• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Check out the i30 N Bible Here!

Siemanko wszystkim ;-)

#1
Siema! Widzę, ze powoli Nasza Polska sekcja się rozwija, pięknie! Panowie i Panie na początek mam pytanie, a mianowicie czy System antykolizyjny jest aktywny tzn. po wykryciu przeszkody sam przy hamuje? Bo u mnie tylko komunikat wywala, i jedyne na co mogę wpłynąć to czas reakcji, natomiast w menu między zegarami można zaznaczyć jego aktywną funkcje działania... Dajcie proszę znaka jak to u Was wyglada! Pozdro z WLKP
 
#2
A więc:
Tutaj jak ustawiać i na czym polegają różnice.

Tutaj pod koniec filmu test jak to działa dokładnie w trakcie jazdy.

Podsumowując - cudów nie ma i u mnie tylko raz zaczął hamować, a raczej sam zwolnił. Najczęściej piszczy, że jesteś za blisko, ale aby zaczął coś robić to już ostateczność i raczej będzie za późno jak to zresztą widać na filmie. Bardziej spowalnia niż hamuje zupełnie.
 
#3
Dzięki za odpowiedz, u mnie tylko wzywala ostrzeżenie, zgłosiłem do serwisu na przeglądzie musza aktualizacje systemu zrobić :-O A może wiecie do czego służy guzik obok REV z oznaczeniem o? Po nacisnieciu nic się nie dzieje..
 
#5
REV podwyższa obroty silnika o nawet kilkaset (gdzieś kiedyś czytałem że 150-200 czy jakoś tak) przy zmianie biegu (PS chyba w instrukcji to jest). Krótko mówiąc - wciśnięcie sprzęgła i ta chwila zanim wrzucisz inny bieg powoduje że obroty trochę spadną i może lekko szarpnąć autem. Tutaj auto samo da ci te 1-2sek, aby nie spadły bo je podwyższy i jest łagodniejsza zmiana biegu bez szarpnięcia.
Fajna sprawa i od 2go dnia już używałem REV. Pierwszy dzień śmigałem na ECO, a tam to nie działa, kolejny to normal i teraz non stop na N custom z REV i jest bardzo fajnie.
Jedyne szarpnięcia to tylko już z mojej winy - czasami nie ogarniam jeszcze, że ten wóz lubi inne obroty niż typowe miejskie auta. Przykładowo - podjazd do ronda, zakrętu lub skrzyżowania to w moim przypadku najczęściej redukcja na dwójkę (jeśli jest możliwość powoli przejechania bez zatrzymania), bo tak się przyzwyczaiłem z poprzedniego samochodu, a tu się okazuje, że N szarpie lekko bo chce 3 bieg. Później sprawdzałem to samo na trójce i szedł bez szarpnięcia.
 

Top