• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Welke modificaties ?

Ik heb onder het motto 'wie niet waagt niet wint' een mail naar customer care van Hyundai gestuurd ivm de n-tousiast stukken die op hyundai.de aangeboden worden. Antwoord was dat ze deze in belgie helaas niet kunnen aanbieden. Ik vraag me af of al meer belgen zulke mail gestuurd hebben? Misschien komt er wel enige verandering bij voldoende vraag ...
 
Had dit ook gevraagd aan de verkoper en die wist daar niks van.
 
Wat België betreft, zal het wel te maken hebben met het feit dat alles via een importeur gebeurt...
 
Al gedaan:
-Voorste ruiten licht laten tinten
-Remap by PPE Drogenbos
-LED-pinkers achteraan
-LED-pinkers triplicate

Waar ik nog op wacht:
-Wagner intercooler (nog niet leverbaar)
-BMC-airfilter (nog niet leverbaar)
-Winterwielen in 18inch staan ook nog op de verlanglijst
 
[QUOTE = "deten, post: 17418, member: 34"] Friday other summer wheels put. Also steel brake lines and other brake fluid.
[/QUOTE]Which brake lines?
 
Al gedaan:
-Voorste ruiten licht laten tinten
-Remap by PPE Drogenbos
-LED-pinkers achteraan
-LED-pinkers triplicate

Waar ik nog op wacht:
-Wagner intercooler (nog niet leverbaar)
-BMC-airfilter (nog niet leverbaar)
-Winterwielen in 18inch staan ook nog op de verlanglijst
Hoe doet die remap het?
 
Al gedaan:
-Voorste ruiten licht laten tinten
-Remap by PPE Drogenbos
-LED-pinkers achteraan
-LED-pinkers triplicate

Waar ik nog op wacht:
-Wagner intercooler (nog niet leverbaar)
-BMC-airfilter (nog niet leverbaar)
-Winterwielen in 18inch staan ook nog op de verlanglijst

Welke winterwielen gaan het worden? Die originele van op de site?
 
Hoe doet die remap het?
Qua pk beetje teleurstellend, only 282pk maar koppel voel je wel heel goed (438NM), je kan het vergelijken dat hij nu wakker is en nog steeds bruikbaar. Dat is het belangrijkste vind ik. Cijfers zijn maar cijfers. Nb. 30°C heeft ook invloed (10 tot 15pk minder)
 
Ik vind de 18 inch set van op de site wel iets hebben. En de prijs zit ook wel redelijk goed voor 4 velgen met goede banden.
Die zijn inderdaad niet mis. Ik ga toch eens zien bij mijn bandenboer of het niet nog goedkoper kan. Eventueel enkel velgen via dealer en banden via bandenboer ;)
 
Die zijn inderdaad niet mis. Ik ga toch eens zien bij mijn bandenboer of het niet nog goedkoper kan. Eventueel enkel velgen via dealer en banden via bandenboer ;)

Ja moest je iets goed gevonden hebben voor cava prijs zet je de link maar in deze topic ;) Want ik ben ook op zoek naar een mooi wintersetje. :p
 
  • Like
Reactions: Dimitri
vandaag bij heinz tuning aalst langsgeweest en meteen bestelling geplaatst
oz hyper gt hlt velgen ->1983.47 euro
eibach prokit 15mm verlaagd ->561.98 euro
remus catback carbon tips ->1429.75 euro
remus onder voorbehoud daar niemand weet of deze wel het gewenste effect geeft met de nieuwe filter,gebeld naar remus belgie daar is men ook niet zeker,gevolg remus stuurt een exemplaar naar heinz om te testen
gasveren voor motorkap zullen ook geinstalleerd worden als het mogelijk is
nu nog wachten tot levering van de wagen lol
 

Attachments

  • oz-hyper-gt-hlt-glanz-graphite.jpg
    oz-hyper-gt-hlt-glanz-graphite.jpg
    512 KB · Views: 17
  • Hyundai_i30_Cat_Back_System_g.jpg
    Hyundai_i30_Cat_Back_System_g.jpg
    148.9 KB · Views: 16