• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Συνεργεία Εντυπώσεις

stratos78

Member
Aug 28, 2019
71
48
18
Athens
Καλησπέρα στο forum. Γράψτε παρακαλώ οτι εντυπώσεις έχετε από τα συνεργεία εξουσιοδοτημένα-εξειδικευμένα που εμπιστευέστε τα Ν σας!
 
Επειδή άνοιξα το θέμα εγώ κι η γνώση είναι δύναμη είναι καλό να μοιραζόμαστε τις εντυπώσεις και τις εμπειρίες μεταξύ μας. Λοιπόν πριν παραλαβω το αμάξι είχα διαβάσει στο forum το αγγλικό για κάποια θέματα συναρμογής στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, οπότε όταν το παρέλαβα τσέκαρα την απόσταση απτους αρμούς παντού, φτερά, καπώ, προφυλακτήρες, πορτ μπαγκαζ.. οι αρμοί ηταν σωστοί παντού αλλα η συναρμογή των προφυλακτήρων δεν ήταν κι η καλύτερη.. ο προφυλακτήρας πίσω δεξία ήθελε ρύθμιση, προεξείχε λίγο.. είμαι ψείρας με ξέρω αλλά κι ο τσέχος που είχε βάρδια εκείνη τη μέρα μάλλον δεν είχε κέφια.. οπότε απο περιέργεια κάντε ενα τσεκ τους προφυλακτήρες σας τη συναρμογή τους και πείτε εντυπώσεις.. απορώ πως πέρασε το ποιοτικό έλεγχο τους κι εκεί κι εδώ φυσικά.. επειδή λοιπόν μου την έδινε όλο αυτό σε καινούριο αμάξι δε περίμενα το πρώτο σέρβις κι επικοινώνησα με τη Λάμδα Συγγρού που αγόρασα το αμάξι κι εδώ θα σας γράψω εντυπώσεις.. Hyundai δεν είχα ποτέ ως τώρα στη κατοχή μου, παρά μόνο κατι νοικιάρικα σε νησιά που τους είχα πιει το αίμα χωρίς να βγάλουν κιχ πάντως.. λοιπόν η αντιμετώπιση που είχα απο τους εμπλεκόμενους τουλάχιστον της Λάμδα εξαιρετική!!! Εντυπωσιακά εξαιρετική!! Πρώτη στάση στο συνεργείο τους στη Συγγρού, μίλησα με το κο Κορφιάτη που είναι υπεύθυνος συνεργείου, ήρθε μαζι μ´εναν τεχνικό το είδαν και λογικά που είπαν να επικοινωνήσω με το φανοποιείο τους γιατι ήταν τέτοιας φύσης θέμα.. όλο αυτό που σας λέω χωρίς ραντεβού και με ειλικρινή διάθεση να βοηθήσουν.. το μόνο κακό είναι οτι το φανοποιείο της Λάμδα είναι στη Κάτω Κηφισιά στη Καλυφτάκη που είναι αντιπροσωπεία mercedes κατά βαση.. συνεχίζω εκεί πήγα καπάκι την επόμενη και με περίμενε άλλη θετική έκπληξη.. ο υπεύθυνος φανοποιείου ο κος Κουντούρης.. ήρθε, το είδε, έντυσε με πλαστικό το κάθισμα, τιμόνι, λεβιέ, χειρόφρενο παρόλο που θα έκανε 20 μέτρα με το αμάξι για να το βάλει μέσα κι η διόρθωση θα ήταν εξωτερική.. το εφτιαξαν σε 10 λεπτά, ευγενέστατοι κι όταν μου το παρέδιδε ο άνθρωπος μου λέει συγκινημένος ότι έχει το i30 το απλό κι ότι το i30N είναι το όνειρο του κι όταν το βαζε μπροστά κατέβασε παράθυρο για να ακούσει τον ήχο.. Του λέω ότι γράφουμε σε forum κι οποιος πάει, να πάει στο όνομα του forum να τον ζητήσει προσωπικά και να τον εξυπηρετήσει.. εννοείται όλα σε εγγύση χωρίς να ζητηθεί ευρώ.. Πρώτη εντύπωση πολύ θετική λοιπόν.. ΥΓ: δεν έχω καμμιά σχέση με τη Λάμδα, το αντίθετο, είχαμε ψιλοαρπαχτει κιόλας γιατι δεν έδινε ούτε συναγερμό δώρο όταν το πήρα κι ήμουν έτοιμος να παω αλλού.. γράψτε εντυπώσεις να μοιραζόμαστε πληροφορίες, γλιτώνουμε ευρώ και χρόνο ετσι..
 
