• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Levering nieuwe i20N in Belgiê.

België zal niet vooraan in de rij staan bij leveringen. In andere landen is Hyundai zelf de invoerder, België is een van de weinige waar dat nog door een prive firma gebeurd. Ze gaan waarschijnlijk wel voorrang geven aan hun eigen invoerders.
Nu, het kan ook anders: twee weken geleden in Mol in een Kona N gezeten die in oktober besteld was en twee maanden te vroeg geleverd was.
Ik denk dat momenteel niemand er echt een datum kan opplakken.
 
In Mol staat bij de dealer een pas geleverde witte i20n letterlijk op de stoep.
Of hij voor iemand besteld is weet ik niet, maar als hij voor de dealer zelf zou zijn is er misschien wel een kans om er snel een in huis te hebben...
 
De klantendienst van Hyundai is echt te lui,om eens te horen,wanneer mijn auto er is.De garage had hun gebeld,want ze antwoorden niet meer op mijn mails.Hij zou ergens op een boot zitten.Ik ben bang dat die eerdaags gezonken is.Het is mijn 2 de Hyundai,maar ook mijn laatste.Dat ze dan tenminste een eerlijk antwoord geven.Ik heb een reis naar Oostenrijk deze maand moeten annuleren.Nu op 6 juni gingen we met 2 twee andere koppels naar Sauerland.Kan ook niet doorgaan,want heb ik dan mijn auto.Ik heb hun dat gevraagd zijn te mottig om te antwoorden.
 
Vandaag is er een boot met auto's aangekomen in Zeebrugge.De volgende komt aan op 27/5/2022 in zeebrugge en op 28/5/:2022 in Antwerpen.Dan zal het wellicht nog wel enkele weken duren eer die op transport naar de dealer kunnen.Als iedereen dan maar weer niet op vakantie is.
 
Mijn auto is van woensdag aangekomen in de garage.Maar nu is er een anders probleem.De homologatie.Brussel wil geen papieren geven.Stoot te veel uit.Nu zou het nog weken kunnen duren eer dat in orde is.Hopelijk komt het in orde......20220531_162853.jpg
 
Mijn i30n is er ook van woensdag, maar daar geen problemen.
Hopelijk niet te lang meer wachten.
 
hebt ge uw papieren dan al,en gij hebt maar een paar maanden moeten wachten
Ik had mijn papieren de volgende dag al.
Ik ga hem wel pas volgende zaterdag halen want mijn huidige N moet nog een klein retouchke krijgen.
Ik heb uiteindelijk 7 maanden moeten wachten, normaal was hij voor begin juli geweest.
Dealer zei dat het heel raar gegaan is: twee weken geleden was hij nog naar september gezet, daarna iit de lijst verdwenen en plots stond hij er woensdag.
 
niet te geloven.Waarom maakt brussel dan zo een problemen met de i20N
Het lijkt wel of die auto behekst is.Dinsdag bel ik terug naar Hyundai.