• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i30 N, Ioniq 5 N, i20 N, Veloster N and Kona N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Καλωσορίσατε στην ελληνική γωνιά του forum

Καλησπέρα παιδιά και από έμενα! Είμαι και εγώ εν αναμονή του δικού μου i20N
Καλημέρα, χρόνος αναμονής; Γνωρίζεις αν ειναι αλήθεια ότι δεν μπορείς να προσθέσεις extra;
 
  • Like
Reactions: VasilisGR88
Καλημέρα, χρόνος αναμονής; Γνωρίζεις αν ειναι αλήθεια ότι δεν μπορείς να προσθέσεις extra;
Καλησπέρα! Έκανα παραγγελιά το δικό μου πρόσφατα και η αντιπροσωπεία εδώ στην Ρόδο μου είπε πως έχει σταματήσει η παραγωγή i20N έως το 2025 που θα βγει το Face Lift και πλέον δυστυχώς δεν μπορείς να βάλεις τίποτα έξτρα πέρα από τον εργοστασιακό εξοπλισμό! Έμενα μου έδωσαν χρόνο παράδοσης από 2 έως 4 μήνες και φαντάσου το αμάξι είναι Ελλάδα σε logistics η σε τελωνείο από ότι μου είπαν!
 
  • Like
Reactions: nak_muay
Λοιπόν συνοψίζοντας την εμπειρία μου με i 30n και i 20n από το 18 έως σήμερα. Τα πούλησα και τα 2 και ησύχασε το κεφάλι μου. Ναι μεν αξιοπιστία αλλά μην πάει κάτι στραβά γιατί εκεί θα το μετανιώσετε. Τα ανταλλακτικά πανάκριβα και με μεγάλες ελλείψεις και καθυστερήσεις. Οι τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων δεν συνάδουν με τα πανάκριβα ανταλλακτικά. Δεν είχα ευτυχώς κάποια εμπειρία αλλά είδα αρκετούς να υποφέρουν... υπάρχουν σίγουρα πολύ καλύτερες αντιπροσωπείες. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα το μεγαλύτερο μέρος της φήμης τους το χρωστάνε στα pirelli . Τα οποία διαρκούν ελάχιστα. Δεν είναι κάτι το τρομερό, θα πω ότι η αναρτήσεις είναι προβληματικές ειδικά στο i 20n.
 
  • Sad
Reactions: ThePerformanceGuy
Πάνο, πού λες να "στραφείς" τώρα? Εννοώ σε τί αυτοκίνητο?
Λοιπόν συνοψίζοντας την εμπειρία μου με i 30n και i 20n από το 18 έως σήμερα. Τα πούλησα και τα 2 και ησύχασε το κεφάλι μου. Ναι μεν αξιοπιστία αλλά μην πάει κάτι στραβά γιατί εκεί θα το μετανιώσετε. Τα ανταλλακτικά πανάκριβα και με μεγάλες ελλείψεις και καθυστερήσεις. Οι τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων δεν συνάδουν με τα πανάκριβα ανταλλακτικά. Δεν είχα ευτυχώς κάποια εμπειρία αλλά είδα αρκετούς να υποφέρουν... υπάρχουν σίγουρα πολύ καλύτερες αντιπροσωπείες. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα το μεγαλύτερο μέρος της φήμης τους το χρωστάνε στα pirelli . Τα οποία διαρκούν ελάχιστα. Δεν είναι κάτι το τρομερό, θα πω ότι η αναρτήσεις είναι προβληματικές ειδικά στο i 20n.
 
