• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Scroll down for i20 N, Kona N and Tuscon N forums! Check out the i30 N Bible Here!

Λάδια για i30N

Overgr

Member
Nthusiast
Nov 5, 2018
44
51
18
Athens, Greece
Έχετε κάνει αλλαγές λαδιών; Τι λάδια βάλατε;

Εγώ άλλαξα πριν λίγες μέρες και έβαλα τα Eneos 0W-30 C2 που είχε διαθέσιμα η αντιπροσωπεία (Λάμδα).
 
Στα ποσά χλμ τα άλλαξες;
Εγώ περιμένω να κάνω περίπου 5000 και θα το πάω για αλλαγή.
 
Ερώτηση: Πόσο σου κοστίσει η αλλαγή μαζί με την εργασία;
Φαντάζομαι ήταν εύκολο να κλείσεις ραντεβού στην Λάμδα και περίμενες εκεί για να παραλάβεις το αυτοκίνητο.
 
Γειά σας παιδιά. Εγώ τα άλλαξα στα 5000 (προληπτικά) ενώ θα μπορούσα στα 10000, και έβαλα αυτά ακριβώς που αναφέρει το manual. Τα shell 0-30. Μάλιστα τα έφερα από Γερμανία και τα άλλαξα έξω σε δικό μου. Χωρίς φυσικά να χάνεται η εγγύηση.
 
Ερώτηση: Πόσο σου κοστίσει η αλλαγή μαζί με την εργασία;
Φαντάζομαι ήταν εύκολο να κλείσεις ραντεβού στην Λάμδα και περίμενες εκεί για να παραλάβεις το αυτοκίνητο.[/QUOTE
Και εννοείτε πως άμα θες κάθεσαι στην αντιπροσωπεία. Δίπλα στο αμάξι σου κιόλας. Μπορεί να σου πούνε πως απαγορεύεται, αλλά τελικά να είσαι δίπλα. Εμένα είναι προϋπόθεση αυτό. Ειδικά για αυτό το αμάξι, είμαι από πάνω τους χωρίς να ενοχλώ και να επεμβαίνω. Αλλά θέλω να ξέρω τι γίνεται στο αμάξι. Να το αφήσω και να φύγω ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ.
 
Στη Λάμδα που τα άλλαξα, δεν μου δημιούργησαν κανένα θέμα στο να είμαι παρών από την αρχή μέχρι το τέλος.
 
  • Like
Reactions: Moschou
Καλησπέρα και από εμενα.

Αλλαγή λαδιών στα 1.500 Km. Λάδια ΕΝΕΌΣ 5w30c2 (αυτά που είπε το συνεργείο) αλλα βλέπω συχνά υψηλές θερμοκρασίες (100-110) Κατά την γνώμη μου τα λάδια που προτείνει η Hyundai δεν κάνουν για Ελλάδα λόγο καιρού. Εσείς τι λέτε? Παρατηρείται υψηλές θερμοκρασίες?
 
Εμένα μου εβαλαν 0w-30 eneos. Και συγκεκριμένα μου είπαν ότι είναι βάση οδηγίας της H.
Σχετικά με θερμοκρασία λαδιού, αν το πιέσω ξεπερνάει τα 100-110 ευκολα. Βέβαια μετα από 1-2 λεπτά επανέρχεται στις φυσιολογικές τιμές.
 
Καλησπέρα...Τυπογραφικό λάθος και εμενα 0w-30 eneos έβαλαν. Πιστεύω ότι πρέπει να πάμε σε 5w-40 για Ελλάδα. Έχω σκοπό να μιλήσω με τα κεντρικά τις Hyundai Ελλάδα και ίσος στείλω και email στην Korea.
 
Καλησπέρα Παιδιά.

Αυτές τις μέρες με την πολλή ζεστη, είδατε υψηλές θερμοκρασίες, εννοώντας πάντα under N mode

Εγώ έφτασα γύρο στους 120 και σταμάτησα να κρυώσουν

Τι λέτε?
 
Γενικά δε ξέρω τι παίζει...το έχω δει και εγώ υπό πίεση αλλά μόλις το άφηνα λίγο έπεφτε γρήγορα.
Μέσα στο φόρουμ κάποιοι έχουν αναφέρει μέχρι και 130 βαθμους σε χρήση πίστας.
 
Το θέμα είναι ότι για εμάς στην Ελλάδα με αυτές τις θερμοκρασίες ίσος πρέπει να δούμε για άλλο λάδι (5W-40 ίσος)

Λογικό όταν δεν το πιέζεις να πέφτει η θερμοκρασία...αλλα τι γίνεται όταν είσαι σε στροφές η βασικά όταν δεν θέλεις να κόψεις?

Στα track days και εγώ το έχω δει...αλλα εκεί είναι σε πολύ υψηλότερο βαθμό πιέσεις το μοτέρ και φυσικά χαμηλότερες θερμοκρασίες περιβάλλοντος

Έχω μεταφέρει το πρόβλημα / ερώτημα στην Hyundai (FMS) αν έχω νέα θα σας πω.

Οι υπόλοιποι στο forum (Greek) παρατηρούν κάτι?
 
Τώρα στον Αύγουστο θα αλλάξω λάδια για πρώτη φορά. Τώρα έχω 1450 km άρα η αλλαγή θα γίνει σε λιγότερα από τα 1700 km. Συνήθως υψηλότερο ιξώδες (40 από μαμά 30) βάζουμε όταν το μοτερ έχει δουλέψει πολύ και έχει μεγαλύτερες ανοχές. Δεν θα έβαζα 40αρι λάδι ακόμα.

