• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i30 N, Ioniq 5 N, i20 N, Veloster N and Kona N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Καλωσορίσατε στην ελληνική γωνιά του forum

Καλησπέρα στην παρέα. Κάτοχος ενός octavia RS 20vt για 15 χρόνια ήρθε η ώρα του αξιου αντικαταστατη . Όχι καινούργιο αλλά ελαφρά μεταχειρισμένο.

Μετά από καιρό που παρακολουθώ αγγελίες για τον Κορεάτη έχω παρατηρήσει ότι πωλούνται με λίγα σχετικά χιλιόμετρα. Πρέπει κάτι να προσέξω πριν την αγορά ?
 
Καλησπέρα στην παρέα. Κάτοχος ενός octavia RS 20vt για 15 χρόνια ήρθε η ώρα του αξιου αντικαταστατη . Όχι καινούργιο αλλά ελαφρά μεταχειρισμένο.

Μετά από καιρό που παρακολουθώ αγγελίες για τον Κορεάτη έχω παρατηρήσει ότι πωλούνται με λίγα σχετικά χιλιόμετρα. Πρέπει κάτι να προσέξω πριν την αγορά ?

Καλησπέρα. Το μόνο θέμα που αντιμετωπίζουν κάποιοι κ ίσως έχεις διαβάσει στο ξένο φόρουμ, είναι μια δυσκολία στο κουμπωμα της 6ης. Το οποίο βέβαια διορθώνεται με κάποιες ρυθμίσεις που έχουν επισυναφθει στο ξένο φόρουμ. Καλο ειναι ομως να μην ξεκινησεις με "θεματα".
Κατά τα άλλα, για μενα όταν με το καλό πας για test drive, δοκίμασε όλα τα προγράμματα οδηγησης κ κυρίως το normal κ το Ν. Το normal γιατί είναι η ήσυχη εκδοχή κ μονο σε αυτο μπορείς να ακούσεις κάποιον περίεργο θόρυβο (π.χ. να χτυπάει η αναρτηση). Στο N το αμάξι είναι το ακριβώς αντίθετο. Κούτσουρο κ έτοιμο για πίστα, όπου πάλι θα πρέπει να έχεις το νου σου μήπως ακούσεις κάτι. Υπάρχει κ το custom που το ρυθμίζεις όπως θες εσύ!
Γενικότερα δεν αντιμετωπίζουμε κάποιο πρόβλημα, οπότε μιας κ οι τιμές των μεταχειρισμένων είναι πεσμενες, θα είσαι τυχερός. Βέβαια να πας υποψιασμένος εκεί που είναι αρκετά χαμηλή. Κ πρόσεξε μην είναι αυτοκίνητο δοκιμών (συγκεκριμένες πινακιδες)!
Τέλος, για μένα τσέκαρε το τιμόνι, γιατί γενικότερα η Hyundai πάσχει λίγο σε αυτο. Δεν έχω ακούσει προβλήματα στο Ν, αλλά στα απλά είναι υπαρκτό (το είχα κ τω στο I30 του 2013). Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι σε ακινησία και με αναμμενη τη μηχανη να κάνεις απότομες εναλλαγές του τιμονιού δεξια-αριστερα. Αν εχει πρόβλημα, θα το καταλάβεις... (κάνει ένα περίεργο χτυπημα).
Δεν έχω κάτι άλλο να πω. Οι περισσότεροι είμαστε κολλημένοι με το αμάξι, οπότε ορμα! Απλά κάνε Καλή επιλογή.
Ο,τι χρειαστείς μετά την δοκιμή, στείλε.
 
