• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i30 N, Ioniq 5 N, i20 N, Veloster N and Kona N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Καλωσορίσατε στην ελληνική γωνιά του forum

Καλησπέρα Πάνο ,,

Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που έγραψες..
Άρα εσύ σε ποιο θα πήγαινες σε αυτή την κατηγορία;;
Θα με ενδιέφερε η άποψη σου..
Ευχαριστώ..
Δυστυχώς η ευτυχώς έχω αλλάξει 17 αυτοκίνητα στην ζωή μου. Έμαθα από αυτό ότι ανάλογα με τις διαδρομές που κάνει κάποιος πρέπει να επιλέξει και το αυτοκίνητο. Στην απέναντι μεριά της τραμπαλας είναι βέβαια το οικονομικό (αλλιώς θα είχαμε ένα απ'όλα). Συνήθως τα πάθη με οδήγησαν σε λάθη . Επειδή το πάθος όμως είναι ανεξέλεγκτο εγώ παρήγγειλα το i20n.
 
  • Like
Reactions: johnny b
Ζω βέβαια στο όμορφο Πήλιο και σχεδόν καθημερινά απολαμβάνω 100 χλμ σχετικά σφικτης ορεινής διαδρομής.
 
  • Like
Reactions: Tsints and Leontas
Ζω βέβαια στο όμορφο Πήλιο και σχεδόν καθημερινά απολαμβάνω 100 χλμ σχετικά σφικτης ορεινής διαδρομής.
Ηρθα Πήλιο με οικογενεια κ εχω τρελαθει που δε μπορω να απολαυσω όπως αρμοζει τη διαδρομή!
 
  • Like
Reactions: panos
Ηρθα Πήλιο με οικογενεια κ εχω τρελαθει που δε μπορω να απολαυσω όπως αρμοζει τη διαδρομή!
Απολαύστε τις χαρές της οικογένειας με μικρή δόση από αδρεναλίνη . Καλά να περάσετε.
 
  • Like
Reactions: Pavlosev
Ήμουν κάτοχος i30n για 3+ χρόνια και 70Κ χλμ. Ορεινή οδήγηση στο 90% . Με πολλές 4άδες λάστιχα . Δεν έχω παράπονο για την αξιοπιστία του κινητήρα αντίθετα μπορώ να πω ότι προς το τέλος πήγαινε ακόμη καλύτερα. Το πλαίσιο και η ανάρτηση έχασε την αρχική αίσθηση όμως αρκετά νωρίς. Τα φρένα επίσης δεν είναι για πολλά. Με το σασμάν και την μετάδοση δεν είχα κανένα θέμα (το σεβόμαστε ιδιαίτερα). Αν αφήσουμε το κριτήριο της εμφάνισης έξω που είναι και υποκειμενικό πιστεύω ότι το i20n κερδίζει συντριπτικά τον οδηγό που ζητάει σπορ οδήγηση .

Καλησπέρα και με το καλό το i20N Πάνο,

Πολύ ενδιαφέρον το input σου σαν ιδιοκτήτης με αρκετά χιλιόμετρα και μάλιστα απαιτητικά από ότι καταλαβαίνω.
Πάνω στο μήνυμα σου να πως η Hyundai έχει κάνει αρκετά σοβαρό RnD για το facelift μοντέλο το οποιό δεν έχει διαφημιστεί όσο θα μπορούσε, ίσως γιατί τα φωτιζόμενα καθίσματα πουλάνε περισσότερα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Αρχικά έχουμε βελτιωμένη γεωμετρία στο σασι και βελτιώσεις στο σύστημα ανάρτησης. Από την σύντομη εμπειρία οδήγησης με το i30N DCT έχω να πω πως η προσαρμογή σε διαφορετικές συνθήκες είναι απλά εκπληκτική με το αυτοκίνητο να μπορεί να γίνει από πολύ άνετο εώς αρκετα σκληρό αλλά όχι ανυπόφορο. Σε ό,τι αφορά την διάρκεια της σταθερής απόδοσης στο χρόνο, νομίζω πως παίζει σημαντικό ρόλο και η κατάσταση των δρόμων της χώρας μας.