Λοιπόν συνοψίζοντας την εμπειρία μου με i 30n και i 20n από το 18 έως σήμερα. Τα πούλησα και τα 2 και ησύχασε το κεφάλι μου. Ναι μεν αξιοπιστία αλλά μην πάει κάτι στραβά γιατί εκεί θα το μετανιώσετε. Τα ανταλλακτικά πανάκριβα και με μεγάλες ελλείψεις και καθυστερήσεις. Οι τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων δεν συνάδουν με τα πανάκριβα ανταλλακτικά. Δεν είχα ευτυχώς κάποια εμπειρία αλλά είδα αρκετούς να υποφέρουν... υπάρχουν σίγουρα πολύ καλύτερες αντιπροσωπείες. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα το μεγαλύτερο μέρος της φήμης τους το χρωστάνε στα pirelli . Τα οποία διαρκούν ελάχιστα. Δεν είναι κάτι το τρομερό, θα πω ότι η αναρτήσεις είναι προβληματικές ειδικά στο i 20n.
Πάνο, τι ακριβώς εννοείς, όταν λες, ότι "οι αναρτήσεις είναι προβληματικές ειδικά στο i20n"???
Στα 1700 χιλιόμετρα, που έχω γράψει ως τώρα, έχω διαπιστώσει, ότι στο τελευταίο i20 N οι Κορεάτες έχουν επιτύχει έναν εκπληκτικό συνδυασμό ζυγίσματος - ελέγχου του οδοστρώματος - ειδικά του "σπασμένου" - κρατήματος σε όλες τις συνθήκες στροφής - απόλυτα αποδεκτής απόσβεσης του άθλιου οδοστρώματος μέσα στην Αθήνα.
Το αυτοκίνητο είναι θαυμάσια στημένο, για να αντεπεξέλθει το ίδιο επιτυχημένα σε κλειστή ειδική διαδρομή με εντυπωσιακή διαχείριση ακόμα και "σπασμένου" οδοστρώματος ή σε διαδρομές τύπου "Roller Coaster", όπως το γρήγορο κομμάτι του Αχλαδόκαμπου από το τέλος της ανάβασης μέχρι την Τρίπολη αλλά και να κινηθεί πάρα πολύ φιλικά και ευχάριστα μέσα στο μποτιλιάρισμα της Αθήνας.
Η μέχρι τώρα εκτίμησή μου λέει: "100% ευχαρίστηση και "πλάκα" με προσπάθεια 70% - ή και πολύ λιγότερη προσπάθεια κατά περίπτωση -, που σημαίνει ότι το "satisfaction factor/ applied effort" στην περίπτωση του i20N είναι εξαιρετικά υψηλό!!!!!!
Για όλα αυτά, που λέω παραπάνω, λάβετε υπ' όψιν σας, ότι είχα για χρόνια ΚΑΙ τα τρία (3) καλύτερα ατμοσφαιρικά 2λιτρα του κόσμου: από το 2000 μέχρι το 2006 είχα το Peugeot 306 Race (ένα από τα 2500 κομμάτια, που βγήκαν, για να πάρει το αυτοκίνητο FIA Homologation) εξελιγμένο σε επίπεδο full Group N, με το οποίο είχα "πάρει" το κύπελλο Ασφάλτινων Rally Sprint το 2005 και είχα συμμετάσχει σε ~20 αγώνες αλλά και το χρησιμοποιούσα συνεχώς για δουλειά και σαν οικογενειακό, το Honda Civic Type R EP3, που το έχω ακόμα (από το 2005), και αυτό εξελιγμένο σε επίπεδο full Group N, που έχει κι αυτό συμμετάσχει σε 10 αγώνες και έχει κι αυτό βγάλει το μεροκάματό του και για δουλειά και σαν οικογενειακό, αλλά και το απολύτως κορυφαίο Renault Clio III RS 197 (που το είχα από το 2015 μέχρι το τέλος του 2023). Και με τα τρία αυτά αυτοκίνητα έχω απολαύσει την οδήγηση σε κάθε είδους δρόμο και, τώρα, το i20N μου δίνει την αντίστοιχη οδηγική απόλαυση σε κάθε μετακίνηση και, μάλιστα, πολύ ραφιναρισμένη (αναμενόμενο γιατί τα 20 χρόνια, που το "χωρίζουν" από το Type R και από το Clio RS, έδωσαν την ευκαιρία σε έξυπνους μηχανικούς, να φτιάξουν κάτι ΠΟΛΥ ζυγισμένο και ευχάριστο!!!).
Οπωσδήποτε θα παραδεχθώ, ότι το i20N το επέλεξα και το αγόρασα, για να χαρώ την οδήγηση, πράγμα που μέχρι τώρα μου συμβαίνει και με το παραπάνω, όταν το οδηγώ και επιθυμώ να το οδηγώ συνεχώς, για να χαίρομαι περισσότερο!!!
Αλλά, ΝΑΙ, αν τύχαινε και χρειαζόμουνα πολλά ή/ και δύσκολα ανταλλακτικά και υπήρχε πρόβλημα διαθεσιμότητας ή/ και αυξημένου κόστους, προφανώς αυτό δεν θα μου άρεσε καθόλου, αλλά ΔΕΝ αγόρασα το αυτοκίνητο, για να σκέφτομαι και να χαλιέμαι, για το τι θα μπορούσε να προκύψει σε μια περίπτωση σοβαρής ζημιάς!!!
Όπως και νάχει, εδώ πήρα αφορμή από το σχόλιο του Πάνου για τις αναρτήσεις του i20Ν (που, ειρήσθω εν παρόδω, τουλάχιστον στο μοντέλο 2023/ 2024 έχουν αναθεωρηθεί σημαντικά και προσφέρουν πολύ φιλικότερη και, εν τέλει, καλύτερη οδική συμπεριφορά από την αρχική έκδοση του i20N) και έκανα μια γρήγορη ανασκόπηση και σχόλια για την αίσθηση, που εγώ λαμβάνω από το δικό μου i20N και, φυσικά, θα επανέλθω με καινούργια σχόλια και στοιχεία καθώς γράφω κι άλλα χιλιόμετρα...

