάζει αυτοκίνητα επιδόσεων δεν έχουν ακόμα ασχοληθεί σε βάθος μαζί της μεγάλοι οίκοι του εξωτερικού.. Απ´οτι διαπιστώνω μελετώντας δεν είναι τόσο εύκολο τουλάχιστον προς το παρόν να βγάλεις πολλά άλογα όπως είναι για παράδειγμα στο group vag.. δηλαδή ενα seat leon cupra μόνο με πρόγραμμα από abt, apr κλπ ή custom γιατί έχουμε κι Έλληνες βελτιωτές πολύ καλούς μπορεί να φτάσει άνετα 350 άλογα.. αν αρχίσεις και σκαλίζεις και περιφερειακά sky is the limit.. εδώ με εξάτμιση, intercooler, φιλτρα, downpipe κλπ φτάνεις 335 max.. Πάμε επίσης και στο θέμα βελτιωτή.. στην Ελλάδα όταν έχουν πουλήθει 60-70 i30n ποιος μπορεί να σου εγγυηθεί τι θα βελτιώσει χωρίς πιθανές ζημιές.. για αρχή μονάχα ότι βλέπεις από εξωτερικό.. όχι οτι δεν υπάρχουν βελτιωτές για να το κάνουν αλλά ότι περιφερειακά και να βάλεις πανω αν θες να δουλέψουν σωστά το θέμα βελτιωτή είναι καθοριστικό.. μη ξεχνάς επίσης ότι το αμάξι είναι προσθιοκίνητο, είναι πολύ καλα στημένο για τα άλογα του άντε και για λίγο παραπάνω, αν υπερβάλλεις στη βελτίωση πίστευω ότι θα χάσει το χαρακτήρα του.. με λίγα λόγια και χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω αν ήθελες τρελά άλογα, εύκολα σε αυτό το set up μάλλον ένα group vag θα στα έδινε πιο εύκολα και με λιγότερο κόπο και έξοδα..
 
#27
Πάμε τώρα στα επιμέρους στοιχεία κατά τη γνώμη μου κι από αυτά που χω ψάξει. Intercooler: forge μονόδρομος
Downpipe: το μαμά είναι το πιο στενό σημείο όλης της εξάτμισης είναι 55mm συν του ότι έχει προκαταλύτη και το φιμώνει ακόμα παραπάνω.. Προσωπικά σε ότι έχω βελτιώσει κρατούσα ή εβαζα πιο ελεύθερο καταλύτη.. ποτέ decat ή test pipe.. είναι κρίμα να αναπνέουν το καρκίνο οι άλλοι ή και μεις γιατί τα καυσαέρια μπαίνουν στη καμπίνα ούτως ή άλλως.. downpipe έχω δει της milltec ή της hjs που είναι η γνωστή εταιρεία με τους καταλύτες B1475AEC-26C6-4C4D-B01E-3E3048E37881.png
 
#28
Συνεχίζοντας.. εξάτμιση remus ή milltek για ναμαι ειλικρινής έχει κάνει τόσο καλή δουλειά η hyundai που για πρώτη φορά aftermarket εξάτμιση τουλάχιστον σε set up πρώτου σταδίου δε νομιζώ να κάνει τη διαφορά.. αν αλλάξεις downpipe και μόνο, πάλι θα δεις διαφορά.. αλλά επειδή ο ήχος είναι θέμα γούστου άκουσε στο you tube από καλό μικρόφωνο ήχο για να βγάλεις συμπέρασμα.. προσωπικά το μαμά ήχο τον βρίσκω καλύτερο από after market εξάτμιση.. επίσης τα πρώτα i30n έφταναν τα 109 ντεσιμπελ, όταν το R8 έφτανε τα 100! Απίστευτο για μαμά εξάτμιση.. τα πιο πρόσφατα μοντέλα του 2019 οταν μπήκε το φίλτρο για τους ρύπους 6d temp έπεσαν λίγο τα ντεσιμπέλ..
Φίλτρο αερα: θέλω λίγο να μελετήσω ακόμα την αρχιτεκτονική πούχει το φιλτροκούτι πριν σου απαντήσω, αν και για πρώτο στάδιο συνήθως ένα πιο ελεύθερο φίλτρο σε μαμά φιλτροκούτι αποδίδει εξίσου και γλιτώνεις τις υψηλές θερμοκρασίες εισαγωγής απτο θερμό αέρα πουχει το μηχανοστάσιο αν έχεις φιλτροχοάνη.. κερδίζεις όμως κάτι απτον ήχο της εισαγωγής..
Όσον αφορά αυτό που πουλάει η forge που αυξάνει τη διάμετρο εισαγωγής και το διαφημίζει ότι κερδίζεις 10 άλογα αυτό δε γίνεται με το μαμά φιλτροκούτι και την αυξηση την έχεις με πρόγραμμα αν δεις το διάγραμμα της..
Blow up valve: για να κρατάς μεγαλύτερη πίεση, το μοτερ δε δουλεύει καμμιά τρελή πίεση 1.2 bar φτάνει.. κι εδώ πάμε στο θέμα προγραμματιστή που χρειάζεται να σου κάνει να δουλέψουν όλα αυτά.. εδώ τα γένια και τα χτένια δικά σου.. ρώτησε κάποιον που ναχει ήδη προγραμματίσει i30n.. το κάθε αμάξι κι η κάθε εταιρεία έχει τα δικά του κουσούρια και πλεονεκτήματα.. hyundai κακά τα ψέματα δε ξέρω ποιος έχει εμπειρία στην Ελλαδα.. Evo έχει πολλούς να απευθυνθεις, group vag το ιδιο, απο κει και πέρα ο καθένας με τις προτιμήσεις του και σε όποιον τον εμπνέει να εμπιστευτεί τη περιουσία του..
 
