• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Cuadro de mando

Ldtormes19

New Member
Aug 25, 2020
2
1
3
Barcelona
Hola , no sé si tendrá relación , pero e notado que desde que actualice el firmware de la radio cuando voy modo N o custom ya no me aparecen los indicadores led en cuadro de mando de cambio perfecto .
Eran unas luces amarillas/naranjas/rojas
A alguien le ha pasado?
Gracias un saludo

chasermina22

New Member
Jun 2, 2021
2
0
1
France
Este también es un problema con la radio de mi auto con el que me encuentro tan pronto como surgen algunos problemas. Esto es malo, ¿no?

chasermina22

New Member
Jun 2, 2021
2
0
1
France
Este también es un problema con la radio de mi auto con el que me encuentro tan pronto como surgen algunos problemas. Esto es malo, ¿no?
Online radio is an Internet-based digital audio ecouter radio transmission service that is transmitted over the Internet. Internet radio can be transmitted over conventional airwaves or over a data network. It can also be transmitted in digital format and can be viewed through distribution, streaming playlists or plugins. Streaming over the Internet is often referred to as Webcasting because it is not widely transmitted by conventional means of broadcasting. Instead, it is transmitted over the speed of the user's Internet connection and has a legal copyright license.