Myślę, że na dniach będziesz miał okazję przejechać się poliftem - aczkolwiek mam wrażenie, że dojdziesz do tego samego wniosku co ja: na rynku nie ma nic innego, co by Cię interesowało
Oczekuję na odbiór za ok. 2 tygodnie.
A jego czasem teraz nie zamknęli? Mieli remontować.Petarda! Zapraszam do Wrocławia na strzelanie w tunelu pod Placem Dominikańskim.
Tylko jeden tunel zamknęli, drugi puścili w obu kierunkach.A jego czasem teraz nie zamknęli? Mieli remontować.
@PaZeRa to jest najlepsza recenzja porównawcza zamieszczona na forum do tej pory. Powinieneś zamieścić ją tutaj po angielsku dla dobra wszystkich, kolego:Dzisiaj miałem przyjemność przejechać się poliftem. Wrażenia są mega pozytywne. Auto jest pod bardzo wieloma względami lepsze od przedlifta.
W ostrych manewrach automat jest znacznie lepszy od manuala, bo można dobrze trzymać kierownicę. Mam taki jeden zakręt obok dealera, który jadę na granicy przyczepności i poliftem jechało się znacznie łatwiej i wygodniej. Co ciekawe sprzedawca nic nie powiedział xD
Dzisiaj miałem przyjemność przejechać się poliftem. Wrażenia są mega pozytywne. Auto jest pod bardzo wieloma względami lepsze od przedlifta.
1. Hamulce, nie mają tego luzu na początku i dużo lepiej się nimi hamuje. Nie robiłem testu hamowania bo auto miało dopiero 700km przebiegu
2. Fotele n-sport, bałem się że moja gruba dupa w nie nie wejdzie ale okazało się, że o ile na pierwszy rzut oka są one marginalnie węższe w rejonie siedziska, to te boczki są znacznie bardziej miękkie. W dodatku wewnętrzna struktura fotela w boczku siedziska jest znacznie głębiej i mimo, że tyłek od razu odczuł trzymanie fotela to nic mnie nie upijało. Po przesiadce do przedlita od razu poczułem różnicę na minus.
3. Automat do bajka. W normalnym trybie jedzie tak, że czuć moment i kompletnie nie zamula. W trybie manualnym zmienia biegi absolutnie błyskawicznie. Nawet bawiąc sie skrzynią i przechodząc z 4 biegu na 8 i znowu na 4, całkowity czas takiej zmiany był ledwo odczuwalny. Ofc manual od razu wybierzecie poprawny bieg, ale klikanie palcem w łopatkę jest dużo wygodniejsze.
W ostrych manewrach automat jest znacznie lepszy od manuala, bo można dobrze trzymać kierownicę. Mam taki jeden zakręt obok dealera, który jadę na granicy przyczepności i poliftem jechało się znacznie łatwiej i wygodniej. Co ciekawe sprzedawca nic nie powiedział xD
Co równie ważne, ruszanie z miejsca to bajka. Auto rusza łagodnie i płynnie. DSG przez suche sprzęgła wyrywają do przodu byleby tylko zasprzęglić, a w eNce rusza się praktycznie tak jak zwykłym automatem.
4. Koła na żywo wyglądają dużo lepiej. Kolor to taki gun metal z efektem metalicznym. Świetnie się komponują z szarym lakierem. Efekt jest nieco inny niż na zdjęciach, lepszy.
Jeśli w tym roku przejdę na działalność to na bank sprzedaję moją roczną enkę i biorę polita w leasingu. To auto jest moim zdaniem taką eNką jaka powinna być od początku. Wszystkie bolączki zostały naprawione, wnętrzne nawet lepiej wygląda przez wstawki w kratkach, ładniejszy ekran centralny i ładniejsze grafiki na ekranie w zegarach.