#29
Κλείνοντας γιατί σας παραζάλισα γνώμη μου πάντα αν μπεις στο ταξίδι της βελτίωσης για το i30 n κάντο σταδιακά.. προσωπικά η hyundai έφτιαξε ένα πολύ ολοκληρωμένο πακέτο αυτοκινήτου, απίστευτα παραμετροποιήσιμο κι εδω είναι το μυστικό της επιτυχίας του αυτοκινήτου.. επειδή περνούσε απτα χέρια μου για καποια χρονια το έβο 10 αν συνέχιζε η mitsubishi να βγάζει τέτοιου είδους αυτοκίνητα κάπως έτσι θα ήταν το έβο του 2020 κι αύτο πραγματικά δε περίμενα να το πω για Hyundai.. καταφέρνει και γεμίζει πολλά απτα κουτάκια που θέλει ένας οδηγός που τον ενδιαφέρει η σπορ οδήγηση, ήχο, εμφάνιση, επιδόσεις, φρένα, καθίσματα, κιβώτιο ταχυτήτων, κράτημα, στιβαρότητα συν εγγύηση, αξιοπιστία, τιμή κλπ Φαινέται οτι τοχουν στήσει κάποιοι καυλόγκαζοι απτην αίσθηση πουχει όταν το οδηγείς κι απ´ότι αγγίζεις με χέρια και πόδια μέσα σε αυτο.. κι η διαφορά του με το έβο είναι δε χρειάζεται να πηγαίνεις σα μελλοθάνατος για να το χαρεις, φτιάχνεις το Custom όπως θες και το απολαμβάνεις και καπάκι βάζεις Normal, παίδια και πεθερά και πας βόλτιτσα.. Δεν εχω ούτε παιδιά, ουτε πεθερά οπότε τοχω μονίμως στο custom.. αυτή είναι κι η μεγάλη του επιτυχία πιστεύω, ένα ολοκληρωμένο πακέτο που δε του λείπει τιπότα.. οπότε για να κλείσω απόλαυσε το οπώς είναι μαμά σε πρώτη φάση, πιες του το αίμα κι αν το βελτιώσεις κάντο πολύ σταδιακά χωρίς να του αλλοιώσεις το χαρακτήρα.. μετά από πολλά χρόνια και βελτιώσεις, για πρώτη φορά βλέπω να μένω καιρο παιδί της εγγυήσης.. αυτό ίσως είναι κι η επιτυχία για μένα του αυτοκινήτου αυτού. Ευχαριστώ για την υπομονή σας
 
#30
Σε ευχαριστώ φίλε για το χρόνο που αφιέρωσες ! Δεν μας παραζαλησες καθόλου! Επειδή και εγώ αυτό σκέφτομαι ότι δν θα υπάρχει κάποιος έμπειρος προγραμματιστής πάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο . Σκέφτηκα να τα πάρω όλα από έναν οίκο στη προκειμένη περίπτωση forge ( που από όσο γνωρίζω είναι πολύ αξιόλογοι) και να χρησιμοποιηθεί το δικό τους πρόγραμμα που έχουν φτιάξει αυτοί για τα δικά τους part! Έτσι νομίζω ελαχιστοποιεις τα περιθώρια λάθους στη βελτίωση αφού ουσιαστικά πρέπει να γίνει κυρίως τοποθέτηση τους ! Συμφωνείς ? ( Επίσης δν θέλω κάτι παραπάνω από αυτό αν μπορεί να φτάσει 330 άλογα ρόδα σε συνδυασμό με όλα τα ηχητικά που παιρνεις από αυτή βελτίωση θ είμαι ευτυχισμένος! ) Όσον αφορά την οδήγηση είμαι σίγουρος ότι θα χάσει κάπως το χαρακτήρα του αλλά όχι σε σημείο που δν οδηγείται !
 
