Μα ακριβώς αυτό είχα πάθει με το Audi. Και το πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού στα μοτέρ αυτά ΔΕΝ είναι φυσιολογική, ό,τι και να λένε σε Karenta, Kosmocar, ή και στην ίδια την Audi. Η ζημιά είναι πολλαπλή και οδηγεί σε πλήρη καταστροφή με την πάροδο του χρόνου, χώρια που στο μεσοδιάστημα, έχεις άλλα συναφή θέματα (χτυπάνε οι κύλινδροι, καίγονται τα μπουζί από τα 15.000 - 20.000 χιλιόμετρα κτλ.). Οφείλεται σε προβληματική σχεδίαση (νομίζω έχει να κάνει με πιστόνια), σε σημείο που έχουν βγάλει μέχρι και ειδικό επισκευαστικό κιτ για όλα τα μοτέρ, 1.4, δίλιτρα και δεν συμμαζεύεται. Κι έχουν και το θράσος να ζητάνε 2.000 και 3.000 ευρώ για κάθε επισκευή. Για δικό τους πρόβλημα έτσι; Τώρα για το hatch νομίζω τελική τιμή βγαίνει κοντά στα 28.500 (performance edition) και η εργοστασιακή διαφορά τιμής με το αντίστοιχο fastback είναι μόλις 500 ευρώ, ικανά όμως για να το πάνε σε άλλη φορολογική κλίμακα και να προσθέσουν σε τιμή άλλα 3.000 - 3.500 ευρώ... Αλλά χρειάζομαι τους χώρους στο πορτμπαγκάζ και το fastback μ'αρέσει πολύ περισσότερο για να είμαι ειλικρινής. Οπότε προς το παρόν κάνω λίγη υπομονή μπας και γίνει κανά θαύμα. Πιστεύω μέχρι αρχές 2020 θα ξέρουμε, γιατί εκκρεμεί και το θέμα με τους ρύπους και το WLTP. Σε υπερευχαριστώ και ελπίζω να μην ζάλισα.