Καλησπέρα. Το μόνο θέμα που αντιμετωπίζουν κάποιοι κ ίσως έχεις διαβάσει στο ξένο φόρουμ, είναι μια δυσκολία στο κουμπωμα της 6ης. Το οποίο βέβαια διορθώνεται με κάποιες ρυθμίσεις που έχουν επισυναφθει στο ξένο φόρουμ. Καλο ειναι ομως να μην ξεκινησεις με "θεματα".
Κατά τα άλλα, για μενα όταν με το καλό πας για test drive, δοκίμασε όλα τα προγράμματα οδηγησης κ κυρίως το normal κ το Ν. Το normal γιατί είναι η ήσυχη εκδοχή κ μονο σε αυτο μπορείς να ακούσεις κάποιον περίεργο θόρυβο (π.χ. να χτυπάει η αναρτηση). Στο N το αμάξι είναι το ακριβώς αντίθετο. Κούτσουρο κ έτοιμο για πίστα, όπου πάλι θα πρέπει να έχεις το νου σου μήπως ακούσεις κάτι. Υπάρχει κ το custom που το ρυθμίζεις όπως θες εσύ!
Γενικότερα δεν αντιμετωπίζουμε κάποιο πρόβλημα, οπότε μιας κ οι τιμές των μεταχειρισμένων είναι πεσμενες, θα είσαι τυχερός. Βέβαια να πας υποψιασμένος εκεί που είναι αρκετά χαμηλή. Κ πρόσεξε μην είναι αυτοκίνητο δοκιμών (συγκεκριμένες πινακιδες)!
Τέλος, για μένα τσέκαρε το τιμόνι, γιατί γενικότερα η Hyundai πάσχει λίγο σε αυτο. Δεν έχω ακούσει προβλήματα στο Ν, αλλά στα απλά είναι υπαρκτό (το είχα κ τω στο I30 του 2013). Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι σε ακινησία και με αναμμενη τη μηχανη να κάνεις απότομες εναλλαγές του τιμονιού δεξια-αριστερα. Αν εχει πρόβλημα, θα το καταλάβεις... (κάνει ένα περίεργο χτυπημα).
Δεν έχω κάτι άλλο να πω. Οι περισσότεροι είμαστε κολλημένοι με το αμάξι, οπότε ορμα! Απλά κάνε Καλή επιλογή.
Ο,τι χρειαστείς μετά την δοκιμή, στείλε.

Καλημέρα και ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

Είχα στη δουλειά μου i30 2.0 MY2010 και κατάλαβα για το θόρυβο από την κολώνα του τιμονιού που μου περιγράφεις.

Έχω φάει και εγώ κόλλημα με το αμάξι και ξέρω ποια είναι τα δημοσιογραφικά.

Δια πραγματεύομαι ένα αυτοκίνητο που αρχικά βγήκε από ιδιώτη αγγελία αλλά τώρα πωλείται από τη Λάμδα Σταρ. Επειδή είμαι επαρχία και λόγω covid δεν μπορώ να το δω από κοντά θα κάνουν άλλοι έλεγχο για εμένα.
 
Καλησπέρα , μολιςπηρα το i30 2013, πως κλείνουν οι καθρέφτες παιδια και συνδέεται με κινητο μεσω Bluetooth?
 
  • Like
Reactions: blackhawk12
Καλησπέρα σε όλους αρχικά μιας και είμαι νέος στο forum,

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα!
Σήμερα παρηγγειλα το I30Ν Perf FL χειροκίνητο!! Τώρα είναι το κομμάτι της αναμονής, 5 με 6 μήνες μου είπαν 😔😔. Ανυπομονώ να το πάρω στα χέρια μου. 😅

Καλοτάξιδο εύχομαι!

Είμαι στη διαδικασία αγοράς του i30N perf DCT αλλά ένα βήμα πριν το κλέισω σε ελληνική αντιπροσωπεία μου έκανε εντύπωση η απουσία κάποιων extras όπως αισθητήρας βροχής υαλοκαθαριστήρων, ένδειξη προειδοποίησης τυφλού σημείου, ασύρματη φόρτιση κινητου κ.α. Αν επιτρέπεται, έβαλες κάτι έξτρα ή σου δώθηκε έστω κάποια λίστα με extra, εκτός απο ηλιοροφή και bucket καθίσματα?

