• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Hyundai i30N events Belgium

sandervdw

Well-Known Member
Jan 16, 2018
377
289
63
36
Op de facebookgroep Hyundai i30n Belux worden de events die Hyundai organiseert gepost. 19 Augustus is er een rondrit gepland waar inschrijven nog mogelijk is.
Ik had nog nooit van die facebookgroep gehoord, dus bij deze: Laat u gaan!

Voor de geïnteresseerden kan ik hier de inschrijvingsprocedure posten (toegang tot fb-groep moet goedgekeurd worden).
 
Last edited:
  • Like
Reactions: jeroenvde and Gle N
Heb het ook gezien. Maar weet nog niet of ik zal kunnen gaan.
 
Ter info, de bestuurder is gratis, eventuele passagiers kosten 40€ per persoon.

Edit: ik had 26 juli gemaild naar Hyundai over het feit dat er in andere landen zoveel events zijn en hier niks. 30 juli hebben ze dit event gepost. Zouden die 2 gerelateerd zijn? :D
 
  • Like
Reactions: jeroenvde
Ter info, de bestuurder is gratis, eventuele passagiers kosten 40€ per persoon.

Edit: ik had 26 juli gemaild naar Hyundai over het feit dat er in andere landen zoveel events zijn en hier niks. 30 juli hebben ze dit event gepost. Zouden die 2 gerelateerd zijn? :D
Ik dacht ook al eens te mailen hiervoor, dan lijkt het mij niet meer nodig :p Bedankt Sander!


Zegt genoeg :D
 
Uit een openbaar bericht:

Beste i30 N-rijder,

Jullie zijn al met meer dan 300 op de Belgische wegen, wow! Speciaal voor jullie maakten we daarom een Facebook-groep, waar we geregeld voordelen en leuke events delen. Zoals dit zomerse event …

De Hyundai i30 N Summerdrive: je rijdt toch mee?
Samen met Autofans.be organiseren we op zondag 19 augustus de Hyundai i30 N Summerdrive. Het wordt een fantastische rondrit voor echte petrolheads.
Dit kan je verwachten van deze unieke dag:

· 11u00: onthaal met ontbijt bij Hyundai AGS Gent (Achilles Heyndrickxlaan 1, 9050 Ledeberg)
· 12u00: vertrek richting Eeklo om aan te sluiten bij de deelnemers van Autofans.be
· 12u30: briefing & start richting Zeeland (reken voor deze eerste Summerdrive op 230 à 250 km op de teller van je i30 N)
· 18u00: einde van het roadbook met BBQ en drink
De plaatsen zijn beperkt, schrijf je dus snel in
Er kunnen 30 Hyundai i30 N’s deelnemen, waarbij we we voorrang geven aan klanten die hun i30 N bij een officiële Belgische Hyundai-verdeler bestelden. Rijd je graag mee? Schrijf je dan per mail in bij caroline.donck@hyundai.be. Vermeld daarbij zeker:
· je voornaam, achternaam en GSM-nummer
· het totaal aantal mensen in de wagen (jezelf inbegrepen)
· het chassisnummer van je wagen (dat vind je terug op je inschrijvingsbewijs)
Het beste nieuws: deze eerste Summerdrive is gratis!
Als dank voor je vertrouwen krijg je als bestuurder deze eerste Summerdrive cadeau van Hyundai Belgium. Je betaalt dus niets voor de logistiek (incl. roadbook) en BBQ met enkele consumpties. Extra inzittenden betalen 40 euro per persoon voor de catering. Brandstof, boetes en eventuele schade zijn uiteraard voor eigen rekening, de organisatie kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld.
Ingeschreven? We laten je zo snel mogelijk weten of je bij de 30 gelukkigen bent. We kijken er alvast naar uit om samen met jou een prachtige Summerdrive te beleven in een unieke wagen!
Met sportieve en zomerse groet,
Olivier Sermeus
Managing Director Hyundai Belgium
 
Heb de mijne bij AGS gekocht (Zwevegem), maar kan jammer genoeg niet aanwezig zijn... :confused:

Edit : heb me toch kunnen vrijmaken, mailtje gestuurd, nu afwachten of er nog vrije plaatsen zijn ;)
Edit 2 : ingeschreven ! Mijn vriendin en m'n dochter komen niet mee, maar ik kom sowieso af met mijn zoon...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Gle N
Ik zal miss wel niet heel de rit kunnen rijden. Want ik moet nog weg. Eerst ingeschreven geraken...
 
In Duitsland hadden ze weer een trackday op de Nurburgring. Moesten ze nu gewoon de belgische owners ook eens uitnodigen!
 
  • Like
Reactions: jeroenvde