• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Check out the i30 N Bible Here!

Συνεργεία Εντυπώσεις

#1
Καλησπέρα στο forum. Γράψτε παρακαλώ οτι εντυπώσεις έχετε από τα συνεργεία εξουσιοδοτημένα-εξειδικευμένα που εμπιστευέστε τα Ν σας!
 
#2
Επειδή άνοιξα το θέμα εγώ κι η γνώση είναι δύναμη είναι καλό να μοιραζόμαστε τις εντυπώσεις και τις εμπειρίες μεταξύ μας. Λοιπόν πριν παραλαβω το αμάξι είχα διαβάσει στο forum το αγγλικό για κάποια θέματα συναρμογής στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, οπότε όταν το παρέλαβα τσέκαρα την απόσταση απτους αρμούς παντού, φτερά, καπώ, προφυλακτήρες, πορτ μπαγκαζ.. οι αρμοί ηταν σωστοί παντού αλλα η συναρμογή των προφυλακτήρων δεν ήταν κι η καλύτερη.. ο προφυλακτήρας πίσω δεξία ήθελε ρύθμιση, προεξείχε λίγο.. είμαι ψείρας με ξέρω αλλά κι ο τσέχος που είχε βάρδια εκείνη τη μέρα μάλλον δεν είχε κέφια.. οπότε απο περιέργεια κάντε ενα τσεκ τους προφυλακτήρες σας τη συναρμογή τους και πείτε εντυπώσεις.. απορώ πως πέρασε το ποιοτικό έλεγχο τους κι εκεί κι εδώ φυσικά.. επειδή λοιπόν μου την έδινε όλο αυτό σε καινούριο αμάξι δε περίμενα το πρώτο σέρβις κι επικοινώνησα με τη Λάμδα Συγγρού που αγόρασα το αμάξι κι εδώ θα σας γράψω εντυπώσεις.. Hyundai δεν είχα ποτέ ως τώρα στη κατοχή μου, παρά μόνο κατι νοικιάρικα σε νησιά που τους είχα πιει το αίμα χωρίς να βγάλουν κιχ πάντως.. λοιπόν η αντιμετώπιση που είχα απο τους εμπλεκόμενους τουλάχιστον της Λάμδα εξαιρετική!!! Εντυπωσιακά εξαιρετική!! Πρώτη στάση στο συνεργείο τους στη Συγγρού, μίλησα με το κο Κορφιάτη που είναι υπεύθυνος συνεργείου, ήρθε μαζι μ´εναν τεχνικό το είδαν και λογικά που είπαν να επικοινωνήσω με το φανοποιείο τους γιατι ήταν τέτοιας φύσης θέμα.. όλο αυτό που σας λέω χωρίς ραντεβού και με ειλικρινή διάθεση να βοηθήσουν.. το μόνο κακό είναι οτι το φανοποιείο της Λάμδα είναι στη Κάτω Κηφισιά στη Καλυφτάκη που είναι αντιπροσωπεία mercedes κατά βαση.. συνεχίζω εκεί πήγα καπάκι την επόμενη και με περίμενε άλλη θετική έκπληξη.. ο υπεύθυνος φανοποιείου ο κος Κουντούρης.. ήρθε, το είδε, έντυσε με πλαστικό το κάθισμα, τιμόνι, λεβιέ, χειρόφρενο παρόλο που θα έκανε 20 μέτρα με το αμάξι για να το βάλει μέσα κι η διόρθωση θα ήταν εξωτερική.. το εφτιαξαν σε 10 λεπτά, ευγενέστατοι κι όταν μου το παρέδιδε ο άνθρωπος μου λέει συγκινημένος ότι έχει το i30 το απλό κι ότι το i30N είναι το όνειρο του κι όταν το βαζε μπροστά κατέβασε παράθυρο για να ακούσει τον ήχο.. Του λέω ότι γράφουμε σε forum κι οποιος πάει, να πάει στο όνομα του forum να τον ζητήσει προσωπικά και να τον εξυπηρετήσει.. εννοείται όλα σε εγγύση χωρίς να ζητηθεί ευρώ.. Πρώτη εντύπωση πολύ θετική λοιπόν.. ΥΓ: δεν έχω καμμιά σχέση με τη Λάμδα, το αντίθετο, είχαμε ψιλοαρπαχτει κιόλας γιατι δεν έδινε ούτε συναγερμό δώρο όταν το πήρα κι ήμουν έτοιμος να παω αλλού.. γράψτε εντυπώσεις να μοιραζόμαστε πληροφορίες, γλιτώνουμε ευρώ και χρόνο ετσι..
 
#3
Εγώ μπορώ να πω (επίσης χωρίς καμία, μα καμία πρότερη σχέση με το δίκτυο της Hyundai) ότι τσέκαρα στην Λάμδα πάλι, αλλά στο κομμάτι των πωλήσεων. Εξυπηρετικοί και κυρίως πολύ καλά διαβασμένοι στα του αυτοκινήτου (Fastback N). Παρότι δεν έχει κυκλοφορήσει επίσημα, προσφέρθηκε να μου επισημάνει τις διαφορές από το Hatchback. Μοναδικό ζήτημα (που φυσικά δεν αφορά τους ίδιους), η έλλειψη στοιχείων για το μοντέλο (π.χ. λίστα στάνταρ εξοπλισμού δεν υπάρχει). Ουσιαστικά αν το παραγγείλεις, το παίρνεις στα ψιλοτυφλά και με βάση ανάλογα στοιχεία από άλλες χώρες, π.χ. Αγγλία. Είναι βασικό αυτό με το συνεργείο πάντως, γιατί πρέπει το αμάξι να το ξέρουν καλά.
 

Top