Θα θέσω τα ερωτήματα και στην αντιπροσωπεία αλλά με τρώει η αγωνία 😅

(Εντομεταξύ τα έξτρα που ανέφερα είναι στάνταρ σε άλλες χώρες στο premium trim του perf, οταν εδώ δεν έχουμε καν διαφορετικά πακέτα)
 
  • Like
Reactions: Chrysanthos97
Καλησπέρα σε όλους αρχικά μιας και είμαι νέος στο forum,



Καλοτάξιδο εύχομαι!

Είμαι στη διαδικασία αγοράς του i30N perf DCT αλλά ένα βήμα πριν το κλέισω σε ελληνική αντιπροσωπεία μου έκανε εντύπωση η απουσία κάποιων extras όπως αισθητήρας βροχής υαλοκαθαριστήρων, ένδειξη προειδοποίησης τυφλού σημείου, ασύρματη φόρτιση κινητου κ.α. Αν επιτρέπεται, έβαλες κάτι έξτρα ή σου δώθηκε έστω κάποια λίστα με extra, εκτός απο ηλιοροφή και bucket καθίσματα?

Θα θέσω τα ερωτήματα και στην αντιπροσωπεία αλλά με τρώει η αγωνία 😅

(Εντομεταξύ τα έξτρα που ανέφερα είναι στάνταρ σε άλλες χώρες στο premium trim του perf, οταν εδώ δεν έχουμε καν διαφορετικά πακέτα)
Καλημέρα,
Δυστυχώς στην Ελλάδα μας δεν υπάρχει η δυνατότητα των έξτρα (Προς το παρόν). Το ρώτησα κι εγώ. Κυρίως για τα καθίσματα, αλλά και για την οθόνη (στο χειροκίνητο), αλλά δεν γίνεται. Οι εκδοσεις είναι αυτες που λέει το σάιτ. Να πω την αλήθεια μου βέβαια, δεν με ενδιέφερε και τόσο πολύ όταν πήγα να το παραγγείλω 😅.
Με το καλό να πάρεις κι εσυ το δικό σου εάν καταλήξεις σε αυτό και καλοτάξιδο!
 
  • Like
Reactions: giorgos42
Καλημέρα,
Δυστυχώς στην Ελλάδα μας δεν υπάρχει η δυνατότητα των έξτρα (Προς το παρόν). Το ρώτησα κι εγώ. Κυρίως για τα καθίσματα, αλλά και για την οθόνη (στο χειροκίνητο), αλλά δεν γίνεται. Οι εκδοσεις είναι αυτες που λέει το σάιτ. Να πω την αλήθεια μου βέβαια, δεν με ενδιέφερε και τόσο πολύ όταν πήγα να το παραγγείλω 😅.
Με το καλό να πάρεις κι εσυ το δικό σου εάν καταλήξεις σε αυτό και καλοτάξιδο!
Καλησπερα παιδια.
Καταρχήν με το καλό να το παραγγειλεις κ συ Γιώργο.
Προσωπικά νομίζω ότι η οθόνη ειναι κατι που αξίζει τα χρήματα στο καινουριο κ οχι τόσο τα καθίσματα. Είναι ωραία μεν, αλλά γενικά έχει φανεί τα δερμάτινα (γιατι έχουν κ δερμα) να έχουν γρήγορη φθορά με τη χρήση.
Θα δείτε ότι οδηγώντας το, λίγο θα σας ενδιαφέρουν αυτά.
Με το καλό λοιπόν!
 
  • Like
Reactions: giorgos42
Καλησπερα παιδια.
Καταρχήν με το καλό να το παραγγειλεις κ συ Γιώργο.
Προσωπικά νομίζω ότι η οθόνη ειναι κατι που αξίζει τα χρήματα στο καινουριο κ οχι τόσο τα καθίσματα. Είναι ωραία μεν, αλλά γενικά έχει φανεί τα δερμάτινα (γιατι έχουν κ δερμα) να έχουν γρήγορη φθορά με τη χρήση.
Θα δείτε ότι οδηγώντας το, λίγο θα σας ενδιαφέρουν αυτά.
Με το καλό λοιπόν!
Ειδικά το αλκαντάρα το καλοκαίρι πρέπει να είναι λίγο άβολο 😅😅
 
