• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Akcje Serwisowe

combit

New Member
Nthusiast
Jun 1, 2018
29
0
1
Poland
Witam wszystkich na forum,. Dzisiaj odbyłem wizytę w serwisie na przegląd po 10 000 km. Byłem pierwszym klientem z takim autem i było małe zdziwienie co trzeba mieć żeby taki przegląd zrobić. W trakcie przyjmowania auta do serwisu okazało się że auto ma 2 akcje serwisowe: 1. Oprogramowanie kamery /systemy bezpieczeństwa 2. Wymiana sterownika ECU silnika - głównego sterownika samochodu - powód błędne sterowanie pompa paliwa złe ciśnienie paliwa. Wcześniej o tym nie byłem poinformowany dlaczego nie wiem. Na stronie akcji serwisowych serwisant zdziwił się że po wpisaniu numeru VIN auta pojawia się komunikat "Auto zakupione po za granica POLSKI" co oczywiście nie jest prawda. Zgłosiłem głośną pracę układu hamulcowego osi tylnej. Dowiedziałem się że przegląd tego nie obejmuje i muszę za to zapłacić A gwarancja ?? Okazało się ze zaciski były bardzo zapylone - gwarancja tego nie obejmuje - muszę zapłacić. Dziwne podejście. Napiszcie jakie wy macie odczucia po wizycie w serwisie. Oprogramowanie zostało zaktualizowane ECU zamówione i czekam kiedy będzie .....

Pozdrawiam
Tomek / Wieluń woj. Łódzkie
 
1- Niegasnące światła powitania pod lusterkami - nic nie wiedzieli - samo się naprawiło.
2- Źle ułożony hamulec i rysa na tarczy - nic nie wiedzieli - samo ma się ułożyć.
3- Coś terkotało pod maską - nic nie wiedzieli - sam doszedłem.
4- Problem z turbo i akcja ECU (na szczęście nie u mnie) - nic nie wiedzieli.
5- Brak akcesoriów i nie pasujące akcesoria (wieszak) - nic nie wiedzieli - wieszak leży w piwnicy.
6- Jakiekolwiek informacje o doborze kół na zimę - nic nie wiedzieli - najlepiej bierz oryginalne.
7- Pytania o filtr typu pipercross - nic nie wiedzieli - lepiej nie ruszaj.
8- Gdzie ruchomy podłokietnik - o kurcze nic nie wiemy, a faktycznie w opisie niby jest.

Ogólnie nic się nie zmieniło od czasu wejścia na rynek i30 2017 (nowa buda nowe problemy).
Nikt nic nie wie, zobaczymy, tak chyba ma być, daj mu czas to się ogarnie.....

Na koniec dobra rada - nie zmieniajcie czasami oleju albo filtru kabinowego przed przeglądem - jest to w ich opisie wymiany, więc i tak wymienią chociażby było nowe.
 
Ja mam dopiero lekko ponad tysiaka przejechane, ale dopytywałem o pierwszy przegląd, bo wcześniej miałem i30 2017 i tam było dokładnie to samo.
 
Napisze do importera zobaczymy czy odpiszą teraz zamiast 0w30 mam nalane 5w30 - 0w30 w serwisie nie mieli :(
 
A gdzie to. Sprawdzasz ja wpisując mój VIN na stronie hyundaia pokazuje mi że auto nie kupione w Polsce
 
Wrzuć jeśli chcesz swój vin to sprawdzę bezpośrednio w bazie czy rzeczywiście tak jest, czy może operator klawiatury dupa...
 
Na stronie pod tym linkiem pokazuje mi żebym wprowadził poprawny numer VIN, ktoś ma jakieś inne źródło informacji czy w moim też coś trzeba wymienić ? O co konkretnie chodzi z tym ECU ?
 
Cześć, /trochę offtop/ przymierzam się do zakupu Nki, ale czytająć to forum dostaje gesiej skórki. Wszyscy maja problemy z tym ECU, i problem ze sprzeglem, wrzucaniem biegów 5 i 6 oraz sprzęgłem. Chciałem z N miec daily ale teraz to juz sam nie wiem czy to dobry pomysł.
 
Problem w tym że śmigam na razie mało i krótkie trasy.
Dodatkowo jestem na gównianym zaległym urlopie i auto praktycznie stoi bo to zima.
Jedyne co mogę powiedzieć, że temat biegów znam, ale nie mam problemu.
Auto jednak mogę polecić bo sprawia dużo frajdy z jazdy - zwłaszcza jego dźwięk.
Biorąc jednak pod uwagę takie spore trasy tygodniowo to ciężko mi cokolwiek powiedzieć - u mnie na samym mieście pali koło 13-14 litrów, ale jazdy z ciężką stopą.
W trasie zszedłem poniżej 10l ale czy to auto na długie trasy ? Nie wiem.
Miałem jedynie drobne problemy opisane wyżej tego tematu.
 
  • Like
Reactions: rumaq_