• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Negocjacja ceny

To kupujący dyktuje cenę nie sprzedający - jeżeli mi cena nie odpowiada to nie kupuje auta i tyle. No i tak było w moim przypadku z Hyundaiem.

Odnośnie mojej cesji - mamy czasy jakie mamy i chętnych na przejęcie takich wynalazków nie ma dużo, a co dopiero takich, którzy mają na to papiery i zdolność. Cenę przy cesji dyktuje ten, który jest w stanie ją przejąć.

Co do wad Renault - to nie jest idealne auto, ale Hyundai też nim nie jest. To jest forum Nki więc moje tłumaczenie jest w tym miejscu naprawdę bez sensu. Natomiast ty w tym momencie już lecisz po bandzie z góry zakładając, że serwis będzie droższy, albo hamulce, gdzie kosztują 1500 brutto na przód (tarcze+klocki).
 
  • Like
Reactions: kaiser
Dyktować sobie możesz ale jak widać nie złapałeś ani absurdalniej oferty na nówki ani ciekawej cesji. Twój zakup meganki to tak zwany złoty strzał. Do sierpnia obserwowałem rynek eNek i nie widziałem aż takiego desperata. Może też dlatego że meganka to zabawka torowa, a eNkę kupujesz się jako codzienne auto.

Żadne auto nie jest idealne. Czy jechałeś w ogóle eNką? Ja jechałem meganką i dla mnie to auto niewiele się różniło od Hyundaia i było bardzo twarde. Nie wiem czy były tam jakies tryby zawieszenia, to jechałem dosyć krótko i nie chciałem gościowi grzebać w ustawieniach. Zresztą zanim bym się połapał w tym ich systemie to by trochę zajęło.

Pochwal się proszę w czym meganka jest lepsze od Hyudania jako daily hot hatch? Dla mnie jedyne zalety tego auta to wygląd i automat, którego eNka jeszcze nie ma. Przy tej cenie to rzeczy jak hamulce czy marginalnie większa moc jest kompletnie pomijalne, bo taniej sobie sam Hyundaia dłubnę.
 
Tak, jeździłem N-ką na jeździe próbnej i zrobiłem kilkanaście tysięcy km zwykła i30 w dieslu bo mamy taką jako firmówkę.

- absurdalna wysoka pozycja za kierownicą w n-ce (przez elektryczne siedzenia). W megane nawet zwykły fotel jest dużo niżej, ja mam recaro i jest super.
- nka ma tragiczny skręt, megankę ratują tylne koła skrętne
- audio w i30 jest kompletną padaką, Meganka ma Bose które jest ok
- megane da się kupić w automacie, w n-ce dopiero polift
- megane ma tak zaawansowane funkcje jak nawiew na tylne siedzenia i wyprowadzone tam gniazdo zapalniczki, pomijam już oświetlenie ambient, hud i tempomat adaptacyjny i mnóstwo innych rzeczy których w nce po prostu brak

Z wad megane to wspomniany zawias (nie jest regulowany) i rzeczywiście system multimedialny który stworzył szatan ;) Natomiast nie zgodzę się, że nie da się tym jeździć na co dzień, uwielibiane przez wielu Subaru STI, które podobno jest samochodem dla prawdziwego "petrolheada" do jazdy na codzień ma równie twardy zawias, tylko o tym już nikt nie wspomina.

Uważam, że to są największe różnice i nie zrozum mnie źle - ja nadal uważam, że nka jest super samochodem i gdybym dorwał podobną ofertę na Hyundaia to bym go pewnie wziął. Po prostu kupno N-ki na "górce" cenowej zaraz przed premierą polifta i przy obecnej sytuacji w kraju to moim zdaniem jest strzał w stopę.
 
  • Like
Reactions: kaiser
Ok HUD, tempomat adaptacyjny i lepsze nagłośnienie to dobre atuty. Największa wada Enki to faktycznie wysoka pozycja za kierownica i beznadziejne audio.

To nie jest ze jest górka cenowa tylko te auta trzymają cene. To nie jest normalne zeby meganka była az tak tania po poltora roku. Po prostu swietnie ci sie cesja trafiła. Porównując te dwa autaw tej samej cenie to pewnie ze megane wychodzi znacząco na prowadzenie. Tylko ze normalnie nowka kosztuje 190k a po rabatach pewnie gdzies tak ze 175k.

Wszedlem na konfigurator nowej meganki i musze przyznać ze środki wyglada rewelacyjnie z tymi cyfrowymi zegarami. Renault poprawiło w koncu te dziadowskie grafiki i niw odwaliło pawiana jak bmw czy peugeot
 
Zrzut ekranu 2021-01-11 o 20.04.22.png

Sam zobacz, że te auta po tyle chodzą, ja naprawdę jakiejś ultra-mega okazji nie wyrwałem.

Na n-ke nic sensownego nie było (95% leasingów do przejęcia to najmy bez odstępnego).

Odnośnie poliftowej Meganki - siedziałem w salonie i o ile na pewno wygląda to lepiej, to prędkość działania jest równie dziadowska :p
 
Na N-kę ceny nie dostaniesz ponieważ popyt jest większy niż podaż. Tak się sprzedają że nie muszą schodzić z ceny. Covid na N-kę nie wpłynął.
 
Hej Wszystkim :)

Trochę odkopię temat. Czy ktoś już stał się szczęśliwym posiadaczem polifta i chciałby się podzielić informacją jak poszły negocjacje?