Ακόμη έχουμε μεγαλύτερα φρένα μπροστά (360mm) και η αποδοση τους φαίνεται να είναι πολύ καλή για ένα αμάξι της κατηγορίας.

Στα του κινητήρα, έχουμε αμελητέα αύξηση στην ιπποδύναμη αλλά πολύ σημαντική αύξηση στη ροπή. Πέρα από αυτά η πιο σημαντική βελτίωση είναι στις καμπύλες της ροπής και της ιπποδύναμης. Το αυτοκίνητο ειδικά σε επιταχύνσεις 60-150kmh είναι πολύ εντυπωσιακό σε όλο το εύρος στροφών. Ακόμη το αυτοκίνητο έρχεται από το εργοστάσιο με νέα, μεγαλύτερη και πιο ικανή τουρμπίνα ( Facelift i30N Turbocharger – Cherry Tuning & Performance ).

Τέλος έχουμε το νέο 8άρι κιβώρτιο διπλού συμπλέκτή. Το κιβώτιο είναι τρομερό ακόμη και κάτω απο σκληρές συνθήκες. Κατά την αποψη μου πολύ καλύτερο από άλλα κιβώτια στην κατηγορία, καθώς ανταγωνίζεται και κιβώτια από πολύ ανώτερες κατηγορίες. Πέρα από αυτό έχουμε βελτιωμένη κατανάλωση και όσο για την αξιοπιστία και τη διάρκεια έχω αρκετή πίστη, μιας και η Hyundai δεν το έσπευσε καθόλου, πήρε το χρόνο της για να το βελτιστοποιήσει και το δίνει με εγγύηση 5 χρόνων, γνωρίζοντας τη χρήση που θα γίνει.

Βάζοντας στην εξίσωση όλα τα παραπάνω το αυτοκίνητο πέρα από την καλύτερη απόδοση σε ευθεία, έχει καλύτερη στρέψη και έχει πολύ βελτιωμένη συμπεριφορά στις πιο κλειστές και αργές στροφες. Γενικά στις στροφές έχει καλύτερες εισόδους και πολύ καλύτερες εξόδους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Σε ό,τι αφορά το αυξημένο κόστος, βάση των βελτιώσεων και όλων όσων προσφέρει και ειδικά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, για εμένα δικαιολογείται. Μην ξεχνάμε οτι το N σαν brand έχει κάνει τρομερά άλματα και δυστυχώς ή ευτυχώς αυτό σημαίνει πως αρχίζει να κοστολογείται και σαν brand όπως κάνουν οι Γερμανόι χρόνια τώρα.

Σχετικά με το i20N φαίνεται ένα πολύ εντυπωσιακό, παιχνιδιάρικο και ικανό αυτοκίνητο. Προσωπικά δεν μπήκα ποτέ στη σύγκριση γιατί πήγαινα για το DCT. Κατά την αποψη μου, αν και σε διαφορετικές κατηγορίες, όποιο από τα i30N ή i20N και να επιλέξεις, ειδικά σε κλειστούς δρόμους μπορούν να σου χαρίσουν ατελείωτα χαμόγελα.

Υπομονή για τις παραδόσεις μας λοιπόν και μετά πάντα με προσοχή ;)
 
Καλησπέρα και με το καλό το i20N Πάνο,

Πολύ ενδιαφέρον το input σου σαν ιδιοκτήτης με αρκετά χιλιόμετρα και μάλιστα απαιτητικά από ότι καταλαβαίνω.
Πάνω στο μήνυμα σου να πως η Hyundai έχει κάνει αρκετά σοβαρό RnD για το facelift μοντέλο το οποιό δεν έχει διαφημιστεί όσο θα μπορούσε, ίσως γιατί τα φωτιζόμενα καθίσματα πουλάνε περισσότερα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Αρχικά έχουμε βελτιωμένη γεωμετρία στο σασι και βελτιώσεις στο σύστημα ανάρτησης. Από την σύντομη εμπειρία οδήγησης με το i30N DCT έχω να πω πως η προσαρμογή σε διαφορετικές συνθήκες είναι απλά εκπληκτική με το αυτοκίνητο να μπορεί να γίνει από πολύ άνετο εώς αρκετα σκληρό αλλά όχι ανυπόφορο. Σε ό,τι αφορά την διάρκεια της σταθερής απόδοσης στο χρόνο, νομίζω πως παίζει σημαντικό ρόλο και η κατάσταση των δρόμων της χώρας μας.