Αντώνης Δραγώνας
 
Λοιπόν συνοψίζοντας την εμπειρία μου με i 30n και i 20n από το 18 έως σήμερα. Τα πούλησα και τα 2 και ησύχασε το κεφάλι μου. Ναι μεν αξιοπιστία αλλά μην πάει κάτι στραβά γιατί εκεί θα το μετανιώσετε. Τα ανταλλακτικά πανάκριβα και με μεγάλες ελλείψεις και καθυστερήσεις. Οι τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων δεν συνάδουν με τα πανάκριβα ανταλλακτικά. Δεν είχα ευτυχώς κάποια εμπειρία αλλά είδα αρκετούς να υποφέρουν... υπάρχουν σίγουρα πολύ καλύτερες αντιπροσωπείες. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα το μεγαλύτερο μέρος της φήμης τους το χρωστάνε στα pirelli . Τα οποία διαρκούν ελάχιστα. Δεν είναι κάτι το τρομερό, θα πω ότι η αναρτήσεις είναι προβληματικές ειδικά στο i 20n.
Ο λόγος που είχα δώσει το πρώτο αυτοκίνητο ήταν καθαρά η ανάρτηση. Ο λόγος που θα ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟ αυτοκίνητο του 11/2023 είναι καθαρά η βελτίωση της ανάρτησης και του revhang!!
Στον Αντώνη Δραγώνα, ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕ. Αν είναι αυτός που νομίζω - έχουμε κοινό γνωστό με ford focus rs 2.3 του 2018 και i20n performance blue από παλαιό φάληρο.
 
  • Like
Reactions: ThePerformanceGuy
Ο λόγος που είχα δώσει το πρώτο αυτοκίνητο ήταν καθαρά η ανάρτηση. Ο λόγος που θα ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟ αυτοκίνητο του 11/2023 είναι καθαρά η βελτίωση της ανάρτησης και του revhang!!
Στον Αντώνη Δραγώνα, ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕ. Αν είναι αυτός που νομίζω - έχουμε κοινό γνωστό με ford focus rs 2.3 του 2018 και i20n performance blue από παλαιό φάληρο.
Γιώργο, καλησπέρα!
Του φίλου μας από Παλιό Φάληρο, του το κρατάω "κρυφό" και προσπαθώ 1 βδομάδα, να τον κάνω να βρεθούμε για βόλτα!!!
Μολονότι του έχω στείλει μια "σημαδιακή" φωτογραφία με δυο i20n, ένα άσπρο -μαύρο και ένα performance blue μύτη με μύτη...
Αντώνης Δραγώνας
 
