• Welcome to N-cars.net - the largest Hyundai N car forum. Check out the model specific sections below and scroll down for country specific forums. Check out the i30 N Bible Here!

Ελαστικά Ζάντες

panos

New Member
#1
Γεια σε όλη την παρέα έχω 40000 χλμ. Περίπου . Τα 35000 έχουν γίνει σε ορεινά κομμάτια. Έχω μια 4αδα έξτρα 18"*8 με 50 offset braid FF 8.8 kg ειδική παραγγελία για το Ν . Και από δοκιμές μπορώ να μοιραστώ την εμπειρία μου . Στα 10000 ΚΛΜ έβαλα 235/40/18 kumho ps 91 τα λάστιχα ήταν πολύ καλά μετάξι 3000 ΚΛΜ και 6000 ΚΛΜ τι να τα κάνεις όμως για τόσο λίγο ; Στην συνέχεια δοκίμασα Yokohama advan sport v 105 235/40/18 αυτά ήταν από την αρχή αδιάφορα και λίγο πιο άνετα αλλά και αυτά μετά από 10κ τέλος. Μετά γύρισα στα μαμά pirelli τα οποία θεωρώ καλύτερα και σαν αντοχή και σαν κράτημα (12κ -13κλμ). Εδώ και λίγο καιρό γύρισα πάλι στις 18 και είπα να βάλω 4 εποχών λόγο χειμώνα . Έτσι μετά από σχετικη έρευνα αποφάσισα για vredestein quatrac pro 245/40/18 (23lbs αρκετά ελαφριά για την διάσταση) δυστυχώς δεν υπάρχουν σε 235 . Τα 245 μπαίνουν οριακά σε 8αρα ζάντα και με προβλημάτισε η επιλογή αρκετά ήμουν ανάμεσα σε 225 και 245. Με το αποτέλεσμα είμαι πολύ ικανοποιημένος . Το αυτοκίνητο έιναι πολύ πιο άνετο πιο αθόρυβο επίσης καλύτερο σε βρεγμένο και σε κακούς δρόμους συν ότι δεν φοβάται το χιόνι. Εντάξει μπορεί να έχασε λίγο στο σλάλομ η σε απόλυτο χρόνο σε καλές συνθήκες αλλά είναι πιο προβλέψιμο και σίγουρα πιο ευχάριστο αν θες να κινεισαι σβέλτα και όχι στα όρια. Έτσι κι αλλιώς τα όρια του θα τα "ψάξει" κανείς μόνο σε πίστα . Αυτά από την μέχρι τώρα εμπειρία μου ελπίζω να βοηθήσω κάποιους που πάσχουν από την ίδια ασθένεια με μένα.
 
#2
Εγώ πάντως δεν έχω μείνει ικανοποιημένος από τα μαμά Pirelli. Σαν φθορά πρώτιστος και σαν κράτημα στο βρεγμένο ή ειδικά τώρα που έχει η θερμοκρασία.
Επόμενη επιλογή θα είναι τα PS4S της Michelin.
 

panos

New Member
#3
Πραγματικά τα pirelli θέλουν 15° και άνω και στεγνό . Αλλά σε αυτές τις συνθήκες νομίζω ότι αντέχουν περισσότερο από ps4s
 
#4
Εγώ πάντως δεν έχω μείνει ικανοποιημένος από τα μαμά Pirelli. Σαν φθορά πρώτιστος και σαν κράτημα στο βρεγμένο ή ειδικά τώρα που έχει η θερμοκρασία.
Επόμενη επιλογή θα είναι τα PS4S της Michelin.
Καλησπερα!
Και τω για Michelin έλεγα Όταν χρειαστεί να αλλάξω, αλλά διάβασα καλά λόγια και για τα καινούρια Goodyear assymetric 5. Οπότε ίσως βάλω Αυτά.
 
#5
Γενικά στο φόρουμ οι πιο πολλοί πάνε σε Michelin και με πολύ θετικά σχόλια σε σχέση με το μαμα Pirelli.
Γενικά Goodyear δεν έχω δοκιμάσει ποτέ λάστιχα - και στα προηγούμενα αυτοκίνητα που ειχα- αλλά η αλήθεια είναι ότι παίρνει πολύ καλές κριτικές σε τεστ του εξωτερικού.
 