Εγώ μπορώ να πω (επίσης χωρίς καμία, μα καμία πρότερη σχέση με το δίκτυο της Hyundai) ότι τσέκαρα στην Λάμδα πάλι, αλλά στο κομμάτι των πωλήσεων. Εξυπηρετικοί και κυρίως πολύ καλά διαβασμένοι στα του αυτοκινήτου (Fastback N). Παρότι δεν έχει κυκλοφορήσει επίσημα, προσφέρθηκε να μου επισημάνει τις διαφορές από το Hatchback. Μοναδικό ζήτημα (που φυσικά δεν αφορά τους ίδιους), η έλλειψη στοιχείων για το μοντέλο (π.χ. λίστα στάνταρ εξοπλισμού δεν υπάρχει). Ουσιαστικά αν το παραγγείλεις, το παίρνεις στα ψιλοτυφλά και με βάση ανάλογα στοιχεία από άλλες χώρες, π.χ. Αγγλία. Είναι βασικό αυτό με το συνεργείο πάντως, γιατί πρέπει το αμάξι να το ξέρουν καλά.
 
Ήρθε η ώρα για το πρώτο μας service. Πιστεύετε πως θα πρέπει να βγάλουμε το racechip? Για να μην υπάρχει πρόβλημα με την εγγύηση;
 
Που πήγες τελικά; Τι σέρβις έκανες; Το πρώτο ετήσιο ή μόνο λαδια- φίλτρο?
 
Το service ήταν μόνο λάδια και φίλτρα. Πήγα στην Βελμαρ. Ήταν ένα αρκετά γρήγορο σέρβις και δεν με καθυστερήσαν καθόλου. Επίσης το κόστος του ήταν 120€
 
Αι τιμαι λογικαι! Να φανταστω οτι εβγαλες το race chip! Εβαλαν διαγνωστικο στο αυτοκινητο ή μονο αλλαξαν τα λαδια-φιλτρο και γεια σας;
 
Το έβγαλα το racechip. Δεν έβαλαν διαγνωστικό στο αυτοκίνητο. Επίσης δεν είπαν κάτι για το induction kit!
 
Το service ήταν μόνο λάδια και φίλτρα. Πήγα στην Βελμαρ. Ήταν ένα αρκετά γρήγορο σέρβις και δεν με καθυστερήσαν καθόλου. Επίσης το κόστος του ήταν 120€
Καλησπέρα,

Θυμάσαι τι λάδια σου έβαλαν? Φτηνά μου φαίνεται!
Εγώ πήγα στην Βελμαρ επίσης για το πρώτο (που θεωρούμε εμείς, γιατί αυτοί λένε στα 15 χιλιαδες) των 10.000km και μου είπαν ότι κοστίζει 187 ευρώ με την έκπτωση (κανονικά 200). Δεν πλήρωσα βέβαια γιατί το είχα δωρεάν, αλλά έμαθα για το επόμενο.
Στο σέρβις λοιπόν αυτό μου άλλαξαν φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας (που τους είπαν εγω) κ λάδια (τα Eneos premium ultra S 0w 30).
Επίσης, μου είπαν ότι το φίλτρο αέρα το αλλάζουν στα 30.000km... Ρώτησα πάντως κ το έχουν στα 17 ευρώ (για όσους δεν έχουν αλλάξει το μαμα).
 