Ακόμη έχουμε μεγαλύτερα φρένα μπροστά (360mm) και η αποδοση τους φαίνεται να είναι πολύ καλή για ένα αμάξι της κατηγορίας.

Στα του κινητήρα, έχουμε αμελητέα αύξηση στην ιπποδύναμη αλλά πολύ σημαντική αύξηση στη ροπή. Πέρα από αυτά η πιο σημαντική βελτίωση είναι στις καμπύλες της ροπής και της ιπποδύναμης. Το αυτοκίνητο ειδικά σε επιταχύνσεις 60-150kmh είναι πολύ εντυπωσιακό σε όλο το εύρος στροφών. Ακόμη το αυτοκίνητο έρχεται από το εργοστάσιο με νέα, μεγαλύτερη και πιο ικανή τουρμπίνα ( Facelift i30N Turbocharger – Cherry Tuning & Performance ).

Τέλος έχουμε το νέο 8άρι κιβώρτιο διπλού συμπλέκτή. Το κιβώτιο είναι τρομερό ακόμη και κάτω απο σκληρές συνθήκες. Κατά την αποψη μου πολύ καλύτερο από άλλα κιβώτια στην κατηγορία, καθώς ανταγωνίζεται και κιβώτια από πολύ ανώτερες κατηγορίες. Πέρα από αυτό έχουμε βελτιωμένη κατανάλωση και όσο για την αξιοπιστία και τη διάρκεια έχω αρκετή πίστη, μιας και η Hyundai δεν το έσπευσε καθόλου, πήρε το χρόνο της για να το βελτιστοποιήσει και το δίνει με εγγύηση 5 χρόνων, γνωρίζοντας τη χρήση που θα γίνει.

Βάζοντας στην εξίσωση όλα τα παραπάνω το αυτοκίνητο πέρα από την καλύτερη απόδοση σε ευθεία, έχει καλύτερη στρέψη και έχει πολύ βελτιωμένη συμπεριφορά στις πιο κλειστές και αργές στροφες. Γενικά στις στροφές έχει καλύτερες εισόδους και πολύ καλύτερες εξόδους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Σε ό,τι αφορά το αυξημένο κόστος, βάση των βελτιώσεων και όλων όσων προσφέρει και ειδικά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, για εμένα δικαιολογείται. Μην ξεχνάμε οτι το N σαν brand έχει κάνει τρομερά άλματα και δυστυχώς ή ευτυχώς αυτό σημαίνει πως αρχίζει να κοστολογείται και σαν brand όπως κάνουν οι Γερμανόι χρόνια τώρα.

Σχετικά με το i20N φαίνεται ένα πολύ εντυπωσιακό, παιχνιδιάρικο και ικανό αυτοκίνητο. Προσωπικά δεν μπήκα ποτέ στη σύγκριση γιατί πήγαινα για το DCT. Κατά την αποψη μου, αν και σε διαφορετικές κατηγορίες, όποιο από τα i30N ή i20N και να επιλέξεις, ειδικά σε κλειστούς δρόμους μπορούν να σου χαρίσουν ατελείωτα χαμόγελα.

Υπομονή για τις παραδόσεις μας λοιπόν και μετά πάντα με προσοχή ;)
Έτσι είναι Γιώργο τα πράγματα όσον αφορά το νέο dct . Είμαι υπέρ του νέου αυτόματου κιβωτίου . Και οι κριτικές που αναφέρονται σε αυτό είναι κορυφαίες. Η τοποθέτηση μου αφορά το my19 για να μην παρεξηγηθω. Το τέλειο θα ήταν ένα αυτοκίνητο με το βάρος του i20 την ροπή και το σασμάν του i30 και την τετρακίνηση του Yaris gr.
 