Πάνο, τι ακριβώς εννοείς, όταν λες, ότι "οι αναρτήσεις είναι προβληματικές ειδικά στο i20n"???
Στα 1700 χιλιόμετρα, που έχω γράψει ως τώρα, έχω διαπιστώσει, ότι στο τελευταίο i20 N οι Κορεάτες έχουν επιτύχει έναν εκπληκτικό συνδυασμό ζυγίσματος - ελέγχου του οδοστρώματος - ειδικά του "σπασμένου" - κρατήματος σε όλες τις συνθήκες στροφής - απόλυτα αποδεκτής απόσβεσης του άθλιου οδοστρώματος μέσα στην Αθήνα.
Το αυτοκίνητο είναι θαυμάσια στημένο, για να αντεπεξέλθει το ίδιο επιτυχημένα σε κλειστή ειδική διαδρομή με εντυπωσιακή διαχείριση ακόμα και "σπασμένου" οδοστρώματος ή σε διαδρομές τύπου "Roller Coaster", όπως το γρήγορο κομμάτι του Αχλαδόκαμπου από το τέλος της ανάβασης μέχρι την Τρίπολη αλλά και να κινηθεί πάρα πολύ φιλικά και ευχάριστα μέσα στο μποτιλιάρισμα της Αθήνας.
Η μέχρι τώρα εκτίμησή μου λέει: "100% ευχαρίστηση και "πλάκα" με προσπάθεια 70% - ή και πολύ λιγότερη προσπάθεια κατά περίπτωση -, που σημαίνει ότι το "satisfaction factor/ applied effort" στην περίπτωση του i20N είναι εξαιρετικά υψηλό!!!!!!
Για όλα αυτά, που λέω παραπάνω, λάβετε υπ' όψιν σας, ότι είχα για χρόνια ΚΑΙ τα τρία (3) καλύτερα ατμοσφαιρικά 2λιτρα του κόσμου: από το 2000 μέχρι το 2006 είχα το Peugeot 306 Race (ένα από τα 2500 κομμάτια, που βγήκαν, για να πάρει το αυτοκίνητο FIA Homologation) εξελιγμένο σε επίπεδο full Group N, με το οποίο είχα "πάρει" το κύπελλο Ασφάλτινων Rally Sprint το 2005 και είχα συμμετάσχει σε ~20 αγώνες αλλά και το χρησιμοποιούσα συνεχώς για δουλειά και σαν οικογενειακό, το Honda Civic Type R EP3, που το έχω ακόμα (από το 2005), και αυτό εξελιγμένο σε επίπεδο full Group N, που έχει κι αυτό συμμετάσχει σε 10 αγώνες και έχει κι αυτό βγάλει το μεροκάματό του και για δουλειά και σαν οικογενειακό, αλλά και το απολύτως κορυφαίο Renault Clio III RS 197 (που το είχα από το 2015 μέχρι το τέλος του 2023). Και με τα τρία αυτά αυτοκίνητα έχω απολαύσει την οδήγηση σε κάθε είδους δρόμο και, τώρα, το i20N μου δίνει την αντίστοιχη οδηγική απόλαυση σε κάθε μετακίνηση και, μάλιστα, πολύ ραφιναρισμένη (αναμενόμενο γιατί τα 20 χρόνια, που το "χωρίζουν" από το Type R και από το Clio RS, έδωσαν την ευκαιρία σε έξυπνους μηχανικούς, να φτιάξουν κάτι ΠΟΛΥ ζυγισμένο και ευχάριστο!!!).
Οπωσδήποτε θα παραδεχθώ, ότι το i20N το επέλεξα και το αγόρασα, για να χαρώ την οδήγηση, πράγμα που μέχρι τώρα μου συμβαίνει και με το παραπάνω, όταν το οδηγώ και επιθυμώ να το οδηγώ συνεχώς, για να χαίρομαι περισσότερο!!!
Αλλά, ΝΑΙ, αν τύχαινε και χρειαζόμουνα πολλά ή/ και δύσκολα ανταλλακτικά και υπήρχε πρόβλημα διαθεσιμότητας ή/ και αυξημένου κόστους, προφανώς αυτό δεν θα μου άρεσε καθόλου, αλλά ΔΕΝ αγόρασα το αυτοκίνητο, για να σκέφτομαι και να χαλιέμαι, για το τι θα μπορούσε να προκύψει σε μια περίπτωση σοβαρής ζημιάς!!!
Όπως και νάχει, εδώ πήρα αφορμή από το σχόλιο του Πάνου για τις αναρτήσεις του i20Ν (που, ειρήσθω εν παρόδω, τουλάχιστον στο μοντέλο 2023/ 2024 έχουν αναθεωρηθεί σημαντικά και προσφέρουν πολύ φιλικότερη και, εν τέλει, καλύτερη οδική συμπεριφορά από την αρχική έκδοση του i20N) και έκανα μια γρήγορη ανασκόπηση και σχόλια για την αίσθηση, που εγώ λαμβάνω από το δικό μου i20N και, φυσικά, θα επανέλθω με καινούργια σχόλια και στοιχεία καθώς γράφω κι άλλα χιλιόμετρα...