Επειδή άνοιξα το θέμα εγώ κι η γνώση είναι δύναμη είναι καλό να μοιραζόμαστε τις εντυπώσεις και τις εμπειρίες μεταξύ μας. Λοιπόν πριν παραλαβω το αμάξι είχα διαβάσει στο forum το αγγλικό για κάποια θέματα συναρμογής στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, οπότε όταν το παρέλαβα τσέκαρα την απόσταση απτους αρμούς παντού, φτερά, καπώ, προφυλακτήρες, πορτ μπαγκαζ.. οι αρμοί ηταν σωστοί παντού αλλα η συναρμογή των προφυλακτήρων δεν ήταν κι η καλύτερη.. ο προφυλακτήρας πίσω δεξία ήθελε ρύθμιση, προεξείχε λίγο.. είμαι ψείρας με ξέρω αλλά κι ο τσέχος που είχε βάρδια εκείνη τη μέρα μάλλον δεν είχε κέφια.. οπότε απο περιέργεια κάντε ενα τσεκ τους προφυλακτήρες σας τη συναρμογή τους και πείτε εντυπώσεις.. απορώ πως πέρασε το ποιοτικό έλεγχο τους κι εκεί κι εδώ φυσικά.. επειδή λοιπόν μου την έδινε όλο αυτό σε καινούριο αμάξι δε περίμενα το πρώτο σέρβις κι επικοινώνησα με τη Λάμδα Συγγρού που αγόρασα το αμάξι κι εδώ θα σας γράψω εντυπώσεις.. Hyundai δεν είχα ποτέ ως τώρα στη κατοχή μου, παρά μόνο κατι νοικιάρικα σε νησιά που τους είχα πιει το αίμα χωρίς να βγάλουν κιχ πάντως.. λοιπόν η αντιμετώπιση που είχα απο τους εμπλεκόμενους τουλάχιστον της Λάμδα εξαιρετική!!! Εντυπωσιακά εξαιρετική!! Πρώτη στάση στο συνεργείο τους στη Συγγρού, μίλησα με το κο Κορφιάτη που είναι υπεύθυνος συνεργείου, ήρθε μαζι μ´εναν τεχνικό το είδαν και λογικά που είπαν να επικοινωνήσω με το φανοποιείο τους γιατι ήταν τέτοιας φύσης θέμα.. όλο αυτό που σας λέω χωρίς ραντεβού και με ειλικρινή διάθεση να βοηθήσουν.. το μόνο κακό είναι οτι το φανοποιείο της Λάμδα είναι στη Κάτω Κηφισιά στη Καλυφτάκη που είναι αντιπροσωπεία mercedes κατά βαση.. συνεχίζω εκεί πήγα καπάκι την επόμενη και με περίμενε άλλη θετική έκπληξη.. ο υπεύθυνος φανοποιείου ο κος Κουντούρης.. ήρθε, το είδε, έντυσε με πλαστικό το κάθισμα, τιμόνι, λεβιέ, χειρόφρενο παρόλο που θα έκανε 20 μέτρα με το αμάξι για να το βάλει μέσα κι η διόρθωση θα ήταν εξωτερική.. το εφτιαξαν σε 10 λεπτά, ευγενέστατοι κι όταν μου το παρέδιδε ο άνθρωπος μου λέει συγκινημένος ότι έχει το i30 το απλό κι ότι το i30N είναι το όνειρο του κι όταν το βαζε μπροστά κατέβασε παράθυρο για να ακούσει τον ήχο.. Του λέω ότι γράφουμε σε forum κι οποιος πάει, να πάει στο όνομα του forum να τον ζητήσει προσωπικά και να τον εξυπηρετήσει.. εννοείται όλα σε εγγύση χωρίς να ζητηθεί ευρώ.. Πρώτη εντύπωση πολύ θετική λοιπόν.. ΥΓ: δεν έχω καμμιά σχέση με τη Λάμδα, το αντίθετο, είχαμε ψιλοαρπαχτει κιόλας γιατι δεν έδινε ούτε συναγερμό δώρο όταν το πήρα κι ήμουν έτοιμος να παω αλλού.. γράψτε εντυπώσεις να μοιραζόμαστε πληροφορίες, γλιτώνουμε ευρώ και χρόνο ετσι..

Και για να είμαι σχετικός με το θέμα της ενότητας αυτής, θα περιγράψω την εμπειρία μου απ το πρώτο σέρβις στην Βελμαρ στο Γέρακα. Είχα Hyundai και πριν (Diesel I30 του 2013) και για όσο είχα την εγγύηση, το πήγαινα στην Hyundai Λαυρίου του Γρυσμπολακη, που "ευτυχως" εκλεισε απο εδω, γιατι ηταν τραγικοι (εκτός από μια εξαίρεση, έναν πολύ καλό μηχανικο).
Καταρχήν να πω ότι είμαι περίεργος κ γω σε αρκετά θεματα, ειδικά όταν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο μου.
Θα αναφερθώ λοιπόν για λίγο στο προηγούμενο μου Hyundai, γιατί η αντίδραση που θα περιγράψω παρακάτω, σχετίζεται με αυτο. Όταν είχα πάει για το πρώτο σέρβις, δεν είχαν βγάλει τη ποδιά που υπάρχει από κάτω κ η μηχανηκαρα που είχαν δεν πρόσεξε ότι είχε γεμισει λάδια ή βαριόταν να τα καθαρίσει. Πήγα σπίτι κ είδα λοιπόν σταγόνες στο γκαράζ κ για να μην μακρυγορω, τους το πήγα πίσω.
Στο Ν λοιπόν, που άλλαξα μόνος μου τα πρωτα λάδια, έβγαλα εννοείται πρώτα την ποδιά (δουλειά 5 λεπτων) και μετα συνέχισα.
Όταν πήγα για το πρώτο σέρβις στη Βελμαρ, ρώτησα τον μηχανικό αν θα βγάλει τη ποδιά κ μου είπε πως δεν χρειάζεται. Εγώ μάλιστα επέμεινα κολλημένος από την εμπειρία που είχα κ ο μηχανικός φώναξε τον υπεύθυνο να τον ρωτήσει αν χρειάζεται να την βγάλει. Μου απάντησε λοιπόν κ αυτός (αφού την τσεκαρε) ότι δεν χρειάζεται (επειδη παιρνει κ χρονο...) κ ...με έβγαλε από το συνεργείο (για να μην τους πρήζω). Φεύγοντας του είπα κανε ότι καταλαβαίνεις, αρκεί να μην πέσουν λάδια και τους τσέκαρα εξ αποστασεως! (Έβαλε πανί τελικά μέσα από τη ποδια)
Τελικά όλα πήγαν καλά βέβαια και ευτυχως ο μηχανικός παρατήρησε ότι αρχικα δεν του έδωσαν τα σωστά λάδια κ πήγε στα ανταλλακτικά να βεβαιωθεί αν ήταν ok, όπου κατά τύχη ήμουν κ γω μαζί κ βρήκαμε τα σωστά, γιατί οι τύποι εκεί δεν το έψαξαν ιδιαίτερα κ του έδωσαν ο,τι ναι!
Εμένα βέβαια αυτό που με τρελαίνει κυρίως είναι η τακτική των περισσότερων να σε βγάζουν εκτός του συνεργείου!
 