Last edited:
Έτσι είναι Γιώργο τα πράγματα όσον αφορά το νέο dct . Είμαι υπέρ του νέου αυτόματου κιβωτίου . Και οι κριτικές που αναφέρονται σε αυτό είναι κορυφαίες. Η τοποθέτηση μου αφορά το my19 για να μην παρεξηγηθω. Το τέλειο θα ήταν ένα αυτοκίνητο με το βάρος του i20 την ροπή και το σασμάν του i30 και τετρακίνηση.

Ασφαλώς φιλε Πάνο, κανένα θέμα παρεξήγησης! Εγώ απλά με αφορμή το ποστ σου, που ανέφερες κάποια θετικά και αρνητικά του pre facelift, είπα να αναφέρω τις βελτιώσεις του καινούργιου μοντέλου γενικότερα και ειδικά εκει που ίσως υστερούσε το προηγούμενο. Να πω την αλήθεια ήθελα κάπου να τα γράψω μαζεμένα γιατι δυστυχώς ότι review έχω διαβάσει, ειδικά ελληνικό, παραλείπει αν όχι όλα σχεδόν όλα όσα ανέφερα και μίλα για τετριμμένα πράγματα (0-100, οθόνες κτλ).

Αν έβγαινε μοντέλο σαν αυτό που αναφέρεις θα ήταν πιο κοντά στο wrc 😜 . Ίσως αν η Hyundai αποφάσιζε να κάνει κάτι αντίστοιχο με τα GR της Toyota. Από ότι φαίνεται δεν θα το προλάβουμε πριν το γυρίσει στα ηλεκτρικά.
 
Ασφαλώς φιλε Πάνο, κανένα θέμα παρεξήγησης! Εγώ απλά με αφορμή το ποστ σου, που ανέφερες κάποια θετικά και αρνητικά του pre facelift, είπα να αναφέρω τις βελτιώσεις του καινούργιου μοντέλου γενικότερα και ειδικά εκει που ίσως υστερούσε το προηγούμενο. Να πω την αλήθεια ήθελα κάπου να τα γράψω μαζεμένα γιατι δυστυχώς ότι review έχω διαβάσει, ειδικά ελληνικό, παραλείπει αν όχι όλα σχεδόν όλα όσα ανέφερα και μίλα για τετριμμένα πράγματα (0-100, οθόνες κτλ).

Αν έβγαινε μοντέλο σαν αυτό που αναφέρεις θα ήταν πιο κοντά στο wrc 😜 . Ίσως αν η Hyundai αποφάσιζε να κάνει κάτι αντίστοιχο με τα GR της Toyota. Από ότι φαίνεται δεν θα το προλάβουμε πριν το γυρίσει στα ηλεκτρικά.
Νομίζω ότι τα ηλεκτρικά έχουν αρκετά προβλήματα να λύσουν προς το παρόν και ότι τα εσωτερικής καύσης δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη ακόμα.
 
Όπως και να έχει πάντως από την στιγμή που αναπτυσσόμενες χώρες όπως Κίνα Ινδία κλπ. μπαίνουν στο παιχνίδι της κατανάλωσης τα κομμάτια της πίτας μικραίνουν. Οι πόροι εξαντλούνται , οι παραδώσεις θα καθυστερούν , και η απόκτηση θα δυσκολεύει.
 
  • Like
Reactions: giorgos42
Ζω βέβαια στο όμορφο Πήλιο και σχεδόν καθημερινά απολαμβάνω 100 χλμ σχετικά σφικτης ορεινής διαδρομής.

Εγώ μένω Βόλο και ανεβοκατεβαίνω συχνά Πήλιο, οπότε όλο και κάπου θα σε πετύχω!
Έκανα παραγγελία το i20 N τέλη Σεπτεμβρίου από την αντιπροσωπεία της Λαμίας και είμαι στην αναμονή...

Εδώ το βίντεο που κάναμε με το αυτοκίνητο του αντιπρόσωπου:
 
Εγώ μένω Βόλο και ανεβοκατεβαίνω συχνά Πήλιο, οπότε όλο και κάπου θα σε πετύχω!
Έκανα παραγγελία το i20 N τέλη Σεπτεμβρίου από την αντιπροσωπεία της Λαμίας και είμαι στην αναμονή...