Αντώνης Δραγώνας
Αναφέρομαι στο i20N Μάιος 2022
 
Θα αναφέρω επίσης ότι σωστή χρήση του αυτοκινήτου γίνεται από κάποια άτομα που πάνε συχνά Σέρρες και το ξετυλίγουν εκεί. Οποιαδήποτε άλλη χρήση είναι από επικίνδυνη έως συμβιβαστική.
 
Πάνο, τι ακριβώς εννοείς, όταν λες, ότι "οι αναρτήσεις είναι προβληματικές ειδικά στο i20n"???
Στα 1700 χιλιόμετρα, που έχω γράψει ως τώρα, έχω διαπιστώσει, ότι στο τελευταίο i20 N οι Κορεάτες έχουν επιτύχει έναν εκπληκτικό συνδυασμό ζυγίσματος - ελέγχου του οδοστρώματος - ειδικά του "σπασμένου" - κρατήματος σε όλες τις συνθήκες στροφής - απόλυτα αποδεκτής απόσβεσης του άθλιου οδοστρώματος μέσα στην Αθήνα.
Το αυτοκίνητο είναι θαυμάσια στημένο, για να αντεπεξέλθει το ίδιο επιτυχημένα σε κλειστή ειδική διαδρομή με εντυπωσιακή διαχείριση ακόμα και "σπασμένου" οδοστρώματος ή σε διαδρομές τύπου "Roller Coaster", όπως το γρήγορο κομμάτι του Αχλαδόκαμπου από το τέλος της ανάβασης μέχρι την Τρίπολη αλλά και να κινηθεί πάρα πολύ φιλικά και ευχάριστα μέσα στο μποτιλιάρισμα της Αθήνας.
Η μέχρι τώρα εκτίμησή μου λέει: "100% ευχαρίστηση και "πλάκα" με προσπάθεια 70% - ή και πολύ λιγότερη προσπάθεια κατά περίπτωση -, που σημαίνει ότι το "satisfaction factor/ applied effort" στην περίπτωση του i20N είναι εξαιρετικά υψηλό!!!!!!
Για όλα αυτά, που λέω παραπάνω, λάβετε υπ' όψιν σας, ότι είχα για χρόνια ΚΑΙ τα τρία (3) καλύτερα ατμοσφαιρικά 2λιτρα του κόσμου: από το 2000 μέχρι το 2006 είχα το Peugeot 306 Race (ένα από τα 2500 κομμάτια, που βγήκαν, για να πάρει το αυτοκίνητο FIA Homologation) εξελιγμένο σε επίπεδο full Group N, με το οποίο είχα "πάρει" το κύπελλο Ασφάλτινων Rally Sprint το 2005 και είχα συμμετάσχει σε ~20 αγώνες αλλά και το χρησιμοποιούσα συνεχώς για δουλειά και σαν οικογενειακό, το Honda Civic Type R EP3, που το έχω ακόμα (από το 2005), και αυτό εξελιγμένο σε επίπεδο full Group N, που έχει κι αυτό συμμετάσχει σε 10 αγώνες και έχει κι αυτό βγάλει το μεροκάματό του και για δουλειά και σαν οικογενειακό, αλλά και το απολύτως κορυφαίο Renault Clio III RS 197 (που το είχα από το 2015 μέχρι το τέλος του 2023). Και με τα τρία αυτά αυτοκίνητα έχω απολαύσει την οδήγηση σε κάθε είδους δρόμο και, τώρα, το i20N μου δίνει την αντίστοιχη οδηγική απόλαυση σε κάθε μετακίνηση και, μάλιστα, πολύ ραφιναρισμένη (αναμενόμενο γιατί τα 20 χρόνια, που το "χωρίζουν" από το Type R και από το Clio RS, έδωσαν την ευκαιρία σε έξυπνους μηχανικούς, να φτιάξουν κάτι ΠΟΛΥ ζυγισμένο και ευχάριστο!!!).