Καλησπερα παιδια.
Καταρχήν με το καλό να το παραγγειλεις κ συ Γιώργο.
Προσωπικά νομίζω ότι η οθόνη ειναι κατι που αξίζει τα χρήματα στο καινουριο κ οχι τόσο τα καθίσματα. Είναι ωραία μεν, αλλά γενικά έχει φανεί τα δερμάτινα (γιατι έχουν κ δερμα) να έχουν γρήγορη φθορά με τη χρήση.
Θα δείτε ότι οδηγώντας το, λίγο θα σας ενδιαφέρουν αυτά.
Με το καλό λοιπόν!

Εμένα μου είπαν τα καθίσματα σαν έξτρα αλλά είπαν πως αν τα βάλω θα πάει ειδική παραγγελία και θα κάνει τουλάχιστον 8μηνο. Αμα δεν τα βάλω μου είπαν όπως στον Χρύσανθο 5-6 μήνες. Αυτό μου κάνει εντύπωση βέβαια γιατί σε όλη την Ευρώπη η πλειοψηφία της παραγωγής βγαίνει με bucket καθίσματα, οπότε είχα την ελπίδα να μην αργήσει τόσο πολύ. Βασικά αυτή την επιλογή σκεφτόμουν και δεν το έκλεισα ακόμη. Δεν ξέρω τι λετε αξίζει;

Επίσης έχω και κάποιες άλλες απορείες που θα τις θέσω αύριο και στην αντιπροσωπεία αλλά μιας που βρεθήκαμε εδω... 😜 Τα στάνταρ καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα προς κάθε κατεύθυνση; Τα bucket έχετε ακούσει αν γίνεται να τα αγοράσω απο hyundai και να μπούνε retrofit; (Αν παίζει αυτό στανταρ θα τα αφήσω για αργότερα)
 
Εμένα μου είπαν τα καθίσματα σαν έξτρα αλλά είπαν πως αν τα βάλω θα πάει ειδική παραγγελία και θα κάνει τουλάχιστον 8μηνο. Αμα δεν τα βάλω μου είπαν όπως στον Χρύσανθο 5-6 μήνες. Αυτό μου κάνει εντύπωση βέβαια γιατί σε όλη την Ευρώπη η πλειοψηφία της παραγωγής βγαίνει με bucket καθίσματα, οπότε είχα την ελπίδα να μην αργήσει τόσο πολύ. Βασικά αυτή την επιλογή σκεφτόμουν και δεν το έκλεισα ακόμη. Δεν ξέρω τι λετε αξίζει;
Επίσης έχω και κάποιες άλλες απορείες που θα τις θέσω αύριο και στην αντιπροσωπεία αλλά μιας που βρεθήκαμε εδω... 😜 Τα στάνταρ καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα προς κάθε κατεύθυνση; Τα bucket έχετε ακούσει αν γίνεται να τα αγοράσω απο hyundai και να μπούνε retrofit; (Αν παίζει αυτό στανταρ θα τα αφήσω για αργότερα)

Για εμενα δεν αξίζει τοσο μεγάλη αναμονή, αλλά αυτό θεωρώ είναι κάτι υποκειμενικο.
Εγώ ήθελα άλλο χρώμα κ όταν μου είπαν ότι ήθελε 4 μήνες, δεν άντεξα μιας κ είχε το μπλε ετοιμοπαραδωτο.
Εγω, όπως κ οι περισσοτεροι εδώ Ελλάδα, το πήραμε με την προνομιακη τιμή των 29000 ευρώ. Σε αυτή την τιμή είχε τα βασικά, όποτε ουτε καν για ηλεκτρικά καθίσματα. Για τα επόμενα μοντελα δε γνωρίζω.
Λογικά θα μπαίνουν εκ των υστερων τα sport, αλλά η τιμή τους θα είναι απαγορευτική.
 
