• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Καλωσορίσατε στην ελληνική γωνιά του forum

Το hatch αν στο δίνει στα 27.500 πάρτο! Αλλα δε νομίζω να παίζει τέτοια τιμή.. ούτως ή άλλως πάντως το hatch είναι φθηνότερο.. σύγκρινε χώρους πάντως. Το hatch λόγω σχεδίασης για τους πίσω επιβάτες εχει περισσοτερο χώρο πάνω απτο κεφάλι, αλλά μικρότερο πορτ μπαγκαζ όντας 11-12 εκατοστά κοντύτερο απτο fastback.. η διαφορά συνολικά στη τιμή βγαίνει 3-4 χιλιάδες ευρώ.. η επιλογή είναι υποκειμενική για τον καθένα βάση των προσωπικών του κριτηρίων και αναγκών.. ότι κι αν διαλέξεις πάντως θέμα με κατανάλωση λαδιού δε θαχεις.. να μη κάνω το γνωστό σχόλιο για το group vag..
 
Μα ακριβώς αυτό είχα πάθει με το Audi. Και το πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού στα μοτέρ αυτά ΔΕΝ είναι φυσιολογική, ό,τι και να λένε σε Karenta, Kosmocar, ή και στην ίδια την Audi. Η ζημιά είναι πολλαπλή και οδηγεί σε πλήρη καταστροφή με την πάροδο του χρόνου, χώρια που στο μεσοδιάστημα, έχεις άλλα συναφή θέματα (χτυπάνε οι κύλινδροι, καίγονται τα μπουζί από τα 15.000 - 20.000 χιλιόμετρα κτλ.). Οφείλεται σε προβληματική σχεδίαση (νομίζω έχει να κάνει με πιστόνια), σε σημείο που έχουν βγάλει μέχρι και ειδικό επισκευαστικό κιτ για όλα τα μοτέρ, 1.4, δίλιτρα και δεν συμμαζεύεται. Κι έχουν και το θράσος να ζητάνε 2.000 και 3.000 ευρώ για κάθε επισκευή. Για δικό τους πρόβλημα έτσι; Τώρα για το hatch νομίζω τελική τιμή βγαίνει κοντά στα 28.500 (performance edition) και η εργοστασιακή διαφορά τιμής με το αντίστοιχο fastback είναι μόλις 500 ευρώ, ικανά όμως για να το πάνε σε άλλη φορολογική κλίμακα και να προσθέσουν σε τιμή άλλα 3.000 - 3.500 ευρώ... Αλλά χρειάζομαι τους χώρους στο πορτμπαγκάζ και το fastback μ'αρέσει πολύ περισσότερο για να είμαι ειλικρινής. Οπότε προς το παρόν κάνω λίγη υπομονή μπας και γίνει κανά θαύμα. Πιστεύω μέχρι αρχές 2020 θα ξέρουμε, γιατί εκκρεμεί και το θέμα με τους ρύπους και το WLTP. Σε υπερευχαριστώ και ελπίζω να μην ζάλισα.
 
6500 χμ σε 8 μήνες. Πρέπει να κανονίσουμε συνάντηση. Προτείνω Λευκάδα τώρα που οι δρόμοι άδειασαν και έχει υπέροχες ορεινές διαδρομές με στροφές.:)
 
  • Like
Reactions: blackhawk12
Πολύ πιθανό..Αν αυξηθηκε η τιμή από το εργοστασιο και Λόγω φορολογικής κλίμακας και αξίας προ φόρων του αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι λογικό.
 
Αντε άλλη μια... Το i30N πλέον έχει έξτρα εξοπλισμό δλδ lane assist, ανακλεινόμενους καθρέφτες, αισθητήρα βροχής, αυτόματο φρενάρισμα κλπ κλπ. Περίπου κόστος 2000. Η εργοστασιακή πλέον αξία από 19990 πήγε στις 22000. Στο εύρος 20000-25000 υπάρχει επιπλέον φόρος 11% άρα 22000*0.11 περίπου 2400 συν 2000 ο εξοπλισμός = τα 4000 που αυξήθηκε η τιμή.

Αυτός ο εξοπλισμός ήταν προαιρετικός, τώρα υποχρεωτικός.
 
  • Like
Reactions: Kchar
Αντε άλλη μια... Το i30N πλέον έχει έξτρα εξοπλισμό δλδ lane assist, ανακλεινόμενους καθρέφτες, αισθητήρα βροχής, αυτόματο φρενάρισμα κλπ κλπ. Περίπου κόστος 2000. Η εργοστασιακή πλέον αξία από 19990 πήγε στις 22000. Στο εύρος 20000-25000 υπάρχει επιπλέον φόρος 11% άρα 22000*0.11 περίπου 2400 συν 2000 ο εξοπλισμός = τα 4000 που αυξήθηκε η τιμή.

Αυτός ο εξοπλισμός ήταν προαιρετικός, τώρα υποχρεωτικός.

Ευχαριστώ πολύ για την εξήγηση
 
Μου κάνει μια χαρά και με 28750€ και ας μην τα έχει αυτά. Ευκαιρία να τα ρίξεις σε tuning άμα θέλεις. Γιατί το 33450€ χτυπάει αλλιώς, και ας έχει όλα αυτά. Πάλι 275 θα έχει...My opinion....
 
  • Like
Reactions: Kchar
Εχω κάνει 5 φορές από τότε που το πήρα γιατί δεν θέλω να το ζοριζω γι αυτό το λόγο κ το καλύτερο που εχω πετύχει είναι 6,6 sec με όχι πολύ καλή αλλαγή 1ης με 2α κ οχι τερμα γκαζι στην πρωτη εξαιτιας της αναπηδησης τροχων. Εσείς?
 
Last edited:
Καλώς ήρθες! Ευχομαι να το χαρείς!

Ήταν κάποιος από εδώ σήμερα Horeca?
 
  • Like
Reactions: angeldok