Καλησπέρα,Το service ήταν μόνο λάδια και φίλτρα. Πήγα στην Βελμαρ. Ήταν ένα αρκετά γρήγορο σέρβις και δεν με καθυστερήσαν καθόλου. Επίσης το κόστος του ήταν 120€
Επειδή άνοιξα το θέμα εγώ κι η γνώση είναι δύναμη είναι καλό να μοιραζόμαστε τις εντυπώσεις και τις εμπειρίες μεταξύ μας. Λοιπόν πριν παραλαβω το αμάξι είχα διαβάσει στο forum το αγγλικό για κάποια θέματα συναρμογής στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, οπότε όταν το παρέλαβα τσέκαρα την απόσταση απτους αρμούς παντού, φτερά, καπώ, προφυλακτήρες, πορτ μπαγκαζ.. οι αρμοί ηταν σωστοί παντού αλλα η συναρμογή των προφυλακτήρων δεν ήταν κι η καλύτερη.. ο προφυλακτήρας πίσω δεξία ήθελε ρύθμιση, προεξείχε λίγο.. είμαι ψείρας με ξέρω αλλά κι ο τσέχος που είχε βάρδια εκείνη τη μέρα μάλλον δεν είχε κέφια.. οπότε απο περιέργεια κάντε ενα τσεκ τους προφυλακτήρες σας τη συναρμογή τους και πείτε εντυπώσεις.. απορώ πως πέρασε το ποιοτικό έλεγχο τους κι εκεί κι εδώ φυσικά.. επειδή λοιπόν μου την έδινε όλο αυτό σε καινούριο αμάξι δε περίμενα το πρώτο σέρβις κι επικοινώνησα με τη Λάμδα Συγγρού που αγόρασα το αμάξι κι εδώ θα σας γράψω εντυπώσεις.. Hyundai δεν είχα ποτέ ως τώρα στη κατοχή μου, παρά μόνο κατι νοικιάρικα σε νησιά που τους είχα πιει το αίμα χωρίς να βγάλουν κιχ πάντως.. λοιπόν η αντιμετώπιση που είχα απο τους εμπλεκόμενους τουλάχιστον της Λάμδα εξαιρετική!!! Εντυπωσιακά εξαιρετική!! Πρώτη στάση στο συνεργείο τους στη Συγγρού, μίλησα με το κο Κορφιάτη που είναι υπεύθυνος συνεργείου, ήρθε μαζι μ´εναν τεχνικό το είδαν και λογικά που είπαν να επικοινωνήσω με το φανοποιείο τους γιατι ήταν τέτοιας φύσης θέμα.. όλο αυτό που σας λέω χωρίς ραντεβού και με ειλικρινή διάθεση να βοηθήσουν.. το μόνο κακό είναι οτι το φανοποιείο της Λάμδα είναι στη Κάτω Κηφισιά στη Καλυφτάκη που είναι αντιπροσωπεία mercedes κατά βαση.. συνεχίζω εκεί πήγα καπάκι την επόμενη και με περίμενε άλλη θετική έκπληξη.. ο υπεύθυνος φανοποιείου ο κος Κουντούρης.. ήρθε, το είδε, έντυσε με πλαστικό το κάθισμα, τιμόνι, λεβιέ, χειρόφρενο παρόλο που θα έκανε 20 μέτρα με το αμάξι για να το βάλει μέσα κι η διόρθωση θα ήταν εξωτερική.. το εφτιαξαν σε 10 λεπτά, ευγενέστατοι κι όταν μου το παρέδιδε ο άνθρωπος μου λέει συγκινημένος ότι έχει το i30 το απλό κι ότι το i30N είναι το όνειρο του κι όταν το βαζε μπροστά κατέβασε παράθυρο για να ακούσει τον ήχο.. Του λέω ότι γράφουμε σε forum κι οποιος πάει, να πάει στο όνομα του forum να τον ζητήσει προσωπικά και να τον εξυπηρετήσει.. εννοείται όλα σε εγγύση χωρίς να ζητηθεί ευρώ.. Πρώτη εντύπωση πολύ θετική λοιπόν.. ΥΓ: δεν έχω καμμιά σχέση με τη Λάμδα, το αντίθετο, είχαμε ψιλοαρπαχτει κιόλας γιατι δεν έδινε ούτε συναγερμό δώρο όταν το πήρα κι ήμουν έτοιμος να παω αλλού.. γράψτε εντυπώσεις να μοιραζόμαστε πληροφορίες, γλιτώνουμε ευρώ και χρόνο ετσι..
Και σε εμάς τα ειδια λάδια βάλανε.Καλησπέρα,
Θυμάσαι τι λάδια σου έβαλαν? Φτηνά μου φαίνεται!
Εγώ πήγα στην Βελμαρ επίσης για το πρώτο (που θεωρούμε εμείς, γιατί αυτοί λένε στα 15 χιλιαδες) των 10.000km και μου είπαν ότι κοστίζει 187 ευρώ με την έκπτωση (κανονικά 200). Δεν πλήρωσα βέβαια γιατί το είχα δωρεάν, αλλά έμαθα για το επόμενο.
Στο σέρβις λοιπόν αυτό μου άλλαξαν φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας (που τους είπαν εγω) κ λάδια (τα Eneos premium ultra S 0w 30).
Επίσης, μου είπαν ότι το φίλτρο αέρα το αλλάζουν στα 30.000km... Ρώτησα πάντως κ το έχουν στα 17 ευρώ (για όσους δεν έχουν αλλάξει το μαμα).
Και σε εμάς τα ειδια λάδια βάλανε.
Εμένα βέβαια αυτό που με τρελαίνει κυρίως είναι η τακτική των περισσότερων να σε βγάζουν εκτός του συνεργείου!
...Εγώ πήγα στην Βελμαρ επίσης για το πρώτο (που θεωρούμε εμείς, γιατί αυτοί λένε στα 15 χιλιαδες) των 10.000km ....