#6
Ένα παλικάρι έχει βάλει τα συγκεκριμένα Goodyear απ ότι διάβασα σε ένα ξένο γκρουπ στο fb και είπε ότι είναι πολύ καλά (πολύ καλή πρόσφυση, έχει εξαφανιστεί η αναπηδηση τροχων κλπ) και όπως λέει τα θεωρεί καλύτερα από τα Michelin. Υποκειμενικό, αλλά όπως λες κ συ, τα βγάζουν καλά και στις διάφορες δοκιμές που έχουν γινει. Κοντά στα Michelin. Εγώ είχα τα Assymetric 3 στο προηγούμενο I30 με διάσταση 225/45/17 και να πω την αλήθεια δεν είχα τρελαθεί κιόλας. Άλλο αμάξι βέβαια (1.4 πετρέλαιο)
 
#7
Εγώ λογικά μέχρι το καλοκαίρι θα πρέπει να τα αλλάξω λόγω φθορας οπότε θα έχω και προσωπική άποψη επί του θέματος.
 
#8
Παρεμπιπτόντως έκανα ηδη την πρώτη μου αλλαγή μπρος πίσω στα 7000 χλμ περιπου για να επιμηκυνω λίγο το διάστημα για αλλαγή και να έχω πιο ομοιόμορφο φαγωμα.
 
#9
Παρεμπιπτόντως έκανα ηδη την πρώτη μου αλλαγή μπρος πίσω στα 7000 χλμ περιπου για να επιμηκυνω λίγο το διάστημα για αλλαγή και να έχω πιο ομοιόμορφο φαγωμα.
Στις 19αρες λέει ότι δεν τα κάνεις μπρος - πίσω....Ξέρει κανείς γιατί???
 

panos

New Member
#10
Θεωρητικά τα πίσω πρέπει να είναι πάντα η στην ίδια η σε καλύτερη κατάσταση . Νομίζω . Αυτό για κάποιον που εξαντλεί τα όρια σε πίστα. Όχι για μένα .
 

panos

New Member
#11
Στις παραμέτρους μιας επιλογής βάλτε την φθορά και το βάρος επίσης αναγκαίο καλό η 2η τετράδα από 18' με 4 εποχών η χειμερινά. Εδώ θα βρείτε κάποια χαρακτηριστικά επιπλέον όπως το βάρος και την φθορά . https://m.tirerack.com/content/tirerack/mobile/en/homepage.html επειδή είναι Αμερική θέλει αμερικανικό post code πχ. 10001
 
#12
Στις παραμέτρους μιας επιλογής βάλτε την φθορά και το βάρος επίσης αναγκαίο καλό η 2η τετράδα από 18' με 4 εποχών η χειμερινά. Εδώ θα βρείτε κάποια χαρακτηριστικά επιπλέον όπως το βάρος και την φθορά . https://m.tirerack.com/content/tirerack/mobile/en/homepage.html επειδή είναι Αμερική θέλει αμερικανικό post code πχ. 10001
Και γω πιστεύω η 2η να είναι 18'. Να κουμπωνουν πάνω τα χειμερινά άνετα.
 
#15
Η αναπήδηση των τροχών φθάνει σε σημείο γελοιότητας στις χαμηλές θερμοκρασίες. Απαράδεκτα τα μαμά ελαστικά σε αυτό το θέμα...
Με πρώτη ταχύτητα δεν μπορείς να πατήσεις τέρμα γκάζι! Παρά τα μωβ bushes της Powerflex που εχω βάλει!
Κ γω μετα θα παω στα Goodyear.
 
#16
Εγώ έχω παραγγείλει το κίτρινο αλλά δεν το έχω τοποθετήσει ακόμα.
Ελπίζω με αυτό και με τα PS4S να βελτιωθεί σε αυτό το κομμάτι.
 
#17
Τα μαμά P-hn έχουν υλικό απ' ότι καταλαβαίνω για να βγάζουν γύρους σε πίστα και να πας και σπίτι σου. Αν όμως δεν ψήνεις μπριζόλα στην άσφαλτο, δεν είναι και τόσο καλά
 

Top