• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Welke modificaties ?

Ik denk deze winter mijn 19inch velgen te koop te zetten en uitkijken voor 18inch in zomer
 
  • Like
Reactions: jeroenvde
Ik heb onmiddellijk de drie hoofdsteunen van de achterbank verwijderd.
Hier, in Western Australia, is tailgating (bumperkleven ?) zeer populair.
Nu kan ik tenminste zien hoe de bestuurder eruit ziet (man, vrouw, neanderthaler...) !
Ik neem geen gijzelaars op de achterbank (passagiers) dus geen probleem met de veiligheid.

Groetjes vanuit York (WA)
 
Even dit topic omhoog schoppen. Er komen steeds meer mods beschikbaar. Dus ben benieuwd of mensen al verder zijn gegaan?

Ik heb de auto nog niet lang, dus zelf niet verder gekomen dan een set winterwielen.

Ben aan het kijken voor zwarte Hyundai en N logo's (of covers) voor en achter, maar die zijn niet te vinden. De letters Hyundai en i30 wil ik er in het voorjaar denk af halen, de N achterop misschien ook als ik geen zwarte cover kan vinden. En ik wil ook nog die metalen N badges op de skirts.

Qua performance misschien eens een remap. Eerst uitzoeken hoe dat werkt met in combinatie met de verschillende drive modes en met de pops n bangs.
Misschien ooit een grip pakket van Whiteline laten monteren.
https://ukwhitelineperformance.com/collections/all/products/bhk018-anti-roll-bar-vehicle-kit
En misschien eens de voorste veerpootbrug.
https://hyundaizubehoer.de/de/i30-n/950-domstreben-i30-n.html
 
Mijn mods tot nu toe:

- Achterste ramen getint (limo black)
- Badges verwijdert behalve de N
- Zwarte covers voor H logos alsook de N vooraan
- Zilveren rand rond grill in zwart gewrapt
- H&R veren -35mm
- Motec Ultralight 19" velgen in mat zwart
- Michelin Pilot Sport 4s banden
- N sideskirt stickers
- Forge BOV
- Pipercross induction kit
- Powerflex purple motormount bushings
- Interieur volledige LED conversie
- Volledige keramische coating
- Screenprotector voor de headunit

En hoogstwaarschijnlijk zullen er nog wel een paar mods volgen :cool:
 
  • Like
Reactions: Adidax and deten
mijn mods zijn
Zwarte logo's
grijze grill in zwart
wagner intercooler
stalen remleidingen
winmax w3 remblokken
motec ultralight met ps4s banden
autec wizard 18inch met nankang ns2r voor trackday's

Wat ik nog graag zou willen zijn miss andere zetels, vind de huidige wat weinig steun geven als je circuit rijd.
 
Foto’s please :p

Hoe bevallen de h&r veren? Veel verschil qua hardheid / comfort?

Als je in normal setting rijd voelen ze zoals je in sport zou rijden, zelfs als je in full N gaat vind ik het allemaal nog wel goed meevallen.

Wel opletten met borduren en hoge vluchtheuvels, laat ons zeggen dat er al wat gewicht bespaard is door de onderkant van de voorbumper af te schaven :p

IMG-20190719-WA0002.jpgIMG-20191019-WA0008.jpg