• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Kwaliteitscontole I30N?

Geert VCWL

New Member
Nthusiast
Feb 16, 2018
26
19
3
55
Belgium
Als 2018 model eigenaar, en mogelijk kandidaat voor een FL, zou ik willen weten of er nog nieuwe FL eigenaars zijn die hun
wagen hebben ontvangen met zeer slecht geplaatste deuropening rubbers en een achterbank waar het leder? op 1 of meerdere plaatsen eruit ziet als een oma van 98. Ik heb bij een kennis zijn mooie nieuwe FL gaan bekijken en in meerdere deuropeningen, zeker de chauffeurskant vertoont het afsluitrubber tussen deurdrempel en bekleding serieuze bulten, mijn 2018 heeft dit niet.
Het oma leder? op de achterbank had mijne ook, maar werd opgelost door een goede achterbank van een andere auto.
Volgens de gemeenzame dealer van ons beiden kan er aan die rubbers niets meer gedaan worden, waarom zijn die bij mijn
auto dan wel perfect egaal geplaatst? Van een auto die al 4 jaar gemaakt wordt had ik toch wel wat meer assemblagekwaliteit verwacht, en zijn er daar in de fabriek geen kwaliteitscontroleurs meer? Kan mij niet voorstellen dat dit een alleenstaand geval is, ik zou er alvast niet tevreden mee zijn.

deten

Active Member
Nthusiast
Nov 20, 2017
171
124
43
45
Ik heb geen probleem met de mijne. Enkel het leer dat een klein beetje geplooid is vanachter. Maar het stoort mij niet echt.

Geert VCWL

New Member
Nthusiast
Feb 16, 2018
26
19
3
55
Belgium
Ben even aan het rondkijken geweest op Autoscout, waar in Duitsland trouwens meer dan 700 nieuwe N's staan
te wachten bij dealers op een eigenaar? Hier is een limiet van 150 en is er nergens stock.
Bij 1 nieuwe zag het leder van de achterbank achteraan er ook niet best uit, maar ik heb al erger gezien.
Voor een auto van ondertussen rond de 40000€ zou dat niet mogen voorkomen vind ik.

Attachments

Last edited:

deten

Active Member
Nthusiast
Nov 20, 2017
171
124
43
45
Bij mij is het zo erg niet. Maar je hebt gelijk, voor een wagen van die prijs zou het niet mogen.