• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Dodatki

combit

New Member
Nthusiast
Jun 1, 2018
29
0
1
Poland
Hej, ostatnio przeglądając youtube wpadło mi w "ręce" coś takiego :
Skontaktowałem się z firmą i zamówiłem tą część wydechu.
Podobno jest poprawa i osiągów i dźwieku.
Ten element jest dostosowany do aut bez GPF-a.
Napiszcie co o tym myślicie.
Ja już dla siebie zamówiłem.

Tomek
 
Last edited:
Hej, ostatnio przeglądając youtube wpadło mi w "ręce" coś takiego :
Skontaktowałem się z firmą i zamówiłem tą część wydechu.
Podobno jest poprawa i osiągów i dźwieku.
Ten element jest dostosowany do aut bez GPF-a.
Napiszcie co o tym myślicie.
Ja już dla siebie zamówiłem.

Tomek

Rozmawialiśmy już o tym temacie. Są inni producenci tego komponentu;)

Oto link do posta międzynarodowego. Biznesowy "Gruppenzwang" nie jest jeszcze połączony.

https://n-cars.net/forums/threads/flex-pipe.2863/#post-44460
 
Ja znalazłem w niemczech ekipę która za 1000eur robią stage 1 a za 3800 stage 2 już z wymianą LLC i wydechu. Nie powiem chodzi za mną ta wycieczka :)
 
Mam Wagner Tuning intercooler, RCP turbo - back wydech bez kalizatora, Injen dolot, Turbosmart BOV i program ( Wyprodukowane w Polsce ) 325KM i 465Nm.
 
Dobrze ;) moment obrotowy jest ograniczony i nie rośnie tak szybko, jak w przypadku RaceChip.
 
Nigdy nie dokonałem żadnych pomiarów 0-100, ponieważ jest to samochód z napędem na przednie koła. 100-200 Zrobię wkrótce. Mój samochód jest zbudowany na Time Attack, a na linii momentu torowego musi być bardzo gładka. Jeśli rozumiesz angielski, możesz przeczytać o moim samochodzie z mojego tematu.
 
Piękba robota! Pewnie już z 40K na te zmiany Ci poszły :) ja planuję tylko delikatnie coś dłubnąć głównie pod kątem Nm dla mnie to samochód do jazdy codziennej :) dasz namiar na chłopaków którzy przetarli już szlaki z Nką w PL?
 
Niestety, język polski nie jest moim najlepszym językiem i nie rozumiem wszystkiego, co napisałeś (używasz wielu kombinacji słów, co zrozumieją tylko Polacy).
 
Ja. Myślę że kres przyczepności tego auta kończy się w okolicach 300 koni po modyfikacjach musisz się liczyć z czestrza zmiana oleju czyli co 5 tys i benzyna wysokooktamowa
 
Zmieniam olej po każdym 5000. 300 KM nie jest ograniczeniem przyczepności - potrzebujesz tylko lepszych opon. 300 KM to limit, jeśli używasz RaceChip lub czegoś podobnego. To mój wykres dyno (RaceChip) - widać, jaki moment obrotowy osiąga przy 2400 obr / min. Mój program ma mniejszy moment obrotowy przy niskich obrotach i większy moment obrotowy w połowie obrotów.
RCRaceMode.jpeg
 
  • Like
Reactions: ToNNoT
Swiching to eng for a moment :)
I was asking about the company that is tuning the car for you. I thing You did hit about 40K for all the improvements :) Iam looking for some more Nm to get a better start of the car, but because it is fwd i like to have a wise improvemnet :) i do allready use '98 for daily driving.
 
My remap was done by MotoComp Trójmiasto. You are right about my cost for car - more than 50K so far :) You dont need more torque, you will just spin your tires (I have been using RaceChip box and too much torque). You need stage1 remap and smoother torque curves ( less torque in beggining and more on middle rpms ) and you are much faster on 200m race ;)
 
Last edited:
Yep this is the trick that could do the job if you are in constant contact with your tuner, could you ask about the price of duch remap and post whenever you have time? This could brimg me to visit the PL see when it get more warm and win not only quality time on a city break
 
  • Like
Reactions: TarmoT
Wóz czerwony to i dodatki powinny być czerwone. Czekam aż Korea zrobi czerwone guziki zmiany trybów jazdy.
 

Attachments

  • 28DCC196-7706-4408-B5F5-25632F5D838D.jpeg
    28DCC196-7706-4408-B5F5-25632F5D838D.jpeg
    162.7 KB · Views: 32