Οπωσδήποτε θα παραδεχθώ, ότι το i20N το επέλεξα και το αγόρασα, για να χαρώ την οδήγηση, πράγμα που μέχρι τώρα μου συμβαίνει και με το παραπάνω, όταν το οδηγώ και επιθυμώ να το οδηγώ συνεχώς, για να χαίρομαι περισσότερο!!!
Αλλά, ΝΑΙ, αν τύχαινε και χρειαζόμουνα πολλά ή/ και δύσκολα ανταλλακτικά και υπήρχε πρόβλημα διαθεσιμότητας ή/ και αυξημένου κόστους, προφανώς αυτό δεν θα μου άρεσε καθόλου, αλλά ΔΕΝ αγόρασα το αυτοκίνητο, για να σκέφτομαι και να χαλιέμαι, για το τι θα μπορούσε να προκύψει σε μια περίπτωση σοβαρής ζημιάς!!!
Όπως και νάχει, εδώ πήρα αφορμή από το σχόλιο του Πάνου για τις αναρτήσεις του i20Ν (που, ειρήσθω εν παρόδω, τουλάχιστον στο μοντέλο 2023/ 2024 έχουν αναθεωρηθεί σημαντικά και προσφέρουν πολύ φιλικότερη και, εν τέλει, καλύτερη οδική συμπεριφορά από την αρχική έκδοση του i20N) και έκανα μια γρήγορη ανασκόπηση και σχόλια για την αίσθηση, που εγώ λαμβάνω από το δικό μου i20N και, φυσικά, θα επανέλθω με καινούργια σχόλια και στοιχεία καθώς γράφω κι άλλα χιλιόμετρα...

Αντώνης Δραγώνας
Θα συμφωνησω απολυτα με οσα ανεφερες παραπανω. Το εχω απο 09/23 και μεχρι στιγμης δεν εχω το παραμικρο παραπονο, εξαιρεση τη ζεστη που βγαζει διπλα απο το γκαζι αλλα σφιγγουμε τα δοντια. 😂
 
  • Haha
Reactions: ThePerformanceGuy
Αναφέρομαι στο i20N Μάιος 2022
Πάνο, είχα παραγγείλει το πρώτο ι20n Νοέμβριο του 2021 και το είχα πάρει στα χέρια μου Μάιο 2022. Το αυτοκίνητο από ανάρτηση ήταν για μένα στην ηλικία των 50..φεύγα μη αποδεκτό, και για αυτό το έδωσα. Το τελευταίο όμως που πήρα 11/2023 είναι άλλο αυτοκίνητο απο πλευράς ανάρτησης και δεν υπάρχει revhang. Ακόμη και η γυναίκα μου, νόμιζε ότι είχα βάλει coil over ανάρτηση!! Σίγουρα η ανάρτηση είναι αρκετά βελτιωμένη σε σχέση με την αρχική που ήταν ψιλοαπαράδεκτη.
Φυσικά δεν είναι ούτε γαλλική, ούτε γερμανικήν σε άνεση, αλλά μπορεί κάποιος ακόμη και απαιτητικός να ζήσει πλέον μαζί της,.