#31
Παιδιά μήπως έχετε καμία ιδέα κάποιον μάστορα να μπορεί στην Αθήνα να μου αλλάξει αντιστρεπτικές μπρος πίσω.. έχω παρει της whiteline το ζευγάρι.
 
#32
Αλέξανδρε δοκίμασε σε κάποιο καλό κατάστημα αμορτισέρ ή εκεί που κάνουν ευθυγραμμίσεις.. κάποτε ήταν ο πουπάκης αλλά δεν υπάρχει πια.. γνώμη μου στην αντιπροσωπεία καλύτερα!
 
#34
Αν διαβάσατε για το νέο i30N project C.. η μόνη βελτίωση είναι εκεί που έχει θέμα το αμάξι.. στο βάρος! 50 κιλά ελαφρύτερο.. κανονικά η δίαιτα έπρεπε να σταματήσει στα 100 κιλά! Στη Γερμανία το περιμένουν με τιμή γυρω στα 45κ.. Το γράφω εδώ ως θέμα βελτιωσης.. από τα 50 κιλά που χάνει το αμάξι τα 22 είναι απο τις ζάντες! Απίστευτα βαριές είναι οι δικές μας.. 22 κιλα δια 4 ίσον 5,5 κιλα ελαφρύτερη η κάθε ζάντα! Υπολογιζω την oz που φοράει το project c γυρω στα 9-9,5 κιλά τη κάθεμια, άρα οι δικές μας ζυγιζουν γυρω στα 15 κιλά!!!!!!!!!! Απίστευτο βάρος για ζάντα!! Μολύβι είναι!! Το βάρος της ζάντας όταν βελτιώνεις αυτοκίνητο είναι πολυ σημαντικός παραγοντας, γιατι είναι μη αναρτώμενη μάζα.. με τέτοιο ελαφρωμα είναι σα να κερδίζεις ιπποδύναμη.. μετά κόβει 8 κιλά απτο καπώ, παρένθεση το καπώ μας είναι ίδιο με του απλού i30, κι αυτό όποιος το έχει ανοίξει έχει καταλάβει ήδη οτι είναι πολύ βαρύ.. τοχα δει κι απτο εκθεσιακό πριν πάρω καν το δικό μου.. μετά γλυτώνει βάρος από τα καθίσματα κάποια κιλά. Εδώ είμαστε τυχεροί πιστεύω επειδή κανείς μας δεν έχει ηλεκτρικά καθίσματα άρα δεν είναι τόσο βαριά.. κάποια χιλιοστά χαμηλότερη αναρτηση επίσης και καρμπον διακοσμητικά.. δε ξερω αν όλα αυτα δικαιολογούν 12-15 χιλιαδες ευρω υψηλότερη τιμή.. για μένα στα 45k χάνει το παράγοντα value for money..
 
#35
Νομίζω ότι στη Γερμανία που θα διατεθούν τα 500/600 θα ξεπουλήσουν.
Κατά τα άλλα συμφωνώ σε όλα. Μονή λεπτομέρια νομίζω ότι κάποιος στο φόρουμ είχε ζυγίσει τη μαμά ζάντα και ήταν κοντά στα 13,5 κιλά.
 
#36
Η Oz 19αρα στα 8 κιλα μου φαίνεται πολύ λίγο! 8 κιλα δεν ειναι ούτε οι oz ultraleggera οι 19αρες.. αλλα όπως και ναχει 13,5-14 κιλά ζάντα για σπορ αμάξι είναι μολυβι! Θα μου πεις από καπου έπρεπε να κάνει οικονομια.. σκέψου οτι το evo 10 μαμα φόραγε enkei ή bbs απτο εργοστασιο, αλουμινιενο καπω και οροφη.. ήξεραν οι ιαπωνες τι εκαναν.. βεβαια εκανε σχεδόν τα διπλα λεφτα θα μου πεις..
 
#39
Βρήκα το thread του τύπου που ζυγισε τη μαμά και την έβγαλε 13,7 kg.. τη ζυγισε στη ζυγαριά του μπάνιου του!!! Τα 15,5 κιλά τα εβγαλε 13,7.. να του ζητησουμε να μας δανεισει τη ζυγαρια οταν κανουμε διαιτα!!!
 

Top