• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Τι Βενζίνη; 95 ή 100αρα;

stratos78

Member
Aug 28, 2019
71
48
18
Athens
Τι βενζίνη βάζετε στα Ν σας; 95 ή 100αρα; Εγώ προσωπικά προς το παρόν και σε φάση στρωσίματος που είμαι shell v power. Η Hyundai λόγω συμπίεσης 9,5 πουχει το μοτέρ συστήνει 95 οκτάνια τουλάχιστον..
 
100αρα ποιας εταιρείας; Μηχανολογικά τουλάχιστον σε βενζινοκινητήρα η 100αρα χρειάζεται για συμπίεση από 11 και πανω.. Αν είδες στα βιντεάκια της συνέντευξης ο Biermann λέει ότι κρατήσαμε χαμηλή τη συμπίεση στο 9,5 θυσιάζοντας λίγο κι απτην απόδοση του κινητήρα γιαυτό το λόγο, για να μπορεί να κινείται με απλή αμόλυβδη, ακόμα και με την αμερικάνικη με 92 οκτάνια.. από προσωπική εμπειρία μου και μένα μου κάνει εντύπωση γιατί δίλιτρα μοτέρ με παρόμοια ιπποδύναμη πχ 295 άλογα Evo 10 εγραφε τουλάχιστον 97 ron ή το mercedes A35 amg 305 άλογα μόνο 100αρα.. Άλλο ένα μπράβο στη Hyundai.. δε λέω ο καθένας βάζει ότι θέλει αλλά σε αμάξι μαμά χωρίς πρόγραμμα κι ειδικό χάρτη για 100αρα δε πρέπει να κάνει διαφορά.. θα μου πεις για τη καθαρότητα του καυσίμου αλλά και σ´αυτό βενζίνη μόνο απο γνωστά ή εταιρικά πρατήρια.. ΚΑΛΥΨΩ για ΕΚΟ-ΒΡ και ΕΡΜΗΣ για SHELL..
 
Οπότε εχεις ενα λόγο παραπάνω σίγουρα.. να ρωτήσω τη κατανάλωση κι αν έχεις δει διαφορά μετά το race chip? Το αυτοκίνητο μαμά πρέπει να δουλεύει με αρκετά πλουσιο μείγμα βενζίνης-αέρα στο μοτέρ, για λόγους ασφαλείας και μακροζωίας , γιατί όταν ελέγχω στιγμιαία κατανάλωση κι αφήσω γκάζι αργεί να μηδενίσει.. οπότε μάλλον το πρόγραμμα θα το «στεγνώνει» και θα ρίχνει τη κατανάλωση..
 
Εγώ προσωπικά από εταιρικά πρατήρια (Shell ή ΕΚΟ) 95αρα.
 
Εγώ 100αρα BP προς το παρόν.
Αλλά μου έχουν πει ότι φαίνεται να την καταναλώνει πιο γρήγορα από της ΕΚΟ... Έχεις παρατηρήσει κάτι ανάλογο?
 
Last edited:
Για το i20N ο αντιπροσωπος εδω στην Ελβετια ειπε 95αρα ... Βεβαια στο test drive η ροπη απουσιαζε πληρως ... ισως φταει οτι ο κινηρας δεν εχει χλμ, το καυσιμο, κατι αλλο;
 
Καλησπερα, εβαζα 100αρα μονο εδω στην Γερμανια, και τις τελευταιες ημερες βαζω 95αρα και τολμω να πω πως εχω δει διαφορα.
 
Στο i20N εδω Ελβετια 98αρα μονιμα, με το racechip δεν ειδα διαφορα

Τωρα το φεραμε Ελλαδα και ο γιος μονιμα θα βαζει κατα παγια τακτική 100ρα Shell ή ΕΚΟ

Το i30N στην Ελβετια που πηραμε 98αρα προς το παρον, 100αρα οταν μπει το racechip

Απο καταναλωση 2lt / 100km η διαφορά i20N με i30N!
 
προσπαθω να βαζω μονο 98++ κατα τις βραδυνες ωρες που το λιτρο κοστιζει 1,85+, και η βενζινη ειναι σε χαμηλοτερη θερμοκρασια, τις πρωινες ωρες ειναι 2,20 κ δεν συμφερει, ARAL και OVB θεωρω τα καλυτερα βενζιναδικα. Οσο για το Racechip επισης πολυ καλη επιλογη κ το DTE system , ισως και καλυτερη ακουσα απο αρκετους, ειδικα στα ψηλα δεν ξεφουσκωνει το τουρμπο τοσο οσο το racechip..
 
  • Like
Reactions: SteveDek
98αρα. Δουλεύει τέλεια!
Οχι γιατι καποιοι εδω περα λενε καλη και η 95αρα :) ...

Προσωπικα επειδη το οδηγησα πριν το παρω το i20N με 95αρα απλα νομιζα οτι ειχε θεμα ο κινητηρας!

Με 98 το ειχα απο την 1η μερα και τωρα ο γιος Ελλαδα με 100ρα (+ racechip)

Τωρα τι λεει η Hyundai οτι 'το φτιαξαμε να δουλευει με 95αρα' ... μπλα μπλα μπλα

Δλδ παει καποιος στην εκθεση (οπου θες στον πλανητη!) και λεει στον πωλητη

'Ρε συ θελω ενα i20N ή i30N ... ποσο καιει;' ή '95αρα μπορω να βαζω γιατι δεν θελω να χαλαω χρηματα'

Ε τοτε παρε το i20 το απλο ... αστο το N!!!