• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Negocjacja ceny

PaZeRa

Active Member
Nthusiast
Oct 7, 2019
421
236
43
Poland
Cześć,
Jaką udało wam się wynegocjować cenę na nową eNkę. Teraz jest koniec roku i jest ogólny rabat -10k na wszystkie eNki. Czy udało wam się zejść poniżej 140k?
 
Ja znalazłem najtańsza ofertę teraz za 128k w Toruniu. Ja wynegocjowałem nieco gorszą ale lepsza od twojej. Zastanawiam się czy bić się o więcej czy nie ma sensu.
 
Za 128 brałbym w ciemno. Zwróć uwagę na to aby był bez przebiegu, tzn. nie bierz pokazówki. One są sporo tańsze, ale mocno dojechane. Hyundai zastrzega by przez pierwszy tysiąc lub dwa (nie pamietam) nie przekraczać 3000rpm. Wszystkie demo car-y są upalane bez opamiętania często na zimnym motorze, sam takimi jeździłem pełnym ogniem a miały po kilkaset km. Pytałem się o to w salonie, czy to nie problem że nie przestrzegają zaleceń producenta. Odpowiedź była prosta: „Za 120-130k PLN się sprzeda ;-)”
 
To nie jest demówka. Wejdź na otomoto to znajdziesz taką ofertę :)

Sam wynegocjowałem nówkę sztuke za 130k. Chyba nie będę w takim razie próbował obniżyć jeszcze cenę bo wiele nie wyciągnę.
 
Rozumiem że jesteś w grupie zawodowej do której jest skierowana oferta z upustem. Tylko brać.
 
Czołem.

Panowie, może ktoś ostatnimi czasy zamawiał N-kę?

Za fastbacka N z dopłatą za kolor krzykneli mi w Margo Gdańsk 154 brutto przy dowolny leasingu organizowanym przeze mnie, 144900 przy leasingu przez hyundai finance (BZWBK jak dobrze pamiętam), ale oprocentowanie 109%.

Podobno (co najśmieszniejsze) Hyundai podniósł ceny aut mimo tego cyrku z wirusem...
 
Ja zamawiałem druga enke w kwietniu. Zapłaciłem 4k wiecej niz poprzednio. Sprzedawca powiedział mi ze dziwne rzeczy sie dzieją z polityka cenowa. Np demowki Enki miały duzo niższe rabaty dla dealerow i w efekcie nie opłacało sie ich zamawiać.
 
Czołem.

Panowie, może ktoś ostatnimi czasy zamawiał N-kę?

Za fastbacka N z dopłatą za kolor krzykneli mi w Margo Gdańsk 154 brutto przy dowolny leasingu organizowanym przeze mnie, 144900 przy leasingu przez hyundai finance (BZWBK jak dobrze pamiętam), ale oprocentowanie 109%.

Podobno (co najśmieszniejsze) Hyundai podniósł ceny aut mimo tego cyrku z wirusem...

Da ci namiar na mojego sprzedawcę? Nie gwarantuje niczego w kwestii rabatu bo sytuacja sie zmienia. Na pewno bedziesz zadowolony jesli chodzi o podejście do klienta
 
Wcześniej pisałeś o cenie 130 tysięcy, czyli teraz około 134?

To jest cena z jakimiś rabatami dla grup zawodowych? Różnica spora w porównaniu do tego, co mi krzyknęli.

Generalnie sam serwis i sprzedawca w podejściu jest ok (mamy też firmowe i30 w dieslu) tylko właśnie ta cena trochę mnie zaskoczyła.
 
Na oto-moto są dostępne od ręki nówki w cenie poniżej 140k. Wystarczy ładnie zagadać i dostarczą ją do innego salonu, albo nawet do domu (tak reklamowali w czasie korony).
Wszystko jest kwestią dogadania i z kim się rozmawia.
PS. w Gdańsku kiedyś potraktowali mnie jak biedaka z ulicy, gdy przyjechałem do nich pytać o kupno auta.
Przyjechałem do nich ubrany w dresowe spodnie z portfelem w ręku....ale nie chcieli kasy z tego portfela.
 
W Gdańsku znam prywatnie jednego z doradców serwisowych i z bomby w sumie nigdy nie wchodziłem, więc może miałem łatwiej.

@PaZeRa jak możesz to podeślij w wiadomości prywatnej jakiś kontakt do swojego sprzedawcy.
 
Ja próbowałem ostatecznie znowu w listopadzie i realnie 137 to było wszystko za co chcieli oddać fastbacka, nadal stosując jakieś frajerskie zagrywki, mega mnie zirytowali.

Na koniec znalazłem cesję Megane RS i ją przejąłem.
 
Ja próbowałem ostatecznie znowu w listopadzie i realnie 137 to było wszystko za co chcieli oddać fastbacka, nadal stosując jakieś frajerskie zagrywki, mega mnie zirytowali.

Na koniec znalazłem cesję Megane RS i ją przejąłem.
Współczuje meganki z tym
Srednim dźwiękiem, tragicznym infotainment i brakiem szpery.
Jak masz szpere to współczuje twardego zawieszenia

btw ja wyrwałem pierwsza enke za 130k a druga za 134k. Szkoda ze tutaj nie napisales to bym ci polecił dobrego sprzedawcę
;)
 
Pisałem tutaj w wątku, zobacz wyżej :) Za 134 nadal bym nie kupił, moim zdaniem w dobie kryzysu i przy nadchodzącym nowym modelu dopiero poniżej 130 brutto byłoby dobrą ceną.

Meganka Trophy półtoraroczna (z każdą opcją dodatkową minus dach panoramiczny), 18 tyś km przebiegu, 2 komplety opon, ceramika, ppf, przedłużona gwarancja itd.

Wyszła z kosztem leasingu 123 brutto na gotowo.

Nie zrozum mnie źle - Nka jest super autem i bardzo chciałem ją kupić, ale nie oszukujmy się ma też swoje wady i są rzeczy, które Renault "robi lepiej".
 
Last edited:
To nie koncert życzeń, że sobie wymyślasz za jaka cenę ktoś sprzeda NOWY samochód. ;)

Jeśli udało ci się przejąć cesję meganki trophy tymi wszymi bajerami, które przed rabatem wychodziło za około 200k, za 123k brutto to albo ona jest po jakimś dzwonie albo trafiłeś na wyjątkowe desperata. Auta nie tracą tak szybko na wartości.

Powiedz mi czy w tej megance masz regulowane zawieszenie? Bo jak nie i jest ono tak twarde jak w hyunaiu na najtwardszych nastawach to dla mnie takie auto jest niewiele więcej warte niż dacia sandero. Nie jest problemem kupić torową zabawkę, która jeszcze lepiej jeździ od hyudaia. Problemem jest kupić ją za zbliżoną cenę i jeździć nią codziennie.

Zawieszenie cup nie nadaje się na daily. Infotainment renault to porażka na równi z tym z toyoty. Dźwięk taki sobie, hamulce może i skuteczniejsze ale znacząco droższe w serwisie. Pewnie też nawet zwykły serwis olejowy jest znacząco droższy skoro renault się tak ceni.