Δεν το σκίζω το αμάξι και ούτε πρόκειται... φυσικά μέχρι τώρα ποτέ δεν έχει ξεπεράσει τους 100, είναι μόνιμα εκεί κοντα 90oC.

Ίσως ένα καλύτερο oil-cooler?
 
Καλησπέρα

Ναι στο δικό σου ακόμα καλά κανεις και δεν ανεβάζεις θερμοκρασία και όχι φυσικά να βάλεις από τώρα 5w-40 κτλ

Και εγώ σκεφτόμουν να το κάνω στο πρώτο service, 15,000Km

Το inter cooler είναι μια σκέψη αλλα τι γίνεται με την εγγύηση ξέρουμε?

Επίσης θεωρώ πως το inter cooler δεν είναι λύση από την άποψη ότι κάποιος θέλει να έχει το αμάξι stock.....

Εγώ σε δρόμο με συνεχόμενες στροφές βλέπω 100-120 o C...Πατάω βεβαια όχι από μονο του:p:eek:
 
  • Like
Reactions: ThePerformanceGuy
Καλησπέρα,

oil-cooler ανέφερα (ψυγείο λαδιού) όχι intercooler (turbo) :p
Καταρχήν 15,000 Km τα θεωρώ τραγικά πολλά. Αν κανεις 10+ km την ημέρα τότε service σε 1 χρόνο ή 10,000 KM. Προσωπικά θα κάνω λάδια και φίλτρο κάθε 6μήνες/5,000 Km.

Είχα δει post που ανέφερε ότι mods τύπου intercooler, catch can κλπ δεν σου αφαιρούν την εγγύηση. Προσωπικά και πάλι θα βάλω και intercooler και full εξάτμιση και αργότερα άλλο turbo
 
Oil-cooler ok βιαστικά :)

15,000 Km είναι βάση τις Hyundai... Τουλάχιστον έτσι είπε η FMS...Ναι σύμφωνο ότι είναι πολλά....και σκοπεύω γύρο στα 7-8 να πηγαίνω....το αμάξι κινείται καθημερινά οποτε σίγουρα θα πιάσω αυτά τα χιλιόμετρα πριν τους 6 μήνες

Ναι τώρα διάβασα και εγώ στο thread oil catch can και δεν είχαν θέμα με εγγύηση....για παράδειγμα

Ίσος αργότερα όταν μαζέψεις χιλιόμετρα και πιέσεις (stock) να δεις και εσύ θερμοκρασία

Δεν έχω τρελούς σκοπούς για το αμάξι...κάποιο catch can ίσος άλλη εισαγωγή...Οποτε θέλω να δω πως να μην σηκώνει θερμοκρασία....ίσος να κάνω ένα πείραμα αργότερα με 5W-40 η 5W-30 και να δω πως πάει
 
Επανέρχομαι στο θέμα λάδια...
Συμμερίζομαι τις ανησυχίες για το 0W-30 - διαισθητικά δεν μου φαίνεται σωστό για την Ελλάδα.
Νομίζω ότι κάποιο καλό 5W-30 θα είναι μια καλύτερη επιλογή για εμάς (ίσως και το 5W-4).
Από τα ψάξιμο που κάνω καταλήγω στο: Motul 8100 X-clean EFE 5W-30. Επισυνάπτω το φύλλο χαρακτηριστικών του. Εκεί θα δείτε ότι το λάδι καλύπτει ACEA C2 και C3. Η C3 μας ενδιαφέρει πολύ στην πραγματικότητα γιατί απαιτεί μεγαλύτερη απόδοση HTHS (δηλαδή προστασία σε υψηλές θερμοκρασίες) - σε βάρος της οικονομίας (αλλά δεν νομίζω ότι μας αφορά).
Αυτό είναι το λάδι που δίνει η Motul ως πρώτη επιλογή για το Ν.

Αν δείτε και στο manual του αυτοκινήτου, εκτός από την πρώτη αναφορά σε 0W-30, C2 ή παραπάνω, στην επόμενη σελίδα εκεί που δείχνει τα λάδια σύμφωνα με τις θερμοκρασίες, αναφέρει να χρησιμοποιούμε 5W-30 για καλύτερη οικονομία.

Εναλλακτικά έχουμε:
- Motul 8100 ECO-CLEAN 0W-30 (Απόλυτα συμβατό με τις παπαριές της Hyundai)
- SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30 (Απόλυτα συμβατό με τις παπαριές της Hyundai)
- Amsoil 5W-30 (AEL) - (ACEA C3)
- Amsoil 5W-40 (AFL) - (ACEA C3)

Αυτά από εμένα... εμένα με βλέπω ή στο Motul 8100 X-clean EFE 5W-30 ή στο Amsoil 5W-30 (AEL). Αλλά εξαρτάται τι θα μου πούνε από Hyundai.

Τι λέτε?
 

Attachments

  • 8100_X-clean_EFE_5W-30_(GB).pdf
    80.6 KB · Views: 4
  • Amsoilg3395.pdf
    199.4 KB · Views: 6
  • Like
Reactions: after_hours
Για τα Amsoil έχω διαβάσει τα καλύτερα και από άλλα μέλη του φόρουμ..ειδικά τους κατόχους VN.
 
Για τα Amsoil έχω διαβάσει τα καλύτερα και από άλλα μέλη του φόρουμ..ειδικά τους κατόχους VN.

Στο focus έβαζα amsoil για χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα... νομίζω θα πάω στα European 5-30 που λόγω ψηλού HTHS φέρνουν σε 40αρι στο πλακωμα