Καλησπέρα και από μένα, υποψήφιος κάτοχος i30 Fastback N-Line 1.5 T-GDi (θα ήθελα το N αλλά ξεφεύγει αρκετά από το budget δυστυχώς..) και πρώτη φορά Hyundai, ελπίζω να συμμετέχω στην παρέα σας! Μεθαύριο test drive και αν μου αρέσει θα το κλείσω εκτός απροόπτου.
 
Καλησπέρα φίλε μου & Καλή Χρονιά σου εύχομαι..
Έτυχε και μόλις διάβασα το μήνυμα σχόλιο σου με μεγάλο θαυμασμό και τεράστια απορία..
Πραγματικά σου είπαν δλδ στην αντιπροσωπεία αν κατάλαβα καλά ότι στο αμάξι δεν μπαίνουν έξτρα/ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ;; 🤯🤯
Σε ποιά αν επιτρέπεται αντιπροσωπεία πήγες; Προσωπικά πήγα στην ΒΕΛΜΑΡ και δεν τέθηκε ποτέ αυτό το ζήτημα.. Από την πρώτη συνάντηση μου στείλανε και τον κατάλογο με τον προαιρετικό εξοπλισμό κ τιμές..!

Καλησπέρα και καλή χρονιά,
Από ότι φάνηκε απλά είχα πάει πάρα πολύ νωρίς μόλις άνοιξαν οι πωλήσεις του i30N. Έτσι όλη η πληροφορία για έξτρα κτλ υπήρχε μόνο σε email μεταξύ των πωλητών και στην αντιπροσωπεία που είχα πάει αρχικά ο πωλητής δεν φάνηκε να έχει ιδιαίτερη διάθεση να ασχοληθεί. Δεν θα ήθελα να την ονοματίσω δημόσια γιατί μπορεί να είναι αποκλειστικά θέμα του συγκεκριμένου πωλητή (οι κριτικές στο google βοηθάνε πάντως για να δεις ποια αντιπροσωπεία έχει συχνά θέμα με τους πωλητές 😜).
Τελικά πήγα σε άλλη αντιπροσωπεία (Λάμδα) λίγες μέρες αργότερα όπου η εξυπηρέτηση ήταν άψογη και με ενημέρωσαν για όλες τις τιμές και ολα τα έξτρα. Εκει εκλεισα και το αμαξι το οποίο αναμενω πως και πως 😁😁
 
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ το κατάλαβα αυτό που λες για την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία.. Είναι κ στον άνθρωπο όπως είπες βέβαια.. Με το καλό λοιπόν..

Με το καλό και σε εσενα φιλε μου. Υπομονή τώρα για την παράδοση!
 
Ήμουν κάτοχος i30n για 3+ χρόνια και 70Κ χλμ. Ορεινή οδήγηση στο 90% . Με πολλές 4άδες λάστιχα . Δεν έχω παράπονο για την αξιοπιστία του κινητήρα αντίθετα μπορώ να πω ότι προς το τέλος πήγαινε ακόμη καλύτερα. Το πλαίσιο και η ανάρτηση έχασε την αρχική αίσθηση όμως αρκετά νωρίς. Τα φρένα επίσης δεν είναι για πολλά. Με το σασμάν και την μετάδοση δεν είχα κανένα θέμα (το σεβόμαστε ιδιαίτερα). Αν αφήσουμε το κριτήριο της εμφάνισης έξω που είναι και υποκειμενικό πιστεύω ότι το i20n κερδίζει συντριπτικά τον οδηγό που ζητάει σπορ οδήγηση .
 
  • Like
Reactions: tubanos
Επίσης να πω ότι σε συνθήκες ζέστης το σύστημα κλιματισμού ήταν ανεπαρκές και οι θερμικές απώλειες τεράστιες. (Καιγόταν ο τόπος). Καθώς και στο ταξίδι σε ταχύτητες πάνω από τα 140 η κατανάλωση και οι επιδόσεις κακές. (Σε αυτό φταίει μάλλον η κακή αεροδυναμική). Παρόλα αυτά όταν το πηρα στα 28750 ήταν για τα λεφτά του ότι καλύτερο. Τώρα όμως άλλαξαν τα δεδομένα ...