  • Like
Reactions: blackhawk12
Καλησπέρα,

Θυμάσαι τι λάδια σου έβαλαν? Φτηνά μου φαίνεται!
Εγώ πήγα στην Βελμαρ επίσης για το πρώτο (που θεωρούμε εμείς, γιατί αυτοί λένε στα 15 χιλιαδες) των 10.000km και μου είπαν ότι κοστίζει 187 ευρώ με την έκπτωση (κανονικά 200). Δεν πλήρωσα βέβαια γιατί το είχα δωρεάν, αλλά έμαθα για το επόμενο.
Στο σέρβις λοιπόν αυτό μου άλλαξαν φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας (που τους είπαν εγω) κ λάδια (τα Eneos premium ultra S 0w 30).
Επίσης, μου είπαν ότι το φίλτρο αέρα το αλλάζουν στα 30.000km... Ρώτησα πάντως κ το έχουν στα 17 ευρώ (για όσους δεν έχουν αλλάξει το μαμα).
Και σε εμάς τα ειδια λάδια βάλανε.
 
Και σε εμάς τα ειδια λάδια βάλανε.

Μου φαίνεται πολύ περιεργο γιατί μόνο τα λάδια έχουν 107 ευρώ στην αντιπροσωπεία. Ο Νωντας που ειναι στο φόρουμ τα πήρε από έξω στα 98 ευρώ με μεταφορικά. Δηλαδή πόσο χρέωσαν τα υπόλοιπα κ την εργασία?? Σε ποια Βελμαρ έγινε το σέρβις?
 
Εμένα βέβαια αυτό που με τρελαίνει κυρίως είναι η τακτική των περισσότερων να σε βγάζουν εκτός του συνεργείου!

Δεν με έχει βγάλει ποτέ άνθρωπος από συνεργείο στα 25 χρόνια που έχω αυτοκίνητο. Κάποιοι προσπάθησαν, τους εξήγησα ότι θα βγει μαζί μου και το αυτοκίνητο, και τελείωσε εκεί. Σιγά μην αφήσω κάθε άσχετο που βάζουν στα service να δουλεύει στο αμάξι εν τη απουσία μου. Αν δεν τους αρέσει... bye bye...
 
...Εγώ πήγα στην Βελμαρ επίσης για το πρώτο (που θεωρούμε εμείς, γιατί αυτοί λένε στα 15 χιλιαδες) των 10.000km ....

Για να μην ανοίγω άλλο θέμα, καθώς service = συνεργείο....

Η Hyundai μιλάει σερβις στα 30.000χλμ (Europe scheduled maintenance) το οποίο θεωρώ υπερβολικό, ο Έλληνας αντιπρόσωπος στα 15.000.... το θεωρείτε ασφαλές ως διάστημα για τη σωστή λειτουργία του οχήματος, με μία εμβόλιμη αλλαγή λαδιών+φίλτρο στα 7.500??
 
  • Like
Reactions: Fastdrower
Προσωπικά θεωρώ: 1 service ετησίως σύμφωνα με τον κατασκευαστή - 1 αλλαγή λαδιών και φίλτρο στο εξάμηνο. Αυτό αν ετησίως δεν περνάω τα 15 χιλιάδες χιλιόμετρα. Αν τα ξεπερνάω ακολουθώ το προγραμμα του κατασκευαστή σύμφωνα με χλμ, με παραπάνω ενδιάμεσες αλλαγές λαδιών. Επίσης αλλάζω paraflu κάθε δυο χρόνια καθώς και υγρά φρενών. Θεωρώ ότι έτσι είναι υπεραρκετό. Αν μπω πίστα, θα αλλάξω λάδια μετά (αν φάει ξύλο...)