Εδώ το βίντεο που κάναμε με το αυτοκίνητο του αντιπρόσωπου:

Καλοτάξιδο φίλε μου! Με το καλό. Πολύ ωραίο το βίντεο! Ποτέ περιμένεις παράδοση;;
 
Καλοτάξιδο φίλε μου! Με το καλό. Πολύ ωραίο το βίντεο! Ποτέ περιμένεις παράδοση;;

Να 'σαι καλά! Ένα 6μηνο μου είχανε δώσει ενδεικτικά, δηλαδή γύρω στον Απρίλιο αν δεν αλλάξει κάτι. Αυτή η αναμονή με σκοτώνει!
 
Να 'σαι καλά! Ένα 6μηνο μου είχανε δώσει ενδεικτικά, δηλαδή γύρω στον Απρίλιο αν δεν αλλάξει κάτι. Αυτή η αναμονή με σκοτώνει!
Όλους μας σκοτώνει. Αλλά όσο περνάει ο καιρός, τόσο αυξάνεται ο ενθουσιασμός μετά όταν έρθει. Σε περίπτωση που δεν το εχεις βρει, μπορείς να ξεφυλλίζεις το owner’s manual. 😂
https://drive.google.com/drive/folders/1IP5wovBwLCLzrvg6DnWl8IK7_vJ7yxHM
 
  • Like
Reactions: Tsints
Όλους μας σκοτώνει. Αλλά όσο περνάει ο καιρός, τόσο αυξάνεται ο ενθουσιασμός μετά όταν έρθει. Σε περίπτωση που δεν το εχεις βρει, μπορείς να ξεφυλλίζεις το owner’s manual. 😂
https://drive.google.com/drive/folders/1IP5wovBwLCLzrvg6DnWl8IK7_vJ7yxHM

Έχω μάθει ήδη απ' έξω το Ελληνικό manual! 😂
 
@giorgos42 Έχεις κάποιο νεότερο φίλε μου;; Μίλησες με αντιπροσωπεία;
Έχει αλλάξει κάτι;;
Εγώ τώρα σε κανα μήνα θα ενοχλήσω ξανά μέσα Ιουλίου..!
Τελικά με τι εξοπλισμό το έκλεισες;;
Έτυχε τώρα κ διάβαζα τα μηνύματα κ σε θυμήθηκα..
Έβαλες τα Ν Seats ;;
Καλησπέρα φίλε μου, είχα καιρό να διαβάσω το φόρουμ και τώρα είδα το μήνυμα σου.

Το αμάξι το περίμενα μέσα Ιουνίου αλλά σε επικοινωνία με την αντιπροσωπεία στις αρχές του μήνα μου είπαν πως πήγε ένα μήνα πίσω δηλαδή για αρχες-μέσα Ιουλίου! Τι να πω σταυρώνω τα δάχτυλα μου να ισχύει!

Αυτόματο, μόνο χρώμα έξτρα και τίποτα άλλο. Το σκέφτηκα πολύ για τα N seats αλλά απο γνωστούς σε αντιπροσωπείες κτλ μου είπαν πως μπορεί να πάει πιο πίσω λόγω των extra, οπότε έιπα να μην το κάνω μιας και δεν με έκαιγε και τόσο.

Πάντως και απο αναρτήσεις σε άλλο thread είδα πως γενικά όλοι στο περίμενε είμαστε (με i30N).
 
  • Like
Reactions: Leontas
Παιδιά καλησπέρα, νέος στο Ι30Ν performance και ψάχνω φόρουμ για συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων. Είναι ακόμα ενεργό εδώ γιατιβδεν βλέπω να είμαστε πολλοί με Ι30Ν.😅
Καλορίζικος! Εδώ, παροντες!
 
Ειδα προχτες Θεσσαλονικη κεντρο ι30ν λευκο λεω παει μου το κλεψαν χαχα!!! Ειναι κανενας απο εδω μεσα? Πινακιδα ξεκιναει απο Β
 
Καλησπέρα παιδιά,

Χαίρομαι που βλέπω Ελληνικό sub-forum για το Ν-Division της Hyundai.
Ελπίζω να είναι οι ανταλλαγές απόψεων εποικοδομητικές για όλους.
 
  • Like
Reactions: blackhawk12