• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Getinte autoruiten

Colle

Active Member
Nthusiast
Aug 7, 2018
106
56
28
Belgium
Hoeveel % donkerheid en % lichtdoorlaatheid hebben de ruiten die van fabriek af getint zijn?

Colle

Active Member
Nthusiast
Aug 7, 2018
106
56
28
Belgium
Dat denk ik wel. Die originele tint is geen tint bij mij...

Heb ze opnieuw laten tinten. Ik heb nu 5% transparantie, het donkerste.
Ziet er wel nice uit! Ik vond de tint ook maar te licht maar ik wist niet zeker welke tint ik erop zou laten zetten, maar nu is het toch zeker die 95% donkerheid geworden! Dankuwel!

Gle N

Member
Jun 11, 2018
53
62
18
Belgium / Antwerp
Ziet er wel nice uit! Ik vond de tint ook maar te licht maar ik wist niet zeker welke tint ik erop zou laten zetten, maar nu is het toch zeker die 95% donkerheid geworden! Dankuwel!
Geen probleem, blij dat ik kon helpen.
Hebt u de wagen al? Je bent een nieuwe member zie ik. Welkom :D

Swift

New Member
Feb 1, 2018
6
5
3
Belgium
Dat denk ik wel. Die originele tint is geen tint bij mij...

Heb ze opnieuw laten tinten. Ik heb nu 5% transparantie, het donkerste.
Hey. Nog steeds tevreden van de tint? Ben ook aan het kijken voor te tinten. De 5% is nog legaal zeker?

GlennM

Well-Known Member
Nthusiast
Sep 4, 2018
228
335
63
Belgium
Voor zover ik weet mag alles achter de B-stijl pot dicht zijn. Een bestelwagen heeft ook niet altijd zijramen achter de B-stijl of ramen in het achterportier.
Voor de B-stijl mag niks getint worden.

I30N_WhiteBear

New Member
Jul 10, 2021
1
0
1
België
Ik zie eigenlijk zeer weinig N's met aftermarket getinte ruiten... Is daar een reden voor? Standaard heeft wel een mooie tint vanuit bepaalde hoeken maar dat ze los door je achteruit zien staat me dan weer niet aan.
Zelf twijfel ik om voor 